مقالات هدایای تبلیغاتی

راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک تبلیغاتی کالایی است که می توان به چشم یکی از هدایای تبلیغاتی به آن نگاه کرد. تبلیغ کردن و اصطلاحاً پرموت کردن در بازار امروزی بسیار اهمیت دارد. خیلی از رقیبان شما هم متوجه این مهم بودن شده اند و آن ها هم در تلاش هستند که در تبلیغات موفق باشند. در این بازار که همه به فکر فروش هستند و می خواهند نظر مشتری را به جلب بکنند، موفق ترین فرد کسی است که با محور های اصلی تبلیغ کردن آشنا باشد.

یک تبلیغ خوب ذهنیت مخاطب را به سمت شما جلب می کند و برای فروش محصولات شما سکوی پرشی به حساب می آید. پاور بانک از محصولاتی است که مورد استفاده ی عموم مردم قرار می گیرد. تقریباً هر کسی که گوشی موبایل دارد یک پاور بانک هم دارد یا آرزوی این را دارد که پاور بانک داشته باشد.

شما می توانید از کارکرد های روانشناسی استفاده کنید و تبلیغات خود را با پاور بانک شروع کنید. هر کسی مشتاق است تا چندتا پاور بانک هم داشته باشد در نتیجه تبلیغ برند با پاور بانک یک ایده ی بسیار عالی می تواند باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی را برای شما بیان کنیم.

چگونه پاور بانک تبلیغاتی ارزان بخریم؟

برای این که به مشتریان خود پاور بانک هدیه بدهید لازم است پاور بانکی را انتخاب کنید که مقرون به صرفه باشد و شما خیلی هم ضرر نکنید. برای خرید پاور بانک تبلیغاتی لازم نیست که حتماً برند خیلی عالی انتخاب کنید. تنها لازم است پاور بانک تبلیغاتی تهیه کنید که کار مشتریان شما را راه بیاندازد.

 

 

هدف از ارائه پاور بانک تبلیغاتی بیشتر تبلیغ برند شما است پس در نتیجه خیلی هم ضروری و لازم نیست که بهترین برند پاور بانک را تهیه کنید. انتخاب یک مدل معمولی هم کافی است. اما توجه داشته باشید که حتما کیفیت خوبی داشته باشد.

راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی

پاور بانک های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی چند مورد اشاره می کنیم. شما می توانید با بررسی انواع پاور بانک ها و کارایی که دارند و با توجه به بودجه ی خود بهترین انتخاب را برای تهیه ی پاور بانک انجام دهید.

پاور بانک های معمولی

این نوع پاور بانک ها سایزها و ظرفیت های مختلفی دارند. این پاور بانک ها بیشتر از دو نوع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت استفاده برای شارژ انواع دستگاه های الکترونیکی را نیز دارند.

پاور بانک های خورشیدی

این نوع از پاور بانک ها تا زمانی که در معرض تابش خورشید قرار می گیرند، باتری داخل خود را شارژ می کنند اما یک نقطه ی ضعف دارند و آن این است که سرعت شارژ آنان پایین است و خیلی بیشتر طول می کشد تا یک گوشی موبایل را شارژ کنند و برای همین است که خیلی مورد استفاده ی افراد مختلف قرار نگرفته است.

 

پاور بانک ارزان

پاور بانک هایی که به شکل قاب موبایل هستند

این نوع از پاور بانک ها حمل آسان تری دارند و به دلیل شکل و ظاهری که دارند بیشتر مورد استفاده و استقبال قرار گرفته اند اما یک مشکل عمده ای که دارند این است که ظرفیت خیلی کمتری نسبت به پاور بانک های دیگر دارند و همچنین به دلیل نوع ساختاری که دارند برای تعداد محدودی از گوشی های موبایل عرضه شده اند و به کار همه نمی آید.

پاور بانک های یکبار مصرف

شاید اسم این نوع از پاور بانک ها را تا به حال نشنیده باشید ولی از همین خاصیت ویژه و بکری که دارند می توانید استفاده کنید تا مشتریان خود را سر شوق بیاورید و همین که برند خود را تبلیغ کنید. این دسته از پاور بانک ها خیلی کوچک و مینی مال هستند و در نبود پاور بانک می توان از آن ها استفاده کرد.

معمولا در هر بسته از پاور بانک های یکبار مصرف سه، شش یا دوازده عدد پاور بانک قرار دارد. برند پاورتبز نخستین برند ارائه دهنده این نوع از پاور بانک بود. هر عدد پاور بانک یکبار مصرف می-تواند تا 4 ساعت کار برای گوشی یا تبلت شما مورد استفاده قرار بگیرد.

پاور بانک های اصلی نیز همانطور که می دانید قابلیت بارها شارژ را دارند و می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید. اگر قصد دارید پاور بانک تبلیغات به عنوان هدیه به مشتریان احتمالی خود بدهید، ارائه پاور بانک های معمولی بهترین انتخاب است. البته پاور بانک ها خورشیدی و یکبار مصرف نیز در پاره ای از اوقات به کار می آیند.

انواع پاوربانک تبلیغاتی

پاور بانک فقط برای گوشی موبایل کاربرد دارد؟

خیر حتی برای لپ تاپ هم پاور بانک مخصوص وجود دارد و روی پاور بانک لپ تاپ هم می توانید برای تبلیغات مانور بدهید.

پاور بانک تبلیغاتی را از کجا میشه تهیه کرد؟

برای خرید پاور بانک های تبلیغاتی بهتر است به آژانس هایی که به صورت تخصصی کار تبلیغاتی می کنند مراجعه کنید.

پاور بانک معمولی بهتر است یا خورشیدی؟

پاور بانک معمولی کارآمد تر است و شما می توانید با قیمت ارزان تری هم پاور بانک معمولی پیدا کنید.

معروف ترین مدل های پاور بانک

به معرفی چند پاور بانک معروف می پردازیم تا با مدل های مختلف آشنا شوید.

  • پاور بانک شیومی
  • پاور بانک سامسونگ
  • پاور بانک انکر
  • پاور بانک انرجایزر
  • پاور بانک ریمیکس
  • پاور بانک ADATA
  • پاور بانک RAV POWER
  • پاور بانکXIAOMI MI POWER
  • پاور بانک سونی
  • پاور بانک شیومی مدل MI V2 10000

این مدل آخر خیلی مورد استقبال قرار گرفته است و تمایل برای خرید آن زیاد است شما می توانید این نوع از پاور بانک تبلیغاتی را تهیه کنید.

 

انواع پاوربانک تبلیغاتی

سخن آخر

خرید پاور بانک های تبلیغاتی خیلی می تواند برای شما کارآمد باشد. چرا برای شما کارآمد باشد؟ به این دلیل مخاطب را به سمت محصول و برند شما کشیده می شود. پاور بانک کالایی ضروری است و مورد استفاده ی همه، هر کسی که گوشی همراه داشته باشد قطعاً پاور بانک هم می خواهد.

شما با بهره مندی از نظرهای مشاوران ماهور گیفت می توانید به تهیه ی پاور بانک تبلیغاتی اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که خرید پاور بانک تبلیغاتی معمولی و ارائه آن به مشتری از همه بهترست زیرا مانا تر است و اسم برند شما را تا مدت ها در ذهن مخاطب حفظ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *