مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی

خرید ست اداری چوبی تبلیغاتی

اگر قصد دارید از هدایای تبلیغاتی خاص برای مشتریان خود استفاده کنید ست اداری چوبی تبلیغاتی بهترین انتخاب می باشد که علاوه بر تبلیغ برندتان، سلیقه شما را نیز به مخاطب القا می کند.

همچنین می توانید نام برند و متن دلخواهی نیز بر روی این محصولات درج نمایید. ست های چوبی اداری جنس و طرح های متنوعی دارند. که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه اقدام به خرید این محصولات کنید.

ست اداری تبلیغاتی

ست اداری چوبی تبلیغاتی

خرید ساعت رومیزی و دیواری تبلیغاتی

یکی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی خاص انتخاب ساعت برای ارائه به مشتریان است. ساعت های دیواری و رومیزی مدل های متنوعی نیز به همراه دارند. مدل ساعت در واقع نشان دهنده سبک زندگی فرد است. ساعت یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی برای معرفی برند و خدمات شما می باشد. از ساعت ها همچنین می توانید برای تشویق و یا انگیزش کارمندان خود استفاده کنید. با هدیه دادن ساعت تبلیغاتی در حقیقت به مشتریان نشان می دهید که برایشان ارزش قائل هستید. در واقع می توان گفت ساعت یکی از محصولات با ارزش و کاربردی می باشد.

[shop_slider title=”” count=”5″ show=”best-selling” category=”ساعت-دیواری” orderby=”date” order=”DESC”]

خرید پاور بانک تبلیغاتی

همانطور که می دانید یکی از دغدغه های اکثریت افراد کمبود شارژ وسایل الکتریکی می باشد. همه ما برای خاموش شدن ناگهانی تلفن همراه خود نگران هستیم، ممکن است خیلی وقت ها در مکان هایی قرار بگیریم که امکان شارژ تلفن وجود نداشته باشد. پاوربانک ها به خوبی این مشکل را حل کرده اند و این توانایی را دارند که به شما کمک کنند تا همیشه در دسترس باشید.

از این رو می توان گفت یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی خاص پاوربانک ها می باشند چرا که ارزنده و کاربردی هستند.این وسیله کاملا قابل حمل است از این رو می تواند در دسته محصولات تبلیغاتی در دسترس مشتری قرار بگیرد. پاور بانک ها قابل استفاده برای همه موبایل ها و تبلت ها می باشند از این رو بسیار کاربردی هستند. مدل های پاوربانک متنوع می باشد که هر کدام از آنها کیفیت و ظرفیت خاصی به همراه دارند. به طور کلی می توان گفت یکی از کاربردی ترین هدایا تبلیغاتی پاور بانک ها می باشند. با چاپ تبلیغ و برند مناسب بر روی این محصول می توانید برند و خدمات خود را به خوبی تبلیغ کنید.

هدایای تبلیغاتی

پاور بانک تبلیغاتی

خرید ست چرم تبلیغاتی

ست های چرم تبلیغاتی با جنس چرم طبیعی و مصنوعی از بهترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شوند. تنوع محصولات چرمی بسیار زیاد می باشد. در واقع می توان گفت ست های چرمی جزو هدایای تبلیغاتی خاص می باشند. ست های چرمی شامل کیف پول تبلیغاتی، جاکلیدی، جاکارتی، و… می باشد. به خوبی می توانید لوگو و نام تجاری کسب و کار خود را بر روی این محصولات درج نمایید. از این رو این محصول انتخابی مناسب برای هدیه دادن است. شما می توانید این هدیه خاص و با کیفیت را به عنوان هدیه ای برای مشتری های خاص، مدیران و کارمندان رده بالا در نظر بگیرید.

ست های تبلیغاتی

ست چرم تبلیغاتی

خرید خودکار تبلیغاتی نفیس

یکی از دیگر هدایای تبلیغاتی خاص برای برند شما خودکار های نفیس می باشد، زمانی که شما خودکار های نفیس را برای مدیر یا مشتریان خود انتخاب می کنید می توانید تاثیری بسیار زیاد روی فرد بگذارید، این هدیه نفیس اصولا برای مدیران شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد چرا که هر مدیری یک خودکار نفیس روی میز خود احتیاج دارد و زمانی که شما این خودکار را به عنوان هدایای تبلیغاتی اسپشیال طراحی می کنید.

یک خودکار زیبا و خاص را به ایشان هدیه خواهید داد که هیچ کجای دیگر مانند آن وجود ندارد و ایشان با هر بار دیدن آن به یاد شما خواهد افتاد از این رو اگر به خدمات شما نیاز داشته باشد حتما با شما تماس خواهد گرفت و به شما سفارش های لازم را خواهد داد.

[shop_slider title=”” count=”5″ show=”best-selling” category=”خودکار-پلاستیکی” orderby=”date” order=”DESC”]

سایر هدایای تبلیغاتی خاص

همانطور که گفته شد گیفت های تبلیغاتی به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها، نقش پر رنگی در توسعه برند و تجارت ایفا می‌کند. در ادامه با سایر هدایای تبلیغاتی ویژه در سایت ماهور گیفت آشنا خواهید شد:

  • گلدان های تبلیغاتی
  • چراغ مطالعه
  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی
  • عطر و ادکلن
  • دستبند هوشمند تبلیغاتی
  • صنایع دستی
  • زیر لیوانی تبلیغاتی
  • ست پذیرایی تبلیغاتی
  • اسپیکر بلوتوث
  • ست لوازم جانبی لپ تاپ
  • تراریوم تبلیغاتی

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

اثر بخشی هدایای تبلیغاتی خاص خیلی بیشتر از محصولات تبلیغاتی ساده می باشد چرا که طراحی خاص خود را دارد و از آنجایی که مشتریان کمتر آن را دیده اند به آن توجه بیشتری می کنند.

به طور کلی می توان گفت برای شناخت بیشتر برند و فروش بیشتر در شغل خود نیاز به جلب توجه مشتری و معرفی برند خود با استفاده از گیفت های تبلیغاتی دارید. از این رو بهتر است از روش های متنوعی برای معرفی بیشتر برند خود استفاده کنید. شاید این سوال در ذهن شما عزیزان به وجود آید که مزیت استفاده از روش هدیه خاص در تبلیغات چیست؟ در ادامه به مزیت استفاده از محصولات تبلیغاتی خواهیم پرداخت:

  • مهم ترین دلیل استفاده از این روش شناخت بیشتر برند و خدمات می باشد.
  • با هزینه مناسب می توانید برند خود را به دیگران معرفی کنید البته فراموش نکنید، هدایایی که انتخاب می کنید باید بادوام و کاربردی باشد.
  • این روش همچنین به عنوان کارت بیزینس ثانویه برای شما عمل خواهد کرد. با استفاده از این کارت بیزینس می توانید مشتریان را به سمت خود جذب کنید.
  • هدایای مناسب تبلیغات در واقع به عنوان یک برنامه بازاریابی قدرتمند برای برند شما عمل خواهد کرد.
  • با استفاده از این روش به طور دائم برند و خدمات شما در دسترس و در دید عموم خواهد بود.
  • زمانی که شما هدیه ای خاص را به مشتریان خود ارائه می دهید حس خاص بودن را در آنها نیز تقویت می کنید و این یکی از راهکار ها برای ایجاد مشتری های وفادار می باشد.
هدایای تبلیغاتی

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

دلایل استفاده از هدیه تبلیغاتی خاص

همانطور که می دانید امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص می تواند نوعی بازاریابی قدرتمند برای جذب مخاطبان بیشتر محسوب شود. اگر صاحب کسب و کار هستید برای پیشرفت و توسعه ی کسب و کار خود بهتر است برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همچنین باید با روش های تاثیرگذار تبلیغات به خوبی آشنا باشید.

یکی از بهترین روش های تبلیغات اهدای انواع محصولات تبلیغاتی به مشتریان و کارمندان است. از اهمیت این هدایا در توسعه ی کسب و کار می توان به شناخت بیشتر شرکت و برند تجاری، قدرت بالا و ماندگار در بازاریابی، هدف گذاری بر روی مخاطب و ایجاد حس وفاداری با مشتریان و کارمندان اشاره کرد.

بهتر است به خوبی نام تجاری و خدمات سازمانی شرکت شما بر روی محصولات تبلیغاتی حک گردد. به طور کلی می توان گفت برای ماندگاری بیشتر برند و خدمات کسب و کار خود بهتر است از محصولات تبلیغاتی خاص برای ارائه به مخاطبان استفاده کنید. همچنین می توانید برای شناخت بیشتر برند خود در کنار هدایای تبلیغاتی از کاتالوگ محصولات نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت ماهور با انواع و مشخصات هدایای تبلیغاتی خاص به طور کامل آشنا شدید. ماهور گیفت مجموعه ای است که به صورت کاملا تخصصی با تیمی مجرب و مجزا در زمینه تهیه و تولید هدایای تبلیغاتی از قبیل ماگ تبلیغاتی، سررسید، ست مدیریتی، خودکار تبلیغاتی و… فعالیت می کند. تیم مجرب ماهور گیفت خاص هدایای تبلیغاتی با قیمت کاملا مناسب برای شما عزیزان فراهم کرده ا فراموش نکنید کیفیت بالای هدایای تبلیغاتی تضمینی بر موفقیت کسب و کار شما است. هدف ما در ماهور گیفت حفظ کلیه استاندارد ها در کنار قیمت مناسب محصولات می باشد.
[faq title=”سوالات متداول هدایای تبلیغاتی خاص” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا استفاده از هدایا برای تبلیغات روشی موثر است؟” number=”1″]یکی از موثر ترین روش تبلیغات استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. این سبک تبلیغات برای تمامی محصولات کسب و کارها روش تبلیغاتی بسیار قابل قبولی می باشد. البته فراموش نکنید برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی باید برخی نکات را در نظر داشته باشید.[/faq_item][faq_item title=”هدایای تبلیغاتی چه مزایایی را برای کسب و کارها به همراه دارد؟” number=”2″]مهم ترین دلیل استفاده از این روش شناخت بیشتر برند و خدمات می باشد با هزینه مناسب می توانید برند خود را به دیگران معرفی کنید. هدایای تبلیغاتی در واقع به عنوان یک برنامه بازاریابی قدرتمند برای برند شما عمل خواهد کرد.[/faq_item][faq_item title=”اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی چیست؟” number=”3″]هدایای تبلیغاتی در واقع نوعی بازاریابی قدرتمند برای جذب مخاطبان بیشتر محسوب شود. برای ماندگاری بیشتر برند و خدمات کسب و کار خود بهتر است از محصولات تبلیغاتی خاص برای ارائه به مخاطبان استفاده کنید.[/faq_item][/faq]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *