مقالات هدایای تبلیغاتی

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

آموزش تبلیغات موثر برای جذب مشتری از صفر تا صد

این بار برای شما آموزش تبلیغات موثر برای جذب مشتری را قرار داده ایم. امیدواریم که شما با استفاده از راهکارهای ارائه شده در این مطلب، بتوانید بهترین و تاثیر گذارترین تبلیغات را برای کالاها و خدمات خود انجام دهید.

آموزش تبلیغات موثر برای جذب مشتری از صفر تا صد

هدایای تبلیغاتی هوشمندانه

تبلیغات موثر برای جذب مشتری چیست؟

باید گفت که همه ی آدم ها عاشق این هستند که هدیه دریافت کنند. در واقع تخفیف ها و هدایایی که افراد دریافت می کنند حالشان را خوب می کند. به همین دلیل هم هست که غالبا بازارگرمی برای محصولات یک فروشنده، بیشتر به وسیله ی تهیه هدایای تبلیغاتی انجام می شود.

زیرا فروشندگان کاملا می دانند که افراد چه احساسی نسبت به هدایای تبلیغاتی دارند و می دانند که با این هدایا می توانند کاری کنند که اشخاص بیشتر درباره ی محصولات و برند این فروشندگان صحبت کنند.

اینکه شما فروشنده ی یک سایت معتبر باشید یا فروشنده ی یک مغازه ی اغذیه فروشی اصلا تفاوتی ندارد. در هر صورت شما می بایست این را بدانید که هدایای تبلیغاتی را چگونه باید ارائه کرد و چگونه می توان به واسطه ی ارائه ی آنها فروش و جذب مشتری را افزایش داد.

هدیه های تبلیغاتی قبل از فروش محصول

در ادامه ی موضوع تبلیغات موثر برای جذب مشتری به هدیه های تبلیغاتی قبل از فروش محصول می رسیم. در واقع باید بدانید زمانی که شرکت ها برای اولین بار یک محصول را در بازار عرضه می کنند، غالبا یک یا چند نمونه رایگان از آن محصول را نیز به مشتری هدیه می دهند. حال می خواهد این محصول جدید یک جفت کفش باشد یا یک شیشه عطر. در هر حالت این ایده را می توان برای تمام محصولات مصرفی اجرایی کرد.

و اما واقعیت امر…

درحقیقت همه ی ما به کالاهای رایگان علاقه داریم و زمانی که تولید کنندگان محصولی را به رایگان به ما می دهند، حتما آن را امتحان می کنیم. در این صورت اگر پس از مصرف از محصول راضی بودیم، آن محصول را مجدد خواهیم خرید و اگر راضی نبودیم دیگر از خرید آم محصول صرف نظر می کنیم.پس ببینید چقدر این ایده تولید کنندگان هوشمندانه است.

آنها معمولا هدایای تبلیغاتی خود را تنها به مشتریانی می دهند که به آنها مشتریان هدف می گویند. در واقع مشتریان هدف تمایل بیشتری به خرید محصولات این تولید کنندگان دارند. به عبارتی دیگر اهدا شدن نمونه های رایگان از محصولات جدید به این مشتریان، هدف زمینه را برای فروش آسان محصولات فراهم می کند.

هدیه های تبلیغاتی قبل از فروش محصول

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی کاملا رایگان در قالب بسته

در ادامه ی مطلب تبلیغات موثر برای جذب مشتری، می توان گفت که در محدوده های زمانی خاص، بعضی از فروشندگان کالا نظیر آمازون و غیره…بسته ای رایگان از محصولاتی مانند کتاب و غیره در اختیار مشتریان قرار می دهند. شاید فکر کنید که این کار بیشتر از آنکه تبلیغی برای محصول باشد، بیشتر باعث ضرر می شود. ولی بهتر است بدانید که اصلا اینگونه نیست.

بلکه تجربه نشان داده که این ترفند های تبلیغاتی بسیار موثرند. مخاطبان با استفاده از این بسته های رایگان در واقع بیشتر کنجکاو می شوند و به دنبال محصولات بیشتری در این زمینه خواهند رفت.

به همین راحتی در مشتری علاقه ایجاد می گردد و در نهایت این امر سبب شده تا مشتری خود برای خرید های بعدی اقدام نماید. به عنوان مثال در آمازون این روش بیشتر برای فروش کتاب انجام می شود و مخاطبان به علت جاذبه هایی که این آثار دارند بعد از استفاده کردن از هدیه تبلیغاتی نیز، دوباره برای خرید کتاب های بیشتر اقدام می نمایند. مورد بعدی بحث تبلیغات موثر برای جذب مشتری راجع به عرضه بن تخفیف یا نمونه کالا ست که راجع به آن در زیر برای شما خواهی گفت.

عرضه بن تخفیف یا نمونه کالا

بعضی مواقع شرکت ها شروع به ارائه ی بن تخفیف یا تعدادی کالا به صورت رایگان به مشتریان می کنند. همین امر مشتریان را بیش از پیش به سوی فروشگاه سوق می دهد. زمانی که مشتریان با این ترفند به فروشگاه می آیند، فروشنده محصولات دیگری نیز به آنها پیشنهاد می کند و مشتری را به سمت خرید کالاهای دیگر ترغیب می کند.

به عنوان مثال فروشنده ای که به مشتری بن تخفیف خرید یک نوع عطر را اختصاص می دهد، در زمان حضور مشتری در فروشگاه برای دریافت هدیه، پیشنهاد های جذاب دیگری را نیز در اختیارش می گذارد. یعنی در واقع به مدد هدایای تبلیغاتی، فروشنده فرصتی عالی برای فروش محصولات خود ایجاد می کند.

نکاتی در مورد هدیه های تبلیغاتی

برای موفق بودن در زمینه ی تبلیغات موثر برای جذب مشتری می بایست به نکات زیر حتما دقت فرمایید. از جمله:

  • هدایای تبلیغاتی شما نشان دهنده ی شرکت و خدمات شماست. بنابراین باید در بالاترین کیفیت ارائه شوند.
  • شما باید در هدایای تبلیغاتی خودتان تنوع ایجاد کنید. به این منظور می توانید هدایای خود را در رنگ ها و سایز های مختلف ارائه دهید.
  • بهتر است که هدایای شما ارزان، کاربردی و قابل استفاده باشد. به این ترتیب می تواند تاثیر طولانی ترین بر مخاطبانتان بگذارد.
  • شما با عرضه ی هدیه های تبلیاتی خود باید این حس را به مشتری القا کنید که حتما محصولات و خدمات ویژه ای در فروشگاه شما در انتظار آنهاست.

توجه به این نکات می تواند کیفیت تبلیغات موثر برای جذب مشتری شما را به خوبی ارتقا دهد.

بالا رفتن شهرت تولید کننده

در ادامه ی مطلب تبلیغات موثر برای جذب مشتری می توان گفت که در حقیقت با برگزار شدن کمپین های تبلیغاتی و اهدای جوایز و هدایا از طرف فروشنده به صورت گسترده و عام، یک اتفاق مهم می افتد. به عبارتی دیگر انجام موفق این اقدامات همه دیگر در مورد محصولات این فروشنده صحبت خواهند کرد و نام برند آن فروشنده بر سر زبان ها خواهد افتاد.

بالا رفتن شهرت تولید کننده

تبلیغات موثر

در نهایت اینکه

در پایان مطلب تبلیغات موثر برای جذب مشتری باید گفت به همین دلیل است که شما حتما باید نحوه ی ارائه دادن هدایای تبلیغاتی را بیاموزید و با روند مدیریت آن به خوبی آشنا شوید. می توان گفت که اهدای جوایز، تخفیفات ویژه، کمپین های تبلیغاتی و غیره باعث افزایش روز به روز فروشنده و برند او می گردد.

سوالات متداول تبلیغات موثر برای جذب مشتری
  1. اینکه بدانیم هدایای تبلیغاتی چیست چه کمکی به ما می کند؟
    با کمک آموختن این موضوع می توان شبکه های ارتباطی خود را با مخاطب گسترش داد. همچنین می توان از راه شبکه های اجتماعی تداول این رابطه را تثبیت نمود.
  2. ارائه ی هدایای تبلیغاتی از نظر هزینه چگونه است؟
    در واقع هدیه های تبلیغاتی با وجود اینکه راهی بسیار موثر و مهم در جذب هر چه بیشتر مخاطب هستند، هزینه ی ناچیزی را به خود اختصاص می دهند و مدیریت روند پیشبرد آن بسیار ساده است.
  3. آیا برای تبلیغات موثر برای جذب مشتری باید دوره خاصی را گذراند؟
    خیر، این امر نیاز به صرف وقت و دانش ویژه ای ندارد. در حقیقت تنها چیزی که در این زمینه شما به آن نیاز دارید خلاقیت است. هر چه خلاقیت تان در این زمینه بیشتر باشد، جذب مشتری شما نیز بیشتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *