مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی

هدایای تبلیغاتی ساختمان سازی

تبلیغات برای هر کسب و کاری واجب و ضروری است. برای این که آگاهی از برند شما افزایش یابد، می توانید تبلیغات را به صورت های مختلف انجام دهید. مثلا اگر شغل شما ساختمان سازی باشد می توانید بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی را تهیه کنید و با این کار برند شرکت خود را به دیگران نشان دهید.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای صنعت ساختمان سازی

صنعت ساختمان از تعدادی محصولات و هدایای تبلیغاتی برای رواج دادن برند شرکتشان استفاده می کنند و در فضای رقابتی تجارتی می توانند مناقصه های سودآور و عظیمی را به این وسیله بدست بیاورند و بیزینس و شرکت خود را از سایر شرکت ها متمایز کنید.

هدایای تبلیغاتی می توانند به یادماندنی ترین و بهترین روش برای نشان دادن برند و شرکت ساختمان سازی شما باشد. در ادامه تعدادی از این هدایا را برای شما شرح می دهیم.

ماشین آلات و کامیون های مینیاتوری

اصلی ترین وسیله ای که در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود بولدوزرها، انواع تجهیزات  و وسایل حفاری و کامیون ها هستتند و شما می توانید از این وسایل به صورت مینیاتوری و مارک دار استفاده کنید و یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی می باشد.

در دفاتر شرکت ها می توانند این کامیون ها و ماشین آلات را بر روی میز خود قرار بدهند و حتی می توانید به مشتریان خود به عنوان هدایای تبلیغاتی آن ها را بدهید و از راه های جذب مشتری است.

هدایای تبلیغاتی

ماشین آلات و کامیون های مینیاتوری

لباس کار یکی از هدایای تبلیغاتی صنعت ساختمان

در صنعت ساختمان سازی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی می تواند لباس کاری باشد که نام برند و آرم تجاری شرکت شما بر روی آن ثبت شده باشد.

تا زمانی که کارکنان از این لباس کارها استفاده می کنند، برند و نام شرکت شما برای افراد دییگر نیز قابل دیدن است.

شما می توانید به غیر از لباس کار، از لوازم و کلاه های ایمنی که برند شما بر روی آن حک شده است به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید، مخصوصا در جایی که کار در حجم بالایی باشد، رفت و آمد و تعداد افرادی که کار می کنند زیاد باشد زیرا اثرگذاری این روش بسیار بالا است.

تجهیزات و لوازم ساختمان سازی

در صنعت ساختمان سازی، لوازم و تجهیزات بسیاری وجود دارد که بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی است. این تجهیزات شامل:

  • چراغ قوه
  • خط کش های مخصوص مهندسی
  • مترهایی از جنس فلزی، مهندسی، پی وی سی و فایبر گلاسی
  • جعبه ابزارهای کوچک و یا حتی چند ابزار و قطعه
تجهقزات و لوازم ساختمان سازی

تجهیزات ساختمان سازی

خودکار و قلم مارک دار بهترین هدیه برای صنعت ساختمان سازی

یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی، خودکار و قلم مارک دار است ولی این هدایا نمی توانند به عنوان هدایای اصلی و حرفه ای باشند ولی مناسب برای هر کاری است.

جاسوئیچی و جاکلیدی هدیه ای برای ساختمان سازی

یکی دیگر از بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی، جاکلیدی و جا سوئیچی های مینیاتوری، تبلیغاتی و فانتزی است که مرتبط با ساختمان سازی است .

مثلا می توانید به کارگران، مهندسان و رانندگانی که در این صنعت کار می کنند جاکلیدی و یا جا سوئیچی را هدیه بدهید که به صورت مینیاتوری کلاه ایمنی داشته باشد.

این نوع از هدایای تبلیغاتی علاوه بر این که عمر بالایی دارند، مناسب ترین قیمت را نیز دارند و برای افرادی که در این حوزه و صنعت کار می کنند در دسترس و بسیار کاربردی است.

بشکه های ایمنی، جداکننده ها و راهبندها

زمانی که می خواهید به منطقه مسکونی وارد شوید، قسمت هایی را می بینید که به وسیله جداسازی ها و راهبند ها جدا شده اند، می توان گفت بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی همین جداسازی ها و بشکه های ایمنی باشند.

این تجهیزات هشدار دهنده به طور چشم گیری در معرض دید مردم، رانندگان قرار دارد و می تواند بهترین ابزار برای تبلیغات باشد.

بشکه های ایمنی در هدایای تبلیغاتی

بشکه های ایمنی و جداکننده ها و راهبند ها

دیگر هدایای تبلیغاتی برای صنعت ساختمان سازی

  1. کلاه های ایمنی و محافظ
  2. متر نواری
  3. کیف های رنگی برای غذا
  4. گیره های شب رنگ های
  5. نشانه های مخروطی
  6. دفتچه های یادداشت
  7. ظروف آب
  8. جا سوئیچی های چراغ دار
  9. کیف های دستی

به چه صورت می توان هدیه مناسب برای صنعت ساختمان سازی را پیدا کرد؟

شما می توانید از ماهورگیفت کمک بگیرید و بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی خریداری کنید و به مشتریان و کارکنان خود هدیه بدهید.

ویژگی هدایای تبلیغاتی

  • در ذهن مخاطب احساس خوشایندی را ایجاد کند.
  • برند و لوگوی شرکت را به طور کامل نمایش بدهد.
  • انعطاف پذیر باشد.
  • دوام و کیفیت بالایی داشته باشد.

خلاصه مطلب

افرادی که در حوزه ساختمان سازی کار می کنند بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی را می توانند تهیه کنند و برای نشان دادن برند و نام شرکت خود از آن ها استفاده می کنند. ما در این مقاله به طور کامل به موارد پرداختیم.

سوالات متداول بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی

1از مترهای نواری به چه صورت در هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند؟

محصول متر نواری برای کارگران و مهندسان هدیه بسیار مفیدی است و به این صورت می توانند شرکت ساختمان سازی افراد را به طور گسترده تبلیغ کنند و بهترین ایده برای جذب مشتری است.

2بهترین هدیه تبلیغاتی برای ساختمان سازی چیست؟
ماشین آلات و کامیون های مینیاتوری، لباس کار یکی از هدایای تبلیغاتی صنعت ساختمان، تجهیزات و لوازم ساختمان سازی، خودکار و قلم مارک دار، جاسوئیچی و جاکلیدی و بشکه های ایمنی، جداکننده ها و راهبندها است.
3هدایای تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارند؟
در ذهن مخاطب احساس خوشایندی را ایجاد کند، برند و لوگوی شرکت را به طور کامل نمایش بده، انعطاف پذیر باشد و دوام و کیفیت بالایی داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *