مقالات هدایای تبلیغاتی

ساخت هدایای تبلیغاتی دستی

هدایای تبلیغاتی دستی

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین راه های تبلیغاتی برای جذب مشتری بیشتر است. گیفت تبلیغاتی می تواند کمک زیادی به کسب درآمد بیشتر و رونق دادن به کسب و کار  شما باشد. امروزه ما شاهد این موضوع هستیم که برند های بسیار زیادی از هدایایی تبلیغاتی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند. اما هدایای تبلیغاتی دارای اصول و قواعد خاص خودش است که با رعایت این قوانین می توانید در بازار فروش مشتری بیشتری را جذب کنید. در این مقاله  به بررسی ساخت هدایای تبلیغاتی دستی می پردازیم و اصول صحیح استفاده کردن از راه تبلیغاتی را برای شما بررسی خواهیم کرد.

گیفت تبلیغاتی چیست؟

منظور از گیفت تبلیغاتی و یا هدایای تبلیغاتی، کالاهایی است که شرکت ها و برند های مختلف به صورت رایگان به مشتری های خود می دهند. این هدایا میتواند به مشتری های ثابت خود باشد و یا به هر مشتری که از محصولات شرکت خرید می کنند داده شود. این گیفت ها کالاهای مختلفی هستند برای نمونه می توان از خودکار، دفتر، سر رسید، لیوان ماگ و…. نام برد. کالا مورد نظر معمولا اسم شرکت یا آرم شرکت بر روی آن حک می شود. که جنبه تبلیغاتی خود را نشان می دهد.

ساخت هدایای تبلیغاتی دستی

هدایای تبلیغاتی دستی

کاربرد هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی وابسته به نوع محصولات شرکت می تواند مختلف باشد. مثلا اگر یک شرکت فروش قهوه قصد داشته باشد که برای تبلیغات بیشتر برند خود از گیفت های تبلیغاتی استفاده کند. می توانند آرم شرکت خود و یا اسم شرکت را بر روی فنجان های قهوه خوری درج نماید و آنها را به مشتری های خود بدهد.

در نمایشگاه های داخلی و خارجی که برگزار می شوند، گیفت های تبلیغاتی کاربرد بسیار زیادی دارند. این هدایا نشان دهنده برند یک شرکت هستند و هرچه زیباتر و شیک تر باشد می تواند  افرادی بیشتری را به غرفه مورد نظر جذب نماید.

هدایا تبلیغاتی می تواند یک تقویم یا سالنامه باشد. در این نوع تبلیغ اسم و یا آرم فروشگاه مورد نظر بر روی تقویم و سالنامه درج می شود. این روش  معمول ترین کاربرد گیفت تبلیغاتی است که ما به صورت روزمره با آنها  روبرو می شویم. همچنین در ماه مبارک رمضان، ساخت اوقات شرعی نیز از معمول ترین روش هایی است که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. این نوع هدایا ممکن است از نظر مالی چندان پرهزینه نباشند، اما در زندگی روزمره کاربرد زیادی دارند و به صورت کلی می توان گفت؛ همه ی مردم از تقویم  به صورت روزانه و یا در زمان ماه مبارک رمضان همه ی مردم از اوقات شرعی  استفاده می کنند.

یکی دیگر از کاربردهای گیفت های تبلیغاتی می تواند جنبه اطلاع رسانی داشته باشد. زمانی که یک نمایشگاه در یک شهر برگزار می شود، برگزار کننده نمایشگاه  میتواند با ساخت تقویم ها یا اوقات شرعی، مردم را از زمان و مکان برگزاری فروشگاه مطلع سازد.

گیفت های تبلیغاتی می تواند نیاز روزانه ی مردم را برطرف کنند و یا کالایی صرفا با هدف تبلیغات برند باشد. همچنین گیفت تبلیغاتی می توانند یکی از  محصولات شرکت باشد. این محصول نماینده ای از محصولات شرکت است که به خوبی کیفیت محصولات را به مردم نشان می دهند.

هدایای تبلیغاتی دستی

هدایای تبلیغاتی دست ساز

ساخت هدایای تبلیغاتی دستی

هدایای تبلیغاتی صرفا نباید یک محصول آماده و یا یک پوستر چاپ شده باشد. بسیاری از فروشگاه ها و برند های مختلف هستند که برای تبلیغات اسم و برند خود از هدایای که به صورت دستی و تزیینی ساخته شده اند استفاده می کنند.  این هدایای تنوع های مختلفی دارند و بنا به هر سلیقه و خلاقیتی می تواند ساخته شود. هدایای تبلیغاتی دستی می توانند یا تسبیح یا دستبند زیبا باشد که با خلاقیت و سلیقه خاصی طراحی شده باشد. در این تسبیح ها و دستبند ها می توان با روش های مختلفی اسم و یا آرم برند را بر روی آن حک کرد.

همچنین هدایای دستی می تواند کیف های دستی  یا  کیف های پارچه ای باشد که با نخ و چرخ خیاطی با زیبایی طراحی شده باشند . در این نوع هدایای تبلیغاتی می توان آرم شرکت  و یا اسم شرکت را بر روی آنها چاپ کرد. این نوع هدایا قیمت گرانی ندارند، اما به دلیل دوامی که دارد  و نوع  کاربردی که دارند. مورد استفاده همه گان قرار می گیرند. یکی از مزایای استفاده کردن از این روشن این است که، افراد مختلف برای خرید کردن و یا نگهداری مدارک از آنها استفاده می کنند و کیف را در جاهای مختلف به همراه خود می برند از این رو تعداد بسیار زیادی از مردم در جامعه اسم  و یا برند  نام برده بر روی کیف را مشاهده خواهند کرد. که همین امر سبب جذب مشتری بیشتر می شود.

هدایای تبلیغاتی بسته به نوع کاربرد شرکت یا فروشگاه میتواند مختلف باشند. بهتر است هر شرکت بنا به نوع کاربردی که دارد هدایایی را انتخاب کند که به موضوع کاری شرکت مربوط شود.  ساخت هدایای تبلیغاتی دستی این ویژگی را دارند که برای شرکت های مختلفی می توانند مورد استفاده قرارگیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *