ظروف, مقالات هدایای تبلیغاتی

لیوان نشکن تبلیغاتی

لیوان نشکن تبلیغاتی

لیوان نشکن تبلیغاتی، یک هدیه پرکاربرد

در این روزها اکثر برندها و شرکت به دنبال ارائه هدایای تبلیغاتی هستند که دارای مقاومت بیشتری باشد و به راحتی بعد از برخوردها و ضربات مختلف دچار شکستگی نشود و همچنین بصورت طولانی مدت به بازاریابی آنها کمک کند. در این مقاله قصد داریم به اهمیت و جایگاه هدیه تبلیغاتی لیوان های نشکن بپردازیم. امروزه تبلیغات از جایگاه ویژه ای برای آگاهی دادن و آشنا کردن مخاطبان و مشتریان برخوردار است. اگر برندی نتواند در معرفی خود و محصولاتش بخوبی عمل کند مطمئنا در این بازار رقابتی ضرر خواهد کرد. لیوان نشکن تبلیغاتی یک پیشنهاد خوب برای ثبت شدن در ذهن دیگران است. و بخاطر پرمصرف بودنش می تواند بازاریابی خوبی نیز انجام دهد و شما در اذهان مختلف ثبت کند.


مشاهده کاتالوگ لیوان نشکن تبلیغاتی


توجه داشته باشید که قیمت ها بروز نمی باشد برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید.


[vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

چرا لیوان نشکن تبلیغاتی؟

یکی از بهترین محصولات برای هدیه دادن لیوان است. این محصول در ساعات و روزهای مختلف در دسترس مخاطبان و افراد مختلفی قرار میگیرد و میتواند در لحظاتی که حتی فکرش را هم نمی کنید در معرفی برند شما تاثیر گذار باشد. و منجر به خرید مشتری شود.لیوان های تبلیغاتی در ابعاد و مدل های گوناگونی وجود دارد. لیوان های تبلیغاتی در جنس های سرامیکی، کاغذی، پلاستیکی و … وجود دارند. اما بخاطر پرمصرف بودن لیوان بهتر است از لیوان تبلیغاتی نشکن استفاده شود تا در کنار تاثیر گذاری در ذهن دیگران یک هدیه با طول عمر زیاد به آنها بدهید.

دلایل استفاده از لیوان نشکن تبلیغاتی

استفاده از لیوان نشکن تبلیغاتی بخاطر پرمصرف بودنش توصیشه میشود

کاربرد های لیوان نشکن تبلیغاتی

لیوان برای تمامی اقشار جامعه از کودک گرفته تا کهن سال دارای استفاده است. به همین دلیل برای حفظ سلامت و امنیت بهتر است از لیوان نشکن تبلیغاتی استفاده کنید. لیوان در سایز کوچک میتواند برای مصارف روزانه مثل چای، نسکافه و … مورد استفاده قرار گیرد. و همین طور در سایزهای بزرگتر میتواند بعنوان جامدادی توسط دانشجویان و کارمندان مورد استفاده قرار گیرد. از لحاظ اینکه نام برند و لوگو برند روی لیوان میتوان بصورت جذاب حک شود. دیده شدن نام برند توسط مخاطبان تضمین شده است.

مهمترین مزایای لیوان های تبلیغاتی

لیوان نشکن تبلیغاتی از لحاظ مختلف دارای مزیت است. و از سایر جنس ها بیشتر برای هدیه دادن توصیه میشود. در ساخت این لیوان از مواد درجه یک پلیمری استفاده میشود که طول عمر آنها را نیز تضمین میکند. از مهمترین مزیت های این لیوان های نشکن میتوان به وزن کم آنها، شفافیت و جذابیتشان، طول عمر، نشکن بودنشان، مقاومت در دماهای سرد و گرم، قابلیت شست و شو و استفاده در مایکروویو اشاره کرد. در کل با انتخاب هدیه تبلیغاتی نشکن یک تیر و چند نشان میزنید و یک حس خوب را به مشتری خود هدیه میدهید.

مزیتهای لیوان نشکن تبلیغاتی

مهم ترین ویژگی های لیوان نشکن تبلیغاتی سبک بودن و نشکن بودن و کاربری های مختلف آنهاست

 لیوان نشکن تبلیغاتی، مناسبت برای کودکان و پیک نیک

کودکان به بازی کردن با لیوان ها مخصوصا لیوان های رنگی علاقه بسیاری دارند. به همین دلیل با داشتن لیوان نشکن تبلیغاتی دیگر نگرانی از بابت شکستن و آسیب حاصل از آن وجود ندارد. از دیگر کاربردهای این لیوان میتوان به استفاده از آنها در گردش و سفرها اشاره کرد. لیوان تبلیغاتی نشکن به خاطر کیفیت و سبک بودنشان میتواند یک گزینه خوب برای سفر باشد و به خاطر وزن پایینشان نیز نمیتواند باعث سنگین شدن بار سفر شود. اکثر یکی از دغدغه های خانواده های بخصوص مادران گرامی بار سفر است.

مارکتینگ مناسب و جذاب با لیوان نشکن

یکی دیگر از ویژگی های بارز لیوان نشکن تبلیغاتی مناسب بودن آنها برای مانورهای تبلیغاتی است. در کنار سبک و نشکن بودن آنها، به راحتی میتوان شعار و اسلوگان تبلیغاتی را روی هر طرف لیوان حک کرد.و با نوشتن شماره تلفن و آدرس صفحات مجازی یک پل ارتباطی خوب با مشتریان بالقوه ساخت. لیوان نشکن میتواند یک ابزار خوب برای معرفی و لانچ محصولات جدید یک برند باشد. با طراحی عکس آن محصول و ترسیم کردن ویژگی های آن میتوان خرید و آگاهی نسبت به آنرا افزایش داد.

حک کردن شعار تبلیفاتی روی لیوان نشکن تبلیغاتی

روی لیوان نشکن تبلیغاتی میتوان بسیار جذاب اقدام به حک کردن لوگو برند کرد

طول عمر، یک ویژگی مهم در تبلیغات

در تمامی ابزارهای تبلیغاتی یک نکته بسیار مهم است و آن طول عمر و تاثیر گذاری بصورت طولانی مدت است. به همین خاطر است که برندها برای حک شدن در ذهن های مردم دست به بستن کمپین های بسیار گسترده مانند کمپین سیصد و شصت درجه میزنند. برای برندهای مختلف خوشایند است که هزینه کم بیشترین اثر را دیگران قرار دهند. از همین جهت لیوان نشکن تبلیغاتی یک گزینه بسیار خوب است. و بعد از استفاده از آن نیز معمولا دور ریخته نمیشود. و بصورت دائم با استفاده از آن لیوان بصورت غیر مستقیم در حال تبلیغ محصولات و برند خود هستید. با استفاده این مدل لیوان اهمیت برند نسب به مخاطبانش نیز نشان داده میشود. و در بهبود شخصیت برند نقش اساسی دارد.

بهبود شخصیت برند و تبلیغات غیر مستقیم

یکی از مهم ترین روش های تبلیغات تبلیغ غیر مستقیم یا تیزینگ است. شما با حک کردن شعار های تیزینگی میتوانید تبلیغات موثر تری داشته باشد. و در کنار به بهبود شخصیت برند یا شرکت خود بپردازید. زیرا با شناسایی نیاز مخاطب بهترین هدیه را به آنها دهده اید. شخصیت برند معمولا یک ویژگی خاص برای هر برند محسوب میشود در کنار یکپارچه کردن تبلیغات مختلف. میتوان برند را با آن شخصیت در ذهن مخاطب جا انداخت. پس اگر به دنبال جا انداختن شخصیت مناسب خود در اذهان عمومی هستید لیوان نشکن تبلیغاتی یک انتخاب خوب است.

لیوان نشکن تبلیغاتی موثر در شخصیت سازی برند

به علت طول عمر و دیگر ویژگی های لیوان نشکن تبلیغاتی، آنها در شخصیت سازی برند تاثیر زیادی دارند

برندینگ مناسب همراه با لیوان

در اجلاس های مختلف یا کنفرانس های مطبوعاتی و تبلیغاتی میتوان با استفاده از لیوان های تبلیغاتی یک ست تبلیغاتی مناسب با رنگ سازمانی برند درست کرد. که در کل برندینگ زمانی تاثیر گذار است که از تمامی ابزار بصورت یکپارچه و درست استفاده کرد تا دیگران را تحت تاثیر قرار داد. از این جنس لیوان تبلیغاتی میتوان در استراتژی ها مختلف برند و تبلیغات استفاده کرد.

نتیجه گیری لیوان نشکن تبلیغاتی

یکی از بهترین و مناسب ترین هدایای تبلیغاتی استفاده از لیوان نشکن تبلیغاتی است که بطور موثر برند و محصول شما را معرفی میکند. با استفاده از این روش میتوانید بصورت مستقیم و غیر مستقیم تبلیغ خود را انجام دهید. مهم ترین ویژگی آن نیز کاربردی و نشکن بودن آن است که در مکان ها و شرایط مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. یک لیوان تبلیغاتی میتواند معرف برند، محصولات و شخصیت برند شما باشد و باعث بهبود بیزنس شما شود.

[faq title=”سوالات متداول لیوان نشکن تبلیغاتی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”لیوان نشکن تبلیغاتی چیست؟” number=”1″]یک لیوان تبلیغاتی عمدتا از جنس پلاستیک و با طول عمر بالاست.[/faq_item][faq_item title=”کاربردهای لیوان نشکن کدام اند؟” number=”2″]در دانشگاه، مدرسه، ادارات، گردش و مسافرت میتوان از آنها استفاده کرد.[/faq_item][faq_item title=”مهم ترین مزیت لیوان نشکن تبلیغاتی چیست؟” number=”3″]کم خطر بودن و تاثیر گذاری طولانی مدت مهم تریم مزیت آن است[/faq_item][/faq]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *