مقالات هدایای تبلیغاتی

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي

بسياري از كسب و كارها هستن كه براي جلب رضايت مشتريان و كارفرامايان خود جهت تشكر و اعتمادي كه به آن ها داشته اند و از خدمات و محصولات آن ها خريداري و استفاده كرده اند هديه اي را به رسم يادبود و يادگاري كه بر روي آن نام برندشان هك شده است را مي دهند.

اين قبيل هدايا كه نشانگر كسب و كار و حرفه شما مي باشد را هداياي تبليغاتي مي گويند كه با توجه به نوع حرفه ها اين هداياي تبليغاتي متفاوت و كاربردي تر مي باشد. هداياي تبليغاتي يك اصل نسبتا اساسي در پيشبرد فروش و يادآوري خدمات و محصولات شما مي باشد.

هدايايي را كه شما به عنوان هداياي تبلغاتي برند خود انتخاب مي كنيد هر چه مدرن تر و منحصر به فرد تر باشد طبيعتا براي مشتريان شما نيز جذابيت بيشتري را به همراه دارد. مثلا اگر شما در زمينه فرهنگي و هنري فعاليت داريد بهتر است از هدايايي استفاده كنيد كه به حرفه شما نزديك تر باشد.

با ما در ادامه همراه باشيد تا شما را با انواع هداياي تبليغاتي بيشتر آشنا كنيم.

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي

انواع هداياي تبليغاتي

پيش تر عنوان كرده ايم كه انتخاب هداياي تبليغاتي هر چه به حرفه و كسب و كار شما نزديك تر باشد بدون شك براي مشتريان شما جذابيت بيشتري را به همراه دارد اما شايد برخي از شما دوستان ندانيد كه در زمينه كاري خود بهتر است از چه نوع هداياي تبليغاتي استفاده كنيد. ما مي خواهيم در مطلب امروز شما را با انواع هداياي تبليغاتي آشنا كرده و راهنماييتان كنيم.

انواع هداياي تبليغاتي كه شما مي توانيد با در نظر گرفتن حرفه و كسب و كار خود آن را انتخاب كنيد عبارتند از:

هدايا تبليغاتي زنانه

هداياي تبليغاتي كودكانه

هداياي تبليغاتي چوبي

هداياي تبليغاتي مديريتي

هداياي تبليغاتي الكترونيكي

هداياي تبليغاتي اداري

و…

هدايايي تبليغاتي زنانه

روي صحبتم با خانم هاي آرايشگر و ديگر افرادي است كه كسب و كار آن ها به نوعي به خانم ها مربوط مي شود. اين افراد براي آنكه بتوانند رضايت مشتري خود را جلب كرده و كاري كنند كه آن ها را به مشتريان دائم خود تبديل كنند مي توانند مثلا از هدايايي همچون زيورآلات هاي رنگي، ست مانيكور، لاك، كيف لوازم آرايش و… كه بر روي آن ها لوگوي برندشان هك شده است استفاده كنند.

هداياي تبليغاتي كودكانه

اين را مي دانيد كه كودكان از دكتر رفتن و انجام يك سري از كارها در دوران خاصي وحشت دارند. كه متاسفانه برخي  از خانواده ها به جاي رفع اين مسئله بيشتر كاري مي كنند تا كودكان نتوانند بر ترس خود غلبه كنند. شما دوست عزيزي كه بيشتر با كودكان سر وكار داريد مي  توانيد براي كمك به آن ها در اين مورد از وسايلي استفاده كنيد كه كودك هر زمان آن ها را مي بينيد نه تنها وحشتي را احساس نكند بلكه حس خوبي نسبت به اين داستان داشته باشد.

انواع هداياي تبليغاتي كه در اين مورد مي توان از آن ها استفاده كرد، دفترچه هاي يادداشت و نقاشي، مداد رنگي، پازل، عروسك، بادكنك، ماشين و ساير اسباب بازي هايي كه كودكان دوست دارند.

هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي زنانه

هداياي تبليغاتي چوبي

افرادي كه مي خواهند هداياي ماندگار تري را به عنوان هداياي تبليغاتي به مشتريان خود ارائه دهند مي توانند از هداياي تبلغاتي چوبي همچون: قاب عكس، جا چسبي، زير ليواني، جا كليدي، جا خودكاري و…. استفاده كنند.

هداياي تبليغاتي مديريتي

انواع هداياي تبليغاتي كه در بالا به آن ها اشاره كرديم زيبايي و كاربرد خاص خود را دارند. اما برخي از كسب و كارها هستند كه به خاطر حرفه خود با مديران سازمان ها و اركان هاي بسياري همچون بانك و اداره بيمه و اداره ماليات در ارتباط مي باشند پس داده هديه تبلغاتي مثل پازل و كيف لوازم آرايش طبيعتا نمي تواند جلوه زيبايي داشته باشد پس اين افراد مي توانند هداياي مثل، خودكار، خودنويس، سر رسيد، تقويم و يا حتي برخي از هداياي تبلغاتي كه از چوب ساخته شده را به عنوان هداياي تبليغاتي برند خود انتخاب نمانيد.

هداياي تبلغاتي الكترونيكي

اين نوع از انواع هداياي تبليغاتي شامل، هدست، چراغ قوه، چراغ مطالعه، اسپيكر، چراغ مسافرتي، رايدو اسپيكر، فن usb، شارژر فندكي، پاور بانك و…. مي باشد

هداياي تبليغاتي اداري

براي دادن هديه تبليغاتي از برند خود به اداره جات ها و سازمان هايي كه با آن ها كار مي كنيد يا حتي به كارمندان خود مي توانيد از تمام اين هداياي تبليغاتي كه در مطالب بالا به آن ها اشاره كرديم استفاده نماييد. مي توانيد به پرسنل خانوم يكه با آن ها سر وكار داريد از هداياي تبليغاتي زنانه استفاده كنيد و اگر فرزند دارند يك هديه تبلغياتي كوچك هم براي فرندشان به آن ها بدهيد. هر چه جايگاه و سمت افراد مورد نظر مهم تر باشد بدون شك بايد از هداياي تبلغاتي بهتر و سنگين تري استفاده كنيد.

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي مديريتي

تاثير هدايي تبليغاتي بر برند

پيش تر گفته بوديم كه استفاده از شيوه هاي تبليغاتي اين روزها چه تاثيري مي تواند روي پيشرفت كسب و كارها داشته باشد. انواع هداياي تبلغاتي كه د راين مطلب به آن ها اشاره كرديم به عنوان يكي از پركاربردترين گزينه ها براي توسعه تجارت و كسب و كار شما مي باشد. اين تبلغات منحصر به فرد مي تواند يك حس خوب را بين شما و افرادي كه با آن ها در ارتباط هستيد به وجود آورد. همچنين مي تواند كاري كند كه برند شما خيلي بهتر و خوشايندتر به مشتريانتان معرفي شود.

درست است كه اين مسئله هزينه بر مي باشد اما هزينه آن با توجه به نوع كسب و كاري كه داريد متفاوت است. ناگفته نماند كه هزينه هداياي تبليغاتي در برخي مواقع كمتر از ساير تبليغاتي است كه شما براي معرفي برند خود به ديگران از آن ها استفاده مي كنيد. ماندگاري كه هداياي تبليغاتي دارند به مراتب بيشتر از ساير تبليغات مي باشد.

مزايا هداياي تبليغاتي

  • شناخت برند و كسب و كار شما به وسيله هداياي تبليغاتي
  • ماندگار شدن برند و كسب و كار شما درذهن مشتريان
  • انتقال حس خوب و مثبت به مشتريان

حرف آخر

هداياي تبليغاتي و انواع هداياي تبليغاتي ايجاد وفادار يبيشتري را بين شما و مشتريانتان به وجود مي آورد. شما با دادن اين هديه مي توانيد خاطره زيبا و به يادماندني را در ذهن مشتري و مخاطب خود به وجود آوريد كه همين حس خوب باعث تضمين اين موضوع مي شود كه آن ها به مشتريان وفادار و دائمي شما تبديل شوند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *