محصولات, مقالات هدایای تبلیغاتی

خرید گفیت تبلیغاتی ارزان

گیفت های تبلیغاتی ارزان

همه ما وقتی از شرکت یا مغازه ای خرید میکنیم و فروشنده در ازای خرید، به ما گیفت یا هدیه تبلیغاتی با برند مخصوص ارایه میکند، حس خوبی پیدا میکنیم و در خریدهای بعدی سعی میکنیم به سراغ برند و محصولات آن شرکت برویم.

تاثیر انواع تبلیغات در فروش

تاثیری که هدایای تبلیغاتی در فروش محصولات دارد، غیر قابل انکار است. در واقع گیفت های تبلیغاتی روشی جدید برای جذب مشتری و بازاریابی است. برای فروش بیشتر محصولاتتان استفاده از تراکت های تبلیغاتی که بین افراد پخش میکنند، یا چاپ بنر و سایر موارد این چنینی را فراموش کنید، تاثیری که گیفت های تبلیغاتی دارند خیلی بیشتر از این موارد است. از نظر افراد جامعه تراکت ها ماهیتی اعصاب خرد کن دارند و وقتی آنها را پخش میکنیم، اکثر افراد از گرفتن آنها خود داری میکنند و یا در صورتی که گرفتن آنها را بپذیرند یا نگاهی سطحی به آنها می اندازند و یا بلافاصله آنها را دور میریزند.

روش های قدیمی بازاریابی

تراکت تبلیغاتی

به این ترتیب شما برای چاپ تراکت ها هزینه کرده اید، اما برای کسب و کار شما نتیجه ای نداشته است و به تعداد کسانی که با برند شما آشنایی داشته اند افزایش چشمگیری نداشته.

اگر برای تبلیغات کسب و کار خود به دنبال چاپ بنر و تبلیغ در سطح شهر هستید، پیشنهاد ما به شما این است که این مورد را فراموش کنید، زیرا این روزا همه عجله دارند و کمتر کسی برای خواندن بنرهای موجود در سطح شهر زمان صرف میکند. علاوه بر این شما برای این نوع از تبلیغات باید هزینه های زیادی بپردازید و ممکن است برای شرکت شما آوردی از نظر مشتری و افزایش فروش نداشته باشد.

گیفت تبلیغاتی

امروزه بهترین و موثر ترین روش نوین تبلیغات استفاده از گیفت های تبلیغاتی است. شما میتوانید با انتخاب و تهیه گیفت تبلیغاتی مناسب با نوع کسب و کار خودتان، تاثیری غیر قابل انکار بر روی مخاطب بگذارید. مخاطب شما با دریافت گیفت تبلیغاتی برند شما حس خوبی پیدا میکند و باعث میشود نام برند شما در ذهنش بماند و برای دفعات بعدی سراغ برند شما بیاید. حتی ممکن است برند و کسب و کار شما را به دیگران معرفی کند و به این ترتیب باعث افزایش مشتری یا مخاطبان شما شود. مادامی که مخاطب شما در حال استفاده از گیفت تبلیغاتی شما است نام برند شما برایش تداعی میشود و میتواند نظر بقیه را نیز به سمت کسب و کار شما جذب کند.

خودکار تبلیغاتی ارزان

گیفت تبلیغاتی ارزان

خرید گیفت تبلیغاتی ارزان

اگر کسب و کار شما کوچک است و نمی خواهید هزینه های زیادی صرف کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب گیفت تبلیغاتی ارزان است. زیرا همانطور که در بالا گفتیم تاثیر گیفت های تبلیغاتی در فروش محصولات شما بسیار زیاد است.

گیفت های تبلیغاتی ارزان راهی مناسب و مطمئن و در عین حال کم هزینه برای افزایش فروش محصولات شما است. گیفت های تبلیغاتی ارزان انواع متفاوتی دارند که شما باید با توجه به کسب و کار و حیطه فعالیت خودتان آن را انتخاب کنید و برند خودتان را روی آن چاپ کنید. به عنوان مثال خودکار یا روان نویس میتواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد. با وجود اینکه خودکار یکی از انواع گیفت تبلیغاتی ارزان است ولی بسیار پر مصرف است و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کم انتظار داشته باشید فروش شما در طولانی مدت بیشتر شود.

درست است که انتخاب خودکار ها به عنوان گیفت تبلیغاتی آماده گزینه ای مناسب است اما باید توجه کنید که خودکاری را انتخاب کنید که طرح آن خاص و متفوت باشد و نظر مخاطب را جذب کند و ترجیح بدهد از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کند.

مورد دیگری از گیفت تبلیغاتی ارزان که میشود مثال زد، ساک دستی هایی است که شرکت ها یا مغازه داران برای محصولات خود انتخاب میکنند و اگر شما از آن ها خریدی داشته باشید، محصول را داخل ساک دستی با برند خودشان به شما میدهند. ساک دستی که بعدا قابل استفاده باشد یکی از موارد جذاب و ارزان برای انتخاب به عنوان گیفت تبلیغاتی کسب و کار شماست.

خری ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی

در مورد سایر گیفت های تبلیغاتی ارزان نیز باید این مورد را رعایت کنید و از گیفت ارزان ولی در عین حال خلاقانه استفاده کنید که تاثیر بیشتری روی مخاطب خودتان بگذارید و مخاطب را ترغیب کنید از هدیه تبلیغاتی شما در موقعیت های مختلف استفاده کند. توجه کنید که برای خرید گیفت تبلیغاتی ارزان، کیفیت را فدای قیمت نکنید، زیرا اگر گیفت های بی کیفیت به مشتری یا مخاطب خودتان بدهید و با استفاده مخاطب خیلی زود خراب شود تاثیر بسیار بدی دارد و باعث میشود مشتری دیگر به برند شما اعتماد نداشته باشد و دیگر خریدی از شما نکند.

پس گیفت تبلیغاتی را انتخاب کنید که در عین با کیفیت بودن ارزان نیز باشد. زیرا این گیفت معرف کسب و کار شماست و به نوعی ویترین کار شماست برای کسانی که شما را نمی شناسند. پس در انتخاب گیفت های تبلیغاتی کسب و کارتان نهایت دقت را به خرج بدهید. زیرا هدف شما از این تبلیغ افزایش مخاطب و کسانی است که شما را میشناسند و در نهایت افزایش فروش و سودساز شماست.

قیمت گیفت تبلیغاتی

برای خرید و تهیه گیفت های تبلیغاتی شما میتوانید به بازار بروید و موارد مختلف را از نزدیک ببینید و بصورت حضوری انتخاب کنید. اما در شرایط کنونی و اوضاع نا مساعد، بهتر است خرید خودتان را بصورت مجازی و از سایت هایی انجام دهید که این محصولات را ارائه میدهند. برای انتخاب گیفت مناسب کسب و کار خودتان و مشاوره بصورت تخصصی با ما تماس بگیرید. مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما هستند و شما را در انتخاب گیفت تبلیغاتی ارزان مناسب کسب و کارتان کمک میکنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *