جا کلیدی, ساعت دیواری, ساعت رومیزی, مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی جذاب

هدیه های تبلیغاتی جذاب و ماندگار

اهمیت تبلیغات

امروزه افزایش دامنه ارتباطات و وجود گستره عظیم و متنوعی از شرکت های ارائه دهنده خدمات موجب ایجاد بستری رقابتی شده است که هر یک از این شرکت ها برای جذب حداکثری مشتریان خود در حال تلاش هستند. در این میان هر یک از شرکت های پشتیبان فروش محصولات سعی دارند علاوه بر بالا بردن جنبه های کیفی محصول خود، با بازاریابی و ارائه تبلیغات جذاب در رقابت با رقبای خود پیشی بگیرند. ارائه تبلیغات میتواند به گونه های مختلفی شکل بگیرد. اما نکته اینجاست که چه تبلیغاتی دارای چه ویژگی هایی باشند که بتواند تا مدت ها در ذهن مخاطب باقی بماند. جذاب ترین هدایای تبلیغاتی آن هایی هستند که برای مخاطب کاربردی باشند و اصطلاحا جنبه یکبار مصرف را ندارند.

هدیه های تبلیغاتی جذاب و ماندگار

جذابترین هدایای تبیلغاتی

مزایای هدایای تبلیغاتی

یکی از راه های انتقال ایده ها و اطلاعات، تبلیغات می باشد. بنابراین انتخاب روش مناسب ارائه تبلیغات برای ایجاد تمایل در افراد جهت جذب به سمت محصول یا خدمت مورد نظر بسیار مهم است. آگهی های چاپی و نامه های تبلیغاتی شاید هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها داشته باشند ولی پایداری آن ها کوتاه مدت است و حتی ممکن است در همان ابتدا هم مخاطب را بر سر ذوق نیاورد! اما به طور مثال ارائه یک خودکار و یا جاکلیدی کوچک که اطلاعات تماس برند تجاری مورد نظر روی آن درج شده است می تواند تا مدت ها مورد استفاده قرار بگیرد و جلوی چشمان مخاطب باشد. در واقع با ارائه یک هدیه تبلیغاتی جذاب و مناسب نه تنها چیزی را از دست نمی دهید بلکه با این کار روی مشتریان ثابت و با وفای خود سرمایه گذاری کرده اید.

 

جذاب ترین هدایای تبلیغاتی

فلش مموری: یکی از کاربردی ترین و جذاب ترین هدایای تبلیغاتی که می توان به مشتری داد، فلش مموری ها هستند. فلش مموری ها کم حجم و قابل حمل هستند و می توانند به سادگی حجم زیادی از اطلاعات را با سرعت و امنیت بالا جابه جا و در خود حفظ کنند. هم چنین امروزه با توجه به الکترونیکی شدن اکثر داده ها و اطلاعات، این وسیله برای مشتریان بسیار کاربردی است. فلش مموری ها در ظرفیت ها و قیمت های متفاوتی وجود دارند که بسته به بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته شده است، گزینه های انتخاب را بیشتر می کند.

پاوربانک: پاوربانک ها با فناوری ذخیره انرژی در خود می توانند به عنوان برق همراه در مواقع اضطراری که شارژ گوشی همراه رو به پایان است و دسترسی به کلید برق ثابت وجود ندارد، بسیار کاربردی باشند. پاوربانک ها در ظرفیت های مختلفی وجود دارند که می توانند به قیمت های متنوعی ارائه شوند.

کیف چرمی: مخاطبان هدایایی مانند کیف چرمی مدیریتی و کیف پول چرمی اغلب مدیران و افراد شاخص می باشند. معمولا این هدایا از طرف شرکت های بزرگ به مشتریان خاص خود داده می شود. از آنجا که هزینه این کیف ها به نسبت بالاتر از سایر هدایا می باشد معمولا در تیراژ پایین سفارش داده می شود.

کیف چرمی تبلیغاتی به عنوان تبلیغات جذاب

کیف چرمی تبلیغاتی

جاسوئیچی: جاکلیدی و جاسوئیچی یکی از وسایلی است که تقریبا همه افراد از آن استفاده می کنند و روزانه حداقل چندین بار با آن سر و کار دارند و آن را در دست می گیرند.

خودکار: یکی از ارزانترین هدیه های تبلیغاتی موجود در بازار خودکارها هستند. البته باید به این نکته توجه داشت که کیفیت پایین خودکار می تواند اثرات برعکس و سوء بر سابقه برند تجاری بگذارد.

لیوان و ماگ: لیوان و ماگی که طراحی زیبایی نیز دارند می توانند بسیار در ذهن مخاطب خاطرات خوبی بر جای بگذارد. چرا که نوشیدن چای و آب بین ایرانیان بسیار متداول است.

لیوان سرامیکی و ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی جذاب

ساک دستی: ساک های دستی که افراد به عنوان نگهدارنده وسایل خود در بیرون از منزل با خود حمل می کنند می توانند به عنوان هدیه تبلیغاتی جذاب و کم هزینه و بسیار به صرفه باشد. چرا که تعداد زیادی از مردم را می تواند به طراحی جالب خود جذب کند.

آفتابگیر اتومبیل: تقریبا همه اتومبیل داران از اینکه سوار اتومبیلی می شوند که مدتی زیر نور آفتاب بوده و حرارت آن بالاست، احساس ناخوشایندی دارند. بنابراین ارائه این هدیه تبلیغاتی می تواند در جلب نظر مشتریان بسیار موثر باشد.

ساعت دیواری و رومیزی: ساعت ها که روزانه ممکن است ده ها بار چشم افراد مختلف به آن بیفتد، می توانند یکی از ماندگار ترین تبلیغاتی باشند که در ذهن مخاطب به یادگار باقی می ماند.

ساعت دیواری و رومیزی هدیه جذاب تبلیغاتی

ساعت دیواری هدیه تبلیغاتی ماندگار

بادکنک تبلیغاتی: کودکان طرفداران پر و پا قرص بادکنک های تبلیغاتی هستند. آن ها می توانند حتی رضایت پدر و مادر خود را جهت رفتن به فروشگاه یا هر جایی که این بادکنک ها را هدیه می دهد، جلب کنند. گرچه بادکنک ها طول عمر زیادی ندارند ولی علاقه کودکان سبب می شود خانواده ها به صورت مداوم به آن فروشگاه مراجعه کنند.

دماسنج و تب سنج: اهمیت وجود دما سنج وتب سنج در مواقعی که افراد به آن نیاز فوری دارند، بیشتر درک می شود. بنابراین هدیه آن می تواند در مواقع ضروری مخاطب را به یاد برند تجاری تبلیغی درج شده روی آن بیندازد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *