مقالات هدایای تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی مناسبتی

هدایای تبلیغاتی محرم 1400

هدایای تبلیغاتی محرم 1400

همیشه مناسبت های تقویم فرصت بسیار خوبی برای دادن هدایای تبلیغاتی است. بعضی از مناسبت ها به صورت بین المللی و جهانی است ولی بعضی از آنها محدود دین و یک کشور خاص می شود. شرکت های بزرگ همیشه در این ایام برای ارتباط گیری با مشتریان و همچنین بازاریابی به فکر تهیه هدایای تبلیغاتی می افتند.

در این روز ها که کمتر از یک ماه تا آغاز ماه محرم 1400 باقی مانده بهتر است اگر قصد تهیه هدایای تبلیغاتی محرم 1400 را دارید از همین امروز به فکر بی افتید. این ماه یکی از مهم ترین مناسبت هایی است که صاحبان کسب و کار بتوانند اهمیت خود به مخاطبان خاص خودشان را نشان دهند. در ادامه به بررسی مناسب ترین هدایای ایام ذکر شده می پردازیم. هدیه تبلیغاتی مذهبی

انواع هدایای تبلیغاتی محرم 1400

با توجه به این که در این ایام مردم در مراکز شهر دور هم دیگه جمع می شوند می توان هدایای تبلیغاتی مناسب با این ماه را به آنها اهدا کرد که این خود نیز یک روش مناسب بازاریابی است.

  • تابلو فرش
    اگر صاحب کار هستید و قرار است جلساتی مناسب با این ایام را برگزار کنید بهتر است به فکر جذب افراد بی افتید. یکی از هدایای که در این زمینه به شما کمک می کند تابلو فرش مربوط به ماه محرم است.
  • پوستر های محرمی
    یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی محرم 1400 تهیه پوستر های با پیام مرتبط به این ماه است، برای مثال می توانید پوستری از با احادیث ائمه در مورد این ماه خاص تهیه کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید.
  • استیکر
    یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مربوط به ماه محرم استیکر های محرمی است. معمولا این نوع استیکر ها از حدیث های امامان و ائمه می باشد.
  • لباس و تیشرت تبلیغاتی
    اگر شما صاحب هیئت و حسینه هستید می توانید با تهیه و چاپ تی شرت های تبلیغاتی علاوه بر متحدالشکل نشان دادن عزاداران می توانید یک مراسم خوب را برپاکنید. لباس و تی شرت تبلیغاتی جزو بهترین هدایای تبلیغاتی محرم 1400 است که برای تمامی اقشار به خصوص کودکان جذاب و مناسب است.
  • ظروف تبلیغاتی
    اگر شما صاحب کسب و کار هستید یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی محرم 1400 که به شما کمک شایانی می کند تهیه ظروف تبلیغاتی است. برای مثال می توانید یک لیوان تبلیغاتی شکیل مزین شده به احادیث محرمی یا اسامی ائمه به علاوه ی معرفی برند خود بهترین هدیه تبلیغاتی را تهیه کنید. بشقاب و لیوان از جمله ظروف تبلیغاتی مناسب این ماه است و می توانید به راحتی آنها را بین جمعیتی زیاد توزیع کنید.
  • سربند و دستبند تبلیغاتی
    سربند و دستبند های تبلیغاتی همواره یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در طول ماه محرم بوده است. بیشتر خردسالان از این نوع سربند ها و دستبند ها استفاده می کنند.
  • پکیج های مذهبی
    پکیج های مذهبی مانند جا قرآنی تبلیغاتی، قرآن جیبی ، مهر و جا نماز از بهترین هدایای تبلیغاتی محرم 1400 هستند. این مدل پکیج ها با توجه به سلایق عموم مردم کاملا سازگار است و می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و متفاوت باشد.

هدایای تبلیغاتی محرم 1400 برای افراد خاص

هدایای تبلیغاتی که پیش تر معرفی کردیم شاید برای اهدا به افراد صاحاب منصب خیلی مناسب نباشد. بهتر است برای افراد مهم هدایای رسمی تری تهیه کنید. برای مثال اگر مخاطب شما یک مدیر و یا معاون است می توانید یک تابلوی زیبا با محتوای خوشنویسی و معرق و مزین شده به احادیث ائمه استفاده کنید. یکی از نکاتی که پیش از نهیه ی هدایای تبلیغاتی 1400 باید به آن توجه کنبد نوع مخاطب شما است.

بهترین راه کار برای چنین شرایطی تهیه و خرید 2 نوع هدیه تبلیغاتی می باشد. نوع اول و معمولی آن را می توانید به افراد عادی هدیه بدهید و نوع ویژه آن را به مدیران و افرادی که مهم هستند ارائه بدهید. اگر مخاطب شما از شان خیلی بالایی برخوردار بود و هدایای گفته شده شما را راضی نکرد می توانید به فکر خرید تابلو فرش نفیس باشید. این نوع هدایا نه تنها برای ایام محرم بلکه برای تمامی دوران قابل استفاده می باشد.

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی محرمی 1400 تندیس تبلیغاتی است. در این تندیس شما می توانید علاوه بر انتقال یک پیام مذهبی برند کاری خود را روی این نوع تندیس حک کنید. برای مثال برای محرم می توانید از یک تندیس شکیل مزین شده به احادثت ائمه و یا پرچم های مرتبط با این ماه استفاده کنید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی محرم 1400

در بیشتر مواقع هدایای تبلیغاتی موثر خواهند بود و علاوه بر برطرف کردن نیاز های مخاطبین اسم برند شرکت شما نیز در ذهنشان ثبت می شود. فرقی نمی کند که مخاطب شما چه کسی است و با چه مناسبتی می خواهید به آنها هدیه بدهید. با کمی تفکر، دقت و خلاقیت می توانید هدیه تبلیغاتی متمایزی به آنها ارائه بدهید. در کل هدیه های تبلیغاتی محرمی که ریشه در اعتقادات مردم دارد یک انتخاب بسیار مناسب برای ماه های مذهبی است. هدایای تبلیغاتی محرم 1400 می تواند حس بسیار خوبی را به افرادی که این هدیه تبلیغاتی را دریافت می کنند انتقال دهد.

تاثیر انواع هدایای تبلیغاتی محرم 1400

تاثیر هدایای تبلیغاتی محرم 1400 بر فروش

مکان مناسب برای ارائه هدایای محرمی

مکان های زیادی برای استفاده از هدایای تبلیغاتی محرمی 1400 وجود دارد. اما اصلی ترین مکان های که شما می توانید از این نوع هدایا استفاده کنید عبارتند از:

  1. مساجد
  2. هئیت ها
  3. حسینه ها
  4. امام زاده ها
  5. نماز خانه های شرکت

5 موردی که در بالا ذکر شد مناسب ترین مکان ها برای ارائه هدایای تبلیغاتی است.

مکان مناسب ارائه هدایای محرمی

معرفی مکان مناسب برای ارائه هدایای محرمی

نتیجه گیری تاثیر هدایای تبلیغاتی محرم 1400

در آخر به این جمع بندی می رسیم که استفاده از هدایای تبلیغاتی در مناسبت های گوناگون به خصوص ماه محرم که ریشه در اعتقادات عموم مردم دارد می تواند علاوه بر برطرف کردن یک نیاز از مخاطب و انتقال حسن نیست شما به بازار یابی شما کمک شایانی بکند. یکی از پیشنهادات ماهور گیفت برای هدایای تبلیغاتی محرمی 1400 جا قرآنی تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *