مقالات هدایای تبلیغاتی

ساعت کوکی تبلیغاتی

ساعت کوکی رومیزی

ساعت دیواری تبلیغاتی

از قدیم تا همین حالا، یکی از هدایای تبلیغاتی که شرکت ها برای نشان دادن حسن نیت خود، تبلیغ محصولاتشان و رونق بخشیدن به کارشان به مردم تقدیم می کنند، ساعت های دیواری است.

از آنجایی که هر کاری برای این که با هدف و دقت و منظم انجام شود نیاز به زمان بندی و یک برنامه کامل دارد، ساعت از این جهت که شما باید به فکر هر دقیقه و آینده تان باشید، هدیه ای بسیار کاربردی و مفید است که اکثر مردم از گرفتن آن لذت می برند.

اما شاید با خود فکر کنید که این ساعت های دیواری دیگر امروزه خیلی جذابیت و کاربردی برای افراد ندارد زیرا دیگر در هر خانه ای ساده ترین نوع ساعت دیواری هم یافت می شود.

امروزه با پیشرفت کار و توسعه پیدا کردن شرکت ها، دیگر ساعت های دیواری به مردم به عنوان هدیه داده نمی شود، بلکه ساعت های رومیزی، ساعت کوکی تبلیغاتی، ساعت های آویز برای روی لباس، ساعت های مچی و البته ساعت های دیواری خیلی شکیل بیشتر مرود استفاده قرار می گیرد.

ساعت دیواری

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت کوکی تبلیغاتی

در واقع شما با ورود به شرکتی که ساعت کوکی تبلیغاتی به مردم هدیه می دهد، متوجه می شوید که روی اکثر ساعت های شرکت، ساعت های رومیزی و … برند و لوگوی تجاری شرکت هک شده و افراد نمونه هایی از آن را روی میز و اطراف خود نگه می دارند و استفاده می کنند.

ساعت های کوکی یکی از محصولات بازاریابی است که شرکت ها با استفاده از آن برای معرفی کسب و کارخود، می توانند به سرعت در سطح شهر شهرت پیدا کنند.

زیرا این ساعت های کوکی رومیزی می تواند در انواع رنگ، سایز، ابعاد ساخته شود و برای تمای سنین نیز مناسب می باشد، به همین دلیل به سرعت مخاطبین زیادی پیدا می کند.

به طور کلی ساعت کوکی این ویژگی برتر را نسبت به ساعت های معمولی دارد که فرد مدام با آن درگیر است و برای زمان گرفتن کار های مختلف مثل تایم درس خوندن، کار با کامپیوتر، ورزش و … باید با ساعت خود مدام کار کند و زمان بگیرد و از این جهت استفاده از آن را در طول روز چندین برابر می کند که به همین میزان مشتری های بیشتری برای خرید این نوع ساعت ها پیدا می شود.

[faq title=”سوالات متداول ساعت کوکی تبلیغاتی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا ساعت کوکی، هدیه تبلیغاتی مناسبی است؟” number=”1″] با توجه به این که مردم بسیار درگیر کار و فعالیت های مختلف هستند، وجود یک ساعت تنظیم کننده وقت بسیار در عملکرد کارشان موثر و مفید خواهد بود. به همین دلیل ساعت کوکی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که مناسب برای تمامی سنین و افراد با سلیقه ها و علائق مختلف است.[/faq_item][faq_item title=”ساعت دیواری، هدیه تبلیغاتی مناسب تری به شمار می آید یا ساعت های کوکی؟ ” number=”2″]با توجه به این که ساعت های دیواری تا حدودی قدیمی شده است و در اکثر مکان ها و منازل یافت می شود، دیگر گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی نمی باشد و بالعکس آن، ساعت های کوکی به دلیل کاربردهای مختلف و ساخت آن در ابعاد و مدل های متعدد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن در هر جشن و مناسبتی باشد.[/faq_item][faq_item title=”ساعت کوکی رومیزی بهتر است یا ساعت های آویز گردنی؟” number=”3″]هر دو مورد از ویژگی ها و مزایایی برخوردارند که نمی توان یکی را به دیگری ترجیح داد. زیرا ساعت های کوکی رو میزی مدام بر روی میز لوازم تحریر و میز کار و جاهای مختلف قرار می گیرد و افراد در طول روز نگاهشان مدام به آن می افتد.از طرفی ساعت های آویز گردنی، برای فعالیت های بیرون خانه بسیار مفید اند و فرد بدون نیاز به دراوردن گوشی، زمان گرفتن با آن یا بالا و پایین کردن مداوم مچ دستش، می تواند ساعت را به راحتی مشاهده کند و آن را با لباس های مختلفش نیز ست کند.[/faq_item][/faq]

ساعت تبلیغاتی

ساعت کوکی رو میزی

ساعت کوکی رومیزی

هدیه دادن ساعت کوکی رومیزی، می تواند بسیار موثر در تبلیغات و بازار یابی باشد، زیرا که در طول روز، این ساعت در مقابل صورت و نگاه فرد قرار دارد و ناخودآگاه برند تجاری آن شرکت در ذهن فرد ثبت می شود.

همچنین اگر شرکتی کمی خلاق باشد، مدل های جالب و کاربردی از این ساعت ها درست می کند، به عنوان مثال ساعت هایی که مکانی برای نگهداری کارت ها دارند، یا قسمتی که می توان در آن مداد و خودکار را نگهداری کرد و …

شما با انجام این کار با یک تیر دو نشان می زنید و این مدل از ساعت ها باعث می شود که فرد برای استفاده از کاربردهای مختلف آن، ساعت کوکی را در نزدیکی خود همیشه نگه دارد، که با عبور افراد مختلف و مشاهده آن، برند تجاری شرکت به راحتی بر سر زبان ها می افتد.

ساعت کوکی تزئینی روی لباس

یکی دیگر از اناوع ساعت های تبلیغاتی، ساعت کوکی تزئینی بر روی لباس است. با توجه به این که مردم همیشه در خیابان برای رفتن به سر کار، رسیدن به موقع س قرارهایشان، مشاهده ساعت دقیق روز و …. به ساعت هایشان نگاه می کنند، هدیه دادن ساعت کوکی تزئینی نیز می تواند بسیار مفید باشد و مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

ساعت های کوکی تئینی علاوه بر فایده این که می توانید ساعت را در هر زمانی که می خواهید مشاهده کنید، می توانید به وسیله آن برای ورزش و پیاده روی، زمان بگیرید و هم از آن به عنوان گردنبند تزئینی بر روی لباس ها استفاده کنید که بسیار زیبا و جذاب است.

ساعت کوکی آویز گردن

ساعت کوکی تزینی لباس

جمع بندی

اگر قصد دارید که هدیه تبلیغاتی موثر و با هدفی را به مردم ارائه دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، محصولات و برند تجاریتان معروف شود، ما به شما ساعت کوکی تبلیغاتی را توصیه می کنیم.

زیرا این ساعت با کارایی مختلف و متعدد می تواند افراد زیادی را با خود درگیر کند و یا دست به دست منتقل شود که به معنای مخاطبین و مشتری های جدید است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *