مقالات هدایای تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

انواع دفترچه یادداشت تبلیغاتی

چرا هدیه تبلیغاتی مهم است؟

تصور کنید از مغازه یا کمپانی خرید کرده اید و هنگام خرید از فروشنده کارت وزیت مغازه را دریافت کرده اید که در هنگام لزوم به شماره تلفن و اسم مغازه دسترسی داشته باشید، اما پس از مدتی کارت ویزیت را گم کرده ای و دیگر به مغازه مورد نظر دسترسی ندارید.

از طرفی فکر کنید مغازه ای در هنگام خرید به شما یک هدیه تبلیغاتی کوچک و جذاب مانند دفترچه یادداشت تبلیغاتی داده است که شما در طول روز برای نوشتن نکات مورد نظرتان از آن استفاده میکنید و به این ترتیب همیشه اسم مغازه در یاد شما خواهد ماند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در این 2 مثال کاملا مشخص است. با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

چند هدیه تبلیغاتی متفاوت

انواع مختل هدایای تبلیغاتی

[faq title=”سوالات شما” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”اندازه دفترچه تبلیغاتی باید چقدر باشد؟” number=”1″]در مبحث هدایای تبلیغاتی چیزی به عنوان باید وجود ندارد و این شما هستید که تصمیم میگیرید که هدیه شما چه نوع و با چه اندازه ای باشد. چرا که این شما هستید که نیاز مشتری هایتان را می شناسید. اما بهتر است از اندازه های کوچک و متوسط استفاده کنید تا به راحتی در جیب و کیف جا شود و بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.[/faq_item][faq_item title=”یا باید شماره تماس و آدرس مغازه را روی هدایای تبلیغاتی چاپ کنیم؟” number=”2″]اگر شما صاحب برند خیلی معروفی هستید لازم نیست شماره ارتباطی و آدرس را روی هدایای تبلیغاتی ثبت کنید. اما اگر برندی نوپا هستید بهتر است شماره های ارتباطی و آدرس را روی هدایای تبلیغاتی که انتخاب میکنید چاپ کنید که بهتر و بیشتر در ذهن افراد بمانید.[/faq_item][faq_item title=”آیا میشود همیشه از یک نوع هدیه تبلیغاتی استفاده کرد؟” number=”3″]بهتر است از ابتدا چند نوع هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید و یا اینکه در موقعیت های مختلف هدایای مختلفی سفارش دهید. چرا که اگر کسی از شما برای چند بار متوالی خرید کند صورت خوشی ندارد همیشه از یک نوع هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. به همین بهتر است چند نوع هدیه تبلیغاتی داشته باشید که بتوانید مشتری های خود را همیشه راضی نگه دارید.[/faq_item][/faq]

کدام هدیه تبلیغات مناسب است؟

جواب به این سوال مانند این است که بخواهیم یک ست لباس را برای همه افراد جامعه در نظر بگیریم و نسخه کلی بپیچیم که این لباس برای همه افراد مناسب است. مشخص است که افراد مختلف ویژگی های مختلف و متفاوتی دارند و باید با توجه به این ویژگی ها برای خودشان لباس انتخاب کنند.

در بحث هدایای تبلیغاتی هم همین موضوع دخیل است و هر نوع از کسب و کاری هدیه تبلیغاتی خاص خود را میطلبد و شما باید ویژگی های کسب و کارتان را در نظر بگیرید و سپس هدیه تبلیغاتی مناسب خودتان را انتخاب کنید.

استفاده از دفترچه یادداشت

دفترچه تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

روزانه چند بار برای نوشتن شماره تلفن، آدرس، شماره کارت و یا سایر نکات مهم احتیاج به کاغذ دارید؟ همه ما روزانه حداقل 3-4 بار در موقعیت های مختلف نیاز به کاغذ داریم و معمولا در این مواقع نمی توانیم تکه ای کاغذ پیدا کنیم و موارد مورد نظرمان را روی آن بنویسیم و مجبوریم روی دست یا هر چه که پیدا کرده ایم یادداشت کنیم.

حال تصور کنید نیاز به تکه ای کاغذ برای نوشتن دارید و در همان لحظه یادتان می افتد یک دفترچه کوچک جذاب در کیف و یا جیبتان دارید و سریع به سراغ آن میروید ودر همان لحظه برند شرکت یا مغازه ای که دفترچه یادداشت تبلیغاتی به شما داده است به چشم شما میخورد و همین موضوع باعث میشود آن مغازه در ذهن شما بماند.

انواع مختلف دفترچه تبلیغاتی

دفترچه یادداشت جدید تبلیغاتی

نکات قابل توجه

در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب بهتر است به نکات زیر نهایت توجه را داشته باشید

  • هدیه تبلیغاتی که انتخاب میکنید باید کاربردی باشد و مخاطب را وادار کنید از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کند. راز ماندگاری برند شما همین است، باید در جلو چشم مشتری باشید هر مدل که می توانید.
  • هدیه تبلیغاتی شما باید نهایت کیفیت را داشته باشد. مردم از کالا های بی کیفیت استفاده نمیکنند و همچنین اعتمادشان را نسبت به برند شما از دست میدهند و هدیه تبلیغاتی شما تاثیر سوء خواهد داشت. پس یا اقدام به خرید هدیه تبلیغاتی نکنید و یا بهترین و با کیفیت ترین نوع را انتخاب کنید.

توجه کنید که اگر می گوییم نهایت کیفیت منظور ما گران ترین کالای تبلیغاتی ممکن نیست و فقط  می خواهیم بگویم هر نوع کالایی را انتخاب میکنید سعی کنید به کیفیت آن توجه کنید. حتی اگر هدیه تبلیغاتی شما یک خودکار است سعی کنید نوع مرغوب آن را در نظر بگیرید.

  • هدیه تبلیغاتی شما باید برای مشتری جذابیت داشته باشد ودر طول مدت استفاده از آن حس خوبی داشته باشد. تنها در صورت یونیک بودن و جذاب بودن هدیه تبلیغاتی شماست که مخاطب دوست دارد از آن استفاده کند. وگرنه همه ما خودکار، تقویم و ساک دستی های زیادی داریم. برای اینکه هدیه شما یونیک و خاص باشد بهتر است از یک طراح یا گرافیست کمک بگیرید تا هزینه ای که میکنید نتیجه داشته باشد و برای شما سود سازی کند.
نتیجه گیری

به عنوان صاحب یک کسب و کار از تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی افزایش سود سازی غافل نشید. چرا که راز ماندگاری یک برند قبول کردن آن برند توسط مردم است. برای اینکه بتوانید مردم را با خود همراه کنید و از آنها سود سازی کنید باید در ابتدا هزینه بپردازید. این هزینه میتواند گذاشتن درصد تخفیف های مختلف بر روی اجناس باشد و یا خرید هدایای تبلیغاتی برای مشتری هایتان. که ما به شما پیشنهاد میدهیم از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید چرا که ماندگاری بیشتری دارد.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

خرید ساعت تبلیغاتی

 

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی

 

هدایای تبلیغاتی جذاب

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *