مقالات هدایای تبلیغاتی

ساعت رومیزی شیک

خرید ساعت رومیزی شیک

تاریخچه ساعت

در گذشته های دور برای تعیین زمان از ابزارهایی مختلفی استفاده میشده است. شش قرن پیش از میلادحضرت مسیح، بابلی ها «در عصر امپراطوری دوم» موفق به ابداع چند مورد ساعت شدند که امروزه نیز مورد استفاده کلیه کشورها قرارگرفته است. هفت روز هفته و تعیین عدد پایه 60 برای ساعت، از یادگارهای بابلی ها بشمار میرود. بابلی ها عقیده داشتند چون عدد 60 به اعداد 1، 2، 3، 5 ، 6 ، 10، 15، 20، 30 قابل تقسیم است. لذا، این عدد را پایه در نظر گرفته و مبنای تقسیم بندی ساعت قرار دادند. همچنین تقسیم بندی دایره به 360 درجه «مضربی از 60» از دیگر اقدامات بابلی ها برای ساخت ساخت بود.

ساعت رومیزی قدیمی

ساعت رومیزی

نخستین ساعت

نمونه هایی مثل ساعت آبی، ساعت شنی یا ماسه ای، ساعت آفتابی، ساعت شمعی و.. نمونه هایی از اولین ساعت هایی است که بشر موفق به ساخت آن شد. نمونه های اولیه ساعت های عقربه ای دارای صفحه ای گرد و یک عقربه بود. اما رفته رفته با پیشرفت علم وتکلونوژی عقربه ساعت به زمان های کوچک تری نظیر دقیقه و ثانیه تقسیم شد و در مقابل آن عقربه های دوم و سوم پدید آمدند.

[faq title=”سوالات مربوط به ساعت رومیزی شیک” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”روش نگهداری از ساعت رومیزی چیست؟” number=”1″]

  • ساعت را در قسمتی از میز قرار دهید که امکان افتادن آن کم است.
  • ساعت ها در برابر آب مقاوم نیستند پس احتیاط کنید آب به آن ها نخورد.
  • دور از دسترس اطفال باشد.
  • اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از ساعت را ندارید بهتر است باتری های آن را خارج کنید.[/faq_item][faq_item title=”ویژگی های یک ساعت تبلیغاتی چیست؟” number=”2″]
  • زنگ ساعت رومیزی تبلیغاتی باید آرام و گوش نوازباشد تا به آرامی شنونده را با خود همراه و بیدار کند .
  • استفاده از رنگ های گرم مانند رنگ نارجی برای بدنه ساعت تبلیغاتی رومیزی که باعث درک سریع ببننده می شود و سلیقه کاربر را با خود همراه می کند .
  • سهولت در خواندن ساعت و عدم ایجاد مزاحمت لوگو برای خواندن ساعت اصلی ترین ویژگی است که باید یک ساعت زنگ دار رومیزی تبلیغاتی آن را رعایت کرد.
  • جابه جایی ساعت رومیزی به راحتی و سهولت در روشن و خاموش کردن آلارم ساعت رومیزی تبلیغاتی، یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب ساعت است.[/faq_item][/faq]
ساعت رومیزی از گذشته تا امروز

ساعت رومیزی زیبا

ساعت در زندگی امروز

ساعت های امروزه به یکی از اعضای اصلی زندگی تبدیل شده اند. ساعت های دیواری، ساعت های مچی و ساعت های رومیزی انواع ساعت هستند در طول روز خواسته یا ناخواسته بارها و بارها از آن ها استفاده می کنیم. در این مقاله قصد دایم با معرفی ساعت رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی، اطلاعات کافی برای خرید یک ساعت رومیزی شیک را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید ساعت رومیزی شیک

نام دیگر ساعت‌های رومیزی، زنگ‌دار یا شماطه‌دار می‌باشد. ساعت رومیزی شیک وسیله جذابی در دکوراسیون داخلی اتاق محسوب می شود. همه ما حداقل  یک عدد از آنها را در خانه خود داریم. مدل های ساعت رومیزی از نمونه های قدیمی و آنالوگ گرفته تا مدل های دیجتالی و پیشرفته همیشه طرح های جالبی داشتند، همین موضوع باعث شده حتی با فراگیر شدن گوشی ها هوشمند همچنان علاقه به این ساعت ها وجود داشته باشد ساعت های رومیزی انواع مختلفی دارند یکی از زیباترین و جالب ترین نمونه های ساعت رومیزی گونه‌ای هستند که از طریق صدا، نور و لرزش، هشدار می‌دهند. معمولا در بالای این ساعت‌ها، دکمه‌ای وجود دارد که باعث قطع شدن زنگ ساعت می‌شود.

ساعت رومیزی شیک

ساعت رومیزی شیک و فانتزی

چند نکته مهم در خرید ساعت رومیزی

  • دوام و استحکام محصول: ساعت های رومیزی معمولا در معرض خطر افتادن یا شکستن صفحه هستند چون معمولا صفحه‌ی ساعت‌های رومیزی شیشه‌ای می‌باشد به همین دلیل بهتراست در هنگام خرید دقت فرمایید که صفحه عقربه ای و یا دیجیتالی آن ها دارای یک محافظ قدرتمند باشد.
  • وزن و اندازه: یکی از نکاتی که همواره باید مورد توجه خریداران رار گیرد وزن و اندازه ساعت است چرا که ساعت های به خاطر کاربردشان نباید وزن زیاد یا اندازه بزرگی داشته باشند. ساعت رومیزی مناسب است که در ابعاد مناسب و وزن مطلوب ساخته شده باشد.
  • حالت نورانی: از آنجایی که یکی از موارد استفاده از ساعت های رومیزی استفاده از آن ها در شب است حالت نورانی صفحه باعث سهولت در این امر می شود. بعضی از ساعت های رومیزی زمینه‌ روشن و شب‌تاب دارند و برخی دیگر اعداد حک شده بر روی آن و عقربه ها در تاریکی روشن می‌شود‌.
  • قیمت ساعت: به عنوان آخرین و مهم ترین فاکتور برای خرید ساعت باید به قیمت آن اشاره کرد قیمت ساعت به عواملی چون کیفیت طراحی، عقربه‌ای یا آنالوگ بودن، سلیقه، نیازشما و…بستگی دارد. هر چه قیمت این کالا بالاتر می رود، قطع به یقین امکانات جانبی ساعت نیز بیشتر از قبل خواهد شد توصیه ماهور گیفت به شما در این زمینه این است که فریب تبلیغات ها را نخورید و برای خرید ساعت اول نیاز خودتان را مدنظر داشته باشید.
ساعت رومیزی دیجیتال فانتزی

ساعت رومیزی شیک دیجیتال

یکی از کاربرد های ساعت استفاده از آن  در تبلیغات است که همواره مورد توجه شرکت ها و مدیران قرار گرفته است. ماهور گیفت مفتخر است تمامی کارهای مربوط به چاپ و تبلیغات را با بهترین کیفیت و در عین حال بسیار مناسب انجام دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *