مقالات هدایای تبلیغاتی

خرید گیفت تبلیغاتی عروسی

خرید گیفت تبلیغاتی عروسی

چند سالی است که وقتی به عروسی یا مجلس عقد زوج جوانی میرویم، از آن ها هدیه ای دریافت میکنیم، با این که این هدیه شاید بسیار کوچک باشد اما همیشه می تواند حس خوش یک اتفاق را برای ما تداعی کند. همچنین این گیفت تبلیغاتی عروسی باعث میشود همواره با دیدنش به یاد زوج جوان باشیم و برایشان آرزوی خوشبختی کنیم.

اگر شما هم در آینده قصد ازدواج و خرید گیفت تبلیغاتی عروسی را دارید با ما همراه باشید تا شما را برای رسیدن به بهترین انتخاب یاری کنیم.

استفاده از تراریوم برای گیفت عروسی

تراریوم گیفت عروسی

[faq title=”سوالات شما” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا برای مراسم بله برون هم گیفت هست؟” number=”1″]قانون کلی برای گیفت وجود ندارد و شما می توانید در هر کدام از مراسم هایتان از گیفت استفاده کنید. فلسفه گیفت در مراسم ایم است که شما و مراسمتان در یاد مهمان ها بمانید. پس فرقی نمیکند که نام مراسم شما چه باشد. برای هر مراسمی که برای شما مهم است می توانید گیفت تهیه کنید[/faq_item][faq_item title=”قیمت گیفت عروسی چقدر است؟” number=”2″]قیمت گیفت ها متفاوت است و این بستگی به شما دارد که چه نوع هدیه ای را انتخاب کنید. اما میتوان شروع قیمت را از 5 هزار تومان در نظر گرفت. البته حتما به قیمت گیفتی که انتخاب میکنید توجه کنید چرا که باید آن را به تعداد زیاد تهیه کنید و ممکن است باعث صرف هزینه ای زیاد برای شما شود.[/faq_item][faq_item title=”آیا باید به تعداد مهمان ها گیفت تهیه کرد؟” number=”3″]مسلما اینطور نیست و شما لازم نیست به تعداد تمام مهمان هایتان گیفت تهیه کنید. این کار بسیار هزینه بر است و از طرفی جذابیت گیفت شما را کاهش میدهد. شما می توانید برای هر خانواده یک گیفت در نظر بگیرید یا به تعداد دختران مجردی که مراسم شما هستند هدیه در نظر بگیرید.[/faq_item][/faq]

استفاده از قاب عکس به عنوان گیفت

قاب عکس گیفت عروسی

خرید گیفت عروسی

تنوع در گیفت عروسی بسیار زیاد است و مطمئن باشید اگر کمی وقت صرف کنید می توانید یک گیفت تبلیغاتی عروسی منحضر بفرد برای مراسمتان داشته باشید. برای خرید گیفت تبلیغاتی عروسی در ابتدا باید مشخص کنید چه نوع گیفتی را مد نظر دارید و سپس اقدام به خرید کنید. البته اگر در این راه از یک طراح نیز کمک بگیرید می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

استفاده از عسل برای گیفت

ظرف عسل گیفت عروسی

انواع گیفت عروسی

  • شما می توانید از مواد شیرین مثل نقل، نبات، شکلات،عسل و یا انواع کوکی ها استفاده کنید. زیرا این عقیده وجود دارد که شیرینی جات خوش یمن بوده و باعث خوشبختی میشود. شما می توانید از این مواد در بسته بندی های خاص چوبی یا شیشه ای استفاده کنید و با توجه به تم سفره عقد یا میز نامزدی خودتان آن را با روبان یا گل های خشک رنگی تزئین کنید.
  • یکی از ایده هایی که باعث میشود گیفت عروسی شما یونیک و خاص باشد این است که به آن یک لیبل بزنید که نام عروس و داماد و تاریخ مراسم روی آن نوشته شده باشد. در این صورت هدیه تبلیغاتی شما بسیار جذاب است و مهمان های شما بعدا با دیدن هدیه شما همواره به فکر شما هستند و خاطره شیرین مراسم شما برایشان تداعی میشود.
  • شما می توانید از انواع قاب عکس های کوچک چوبی یا کریستال برای گیفت مراسمتان استفاده کنید. برای این کار لازم است از قبل زمانی را برای رفتن به آتلیه در نظر بگیرید و عکسی مناسب انتخاب و چاپ کنید که در قاب عکس قرار دهید و به مهمان هایتان تقدیم کنید. اگر روی قاب عکس اسم عروس و داماد و یا تاریخ مراسم را حک کنید، گیفت شما بسیار جذاب و خیره کننده خواهد شد.

خوبی این نوع از گیفت عروسی این است که همیشه ماندگار است. ولی توجه داشته باشید که با این نوع از هدایای تبلیغاتی عکس شما در خانه های زیادی هست و ممکن است افراد زیادی که حتی شاید آن ها را نشناسید عکس شما را ببیند. پس اگر برایتان این موضوع مهم است در انتخاب گیفت مراسمتان تجدید نظر کنید.

گیاه بعنوان گیفت عروسی

گل گیفت عروسی

  • گیاه نماد رشد و سرسبزی و پویایی است، و یکی از انتخاب هایی که برای گیفت عروسی می توانید داشته باشید، خرید گیاه کوچک است. شما می توانید روی گلدان آن عکس خودتان یا یک طرح فانتزی با تاریخ مراسمتان را چاپ کنید. همچنین می توانید یک نوشته کوچک مانند تابلو درون خاک آن فرو کنید که روی آن اسم عروس و داماد باشد. تراریوم ها یکی از انواع لاکچری این نوع از گیفت های عروسی است که البته برای آن تهیه آن باید هزینه بالایی بپردازید و ممکن است در کنار سایر خرج و مخارج مراسم زیاد باشد.
ایده های جدید برای گیفت عروسی

تقویم گیفت عروسی

  • از دیگر ایده های جالب برای گیفت تبلیغاتی عروسی، طراحی یک تقویم کوچک به صورت تابلو است که روی تقویم روز مراسم شما با قلب مشخص شده باشد. همچنین میتوانید این تابلو تزئینی را به جای آویز کلید تبدیل کنید. و اینگونه همیشه مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار خاص به نظر میرسد.

قیمت گیفت عروسی

گیفت های آماده زیادی در بازار وجود دارد که قیمت های مختلفی دارند برای مثال حداقل قیمت گیفت های آماده موجود در باز از 5 هزار تومان است. اما اگر می خواهید گیفت خاص خود را داشته باشید باید آن را به کمک طراح یا گرافیست طراحی کنید و مسلما هزینه ای بیشتر باید بپردازید و قیمت آن با توجه به انتخاب شما متفاوت است و نمی توان عدد دقیقی اعلام کرد.

سخن آخر

گیفت عروسی باعث میشود شما و مراسمتان همیشه در یاد بقیه بمانید و با خاطره ای خوش از مراسم شما یاد کنند. انتخاب گیفت به سلیقه و نوع مراسم شما بستگی دارد و قانون کلی برای آن وجود ندارد. اما حتما توجه داشته باشید که انتخابتان با سایر آیتم های سفره عقد یا میز نامزدی هماهنگ باشد زیرا زیبایی کار شما را چند برابر میکند.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

خرید هدایای تبلیغاتی فانتزی

 

خرید هدایای تبلیغاتی چوبی

 

هدایای تبلیغاتی چرمی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *