مقالات هدایای تبلیغاتی

راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی

تقویم دیواری تبلیغاتی

با نزدیک شدن ایام نوروز و پایان سال، ایرانیان به دوستان و مشتریان همیشگی خود هدیه هایی را می دهند که از زیبا ترین رسوم ما ایرانیان است. صاحبان مشاغل برای هدیه دادن بیشتر از تقویم استفاده می کنند که این تقویم می تواند هم رومیزی باشد و هم به صورت دیواری که این باعث می شود نام و برند شما را مخاطب تا پایان سال ببیند. در ادامه راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی را به طور کامل توضیح می دهیم.

خرید تقویم دیواری تبلیغاتی

در زمان خرید شما باید به مواردی از قبیل سایز، طراحی، چاپ، پرینت و انواع تقویم دیواری تبلیغاتی توجه کنید. که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

یکی از مواردی که باید در راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی به آن توجه شود، سایز تقویم است. این نوع تقویم ها طراحی و چاپ آن با توجه به سلیقه مشتری ها صورت می گیرد. اگر می خواهید خرید تقویم صرفه اقتصادی داشته باشد بهتر است در سایز های 30*45 و 35*50 باشد.

ولی بسیاری از افراد می خواهد تقویم دیواری تبلیغاتی آن ها در سایز 23*48 و 25*35 طراحی و چاپ شود. بزرگترین سایزی که می توان برای طراحی و چاپ استفاده کرد 30*70 است که به تقویم بزرگ تبلیغاتی دیواری مشهور است.

سایز تقویم دیواری تبلیغاتی

سایز تقویم دیواری تبلیغاتی

طراحی تقویم تبلیغاتی دیواری

طراحی این تقوم های تبلیغاتی به سلیقه مشتری ها بستگی دارد که در راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی امری مهم است. شما قبل از خرید باید طرح خود را پیدا کرده و یا حتی می توانید طراحی را به فرد دیگری سفارش دهید و بعد به چاپ برسانید.

چاپ و پرینت تقویم تبلیغاتی

اگر می خواهید تقویم شما آماده باشد باید طراحی آن را تا اواسط ذر تمام کنید تا وقت کافی برای چاپ وجود داشته باشد. اما گاهی پیش می آید که وقت کافی برای طراحی وجود ندارد، در این زمان شما می توانید از طرح های آماده برای چاپ استفاده کنید.

انواع تقویم دیواری تبلیغاتی

نسبت به دیگر تقویم ها، تقویم های دیواریی دسته بندی های گوناگونی ندارد، بلکه در مدل های متقاوت و گوناگون طراحی و چاپ می شوند. اما در راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی، تقویم های دیواری به طور کلی به چند دسته کلی تقسیم می شود. که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

تقویم حصیری دیواری تبلیغاتی

در تقویم های حصیری فضای زیادی برای طراحی و چاپ وجود دارد که مشتری ها می توانند اسم و لوگوی برند خود را در این قسمت چاپ کنند. در تقویم حصیری از چاپ سیلک اسکرین استفاده می کنند و رنگ متناسب با طرح انتخاب و استفاده می کنند.

تقویم چند برگ دیواری

تقویم چند برگ دیواری

در راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی باید مشخص کنید که می خواهید تقویم شما در چند برگ باشد و توجه داشته باشید که قیمت این نوع تقویم ها نسبت به تقویم تک برگ بالاتر است.

در تقویم های چند برگی، هر برگ مربوط به یک فصل است ولی در مدل های دیگری نیز می توانید هر ماه برگه ای جدا داشته باشید. در این تقویم می توانید هر کسی را برای فصصل و یا ماه انتخاب کنید که این به سلیقه شما بستگی دارد. شما این تقویم را می توانید خریداری کنید و آن را به افرادی که می خواهید هدیه بدهید تا هر زمان که ان را دید به یاد شما بیافتد.

 

تقویم دیواری تک برگ

در تقویم های دیواری تک برگ، چاپ  به صورت اختصاصی و عمومی انجام می شود. در تقویم های تک برگ از چاپ سیلک و افست استفاده می شود که بستگی به تعداد سفارش های شما دارد.

در راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی باید بدانید که این نوع تقویم های دیواری عمومی به صورت گلاسه های 200 گرمی چاپ می شود. با این حال شما می توانید طراحی دلخواه را در گلاسه پیاده کنید.

تقویم فانتزی دیواری تبلیغاتی

بروز ترین و جدید ترین نوع تقویم های دیواری، تقویم دیواری فانتزی تبلیغاتی است که به صورت سه بعدی و 5 بعدی چاپ می شود که تقویم های 3 بعدی  به دسته های مختلف تقویم های سه بعدی هم به صورت تک برگ و هم به صورت چند برگی تقسیم می شود.

تقویم های چند برگی به صورت فنر به هم صحافی می شود و این تقویم های سه بعدی و با هر تکان دادن طرحشان تغیر می کند و بسیار جالب می باشد. حالت تصویر در تقویم های 5 بعدی بیرون زدگی و حالت برجستگی دارد.

تقویم دیواری تبلغاتی

همانطو که می دانید تقویم های اداری را بر روی دیوار نصب می کنند و متناسب با سبک چیدمان و دکوراسیون از آن استفاده می کنند. بهتر است در هرخانه یا محل کاری از این وسیله استفاده شود با این که بر روی گوشی های هوشمند و معمولی تقویم وجود دارد ولی به هیچ عنوان نمی تواند جای تقیوم های دیواری را بگیرد.

سخن پایانی

همانطور که می دانید سعی کردیم در این مقاله در مورد راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی توضیحاتی را ارائه دهیم ، این نوع تقویم ها مدل ها و انواع گوناگونی دارد و شما باید در هنگام خرید به مواردی که بسیار مهم است توجه کنید که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم.

سوالات متداول راهنمای خرید تقویم دیواری تبلیغاتی

  1. ویژگی چاپ تقویم های دیواری چیست؟
    سایز هر برگ در تقویم های دیواری 25*35 است، امکان چاپ اختصاصی کامل در تقویم، حداقل و حداکثر تیتراژ100 و 1000 است، انواع طرح های عمومی، فضای تبلیغات 7*23 است.
  1. تقویم های دیواری تبلیغاتی به چه صورت استفاده می شوند؟
    همانطو که می دانید تقویم های اداری را بر روی دیوار نصب می کنند و متناسب با سبک چیدمان و دکوراسیون از آن استفاده می کنند. بهتر است در هرخانه یا محل کاری از این وسیله استفاده شود با این که بر روی گوشی های هوشمند و معمولی تقویم وجود دارد ولی به هیچ عنوان نمی تواند جای تقیوم های دیواری را بگیرد.
  2. طراحی تقویم تبلیغاتی دیواری به چه صورت انجام می شود؟
    طراحی این تقوم های تبلیغاتی به سلیقه مشتری ها بستگی دارد و شما قبل از خرید باید طرح خود را پیدا کرده و یا حتی می توانید طراحی را به فرد دیگری سفارش دهید و بعد به چاپ برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *