مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه به یاد ماندنی

هدیه به یاد ماندنی

هدیه به یاد ماندنی

خرید کردن و هدیه به یاد ماندنی دادن همیشه طرفداران زیادی داشته و دارد. با توجه به این که افراد در هدیه دادن سلیقه زیادی به خرج می دهند پس شکیل بودن آن موضوع مهمی است. برای شکیل کردن هدیه راه های مختلفی وجود دارد. اما آنچه که این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده هدایای تبلیغاتی است.  ویژگی هدیه تبلیغاتی  این است که در عین زیبایی تمام عیار در به خاطر ماندن نام شما در ذهن دریافت کننده هدیه نقشی بی بدیل دارد. این مزیت بزرگی است که همواره هدایای تبلیغاتی را در صدر انتخاب های افراد قرار می دهد. از این واقعیت هم نگذریم که هدیه دادن مرام و منشی بسیار پسندیده و مطلوب در بین ما ایرانی ها بوده، به خصوص در میان اهالی کسب و کار.

هدیه به یاد ماندنی تبلیغاتی چه مزیتی دارد؟

هدیه تبلیغاتی هدیه به یاد ماندنی است. بسیار ارزنده که فرد اهدا کننده هدیه که عموما از میان صاحبان کسب و کار هم هستند، نام و یا لوگوی شرکت یا فروشگاه خود را روی هدیه نقش می زنند تا آن همواره در ذهن مشتری باقی بماند.

اگر یک  فروشگاه تهیه کننده مواد غذایی یا ارائه دهنده پوشاک برند یا خرده فروش هستید. یا یک شرکت آموزشی فعال در تهیه کتب آموزشی یا محصولات رسانه ای در زمینه آموزش هستید. یا حتی اگر یک شرکت تبلیغاتی بزرگ یا کوچک یا یک شرکت برند در زمینه تولید محتوای دیجیتال هستید، تفاوتی نمی کند. در هر صورت بهترین و به صرفه ترین راه برای تبلیغات استفاده از هدایای تبلیغاتی است.
هدیه تبلیغاتی از آن جهت اهمیت دارد که به شما این توانایی را می دهد ساده تر و با استفاده از نشانه های مختصر نام شرکت یا کسب و کار شما به خاطر آورده شود.

ایده پردازی برای هدایای تبلیغاتی

ایده برای هدایای تبلیغاتی

چگونگی ایده پردازی برای هدایای تبلیغاتی

یکی از اصول مهم در تبلیغات ایده پردازی و همسو کردن آن با سلیقه مشتری و امکانات موجود است. برای این کار ابتدا باید بدانید چگونه می خواهید تبلیغ کنید و برای این امر نیاز دارید تا بازار خود و سلیقه مشتری های خود را بشناسید و یک فهرست مدون از نتایجی که به دست آورده اید فراهم کنید. اکنون ببینید جگونه می تونید از آن برای تهیه یک طرح استفاده کنید. و در آخر استراتژی خود را برای تبلیغ و به کارگیری هدایای تبلیغاتی مشخص کنید. برای این کار باید زیر مجموعه هایی از رئوس فهرست خود بسازید. برای مثال اگر در زمینه فروش محصولات آموزشی فعالیت می کنید هدیه به یاد ماندنی بازار شما شامل:

  1. دانش آموزان
  2. دانشجویان
  3. و یا کارآموزان
  4. و متقاضیان ورود به بازار کارهای تخصصی
  5. یا تکنسین های معمولی

هستند.

حالا اگر برای نمونه شما شرکتی بزرگ باشید طرح شما برای هدیه به یاد ماندنی میتواند این چنین باشد:

ارائه هدیه ماندگار به دانش آموزان

  • تهیه محتوای چاپی برای دانش آموزان همه مقاطع
  • تهیه محتوای رسانه برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی به بالا
  • ایجاد کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان دوره دبیرستان
  • ایجاد کلاس های آنلاین برای دانش آموزان کنکوری
ارائه هدیه ماندگار به دانش آموزان

ارائه هدیه به یاد ماندنی به دانش آموزان

ارائه هدیه ماندگار به دانشجویان

  • تهیه محتوای چاپی جهت ایجاد هم محتوای آموزشی و هم محتوای تستی برای دانشجویان متقاضی ورود به مقاطع بالاتر
  • نهیه محتوای رسانه برای کلیه مقاطع دانشجویی
  • ایجاد کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای کلیه مقاطع دانشجویی
  • ایجاد کلاس های آنلاین برای متقاضیان شرکت در آزمون های استعدادیابی و هوش و ارائه مقاله و…
  • ایجاد دوره های با مدرک معتبر

و بنا به اقتضا برای سایر مشتری های خود نیز چنین طرحی آماده کنید.

ارائه هدیه ماندگار به دانشجویان

ارائه هدیه به یاد ماندنی به دانشجویان

و گام آخر که قوام و خروجی طرح شما را می سازد توجه به منابع و امکانات موجود شماست. برای این کار مثلا ببینید برای تهیه محتوای چاپی برای دانش آموزان همه مقاطع چه میزان تیراژ نیاز هست. و شما چه میزان امکانات و توانایی دارید. یعنی نیروی متخصص  و ابزار های مخصوص و پیشرفته و منابع مورد نیاز این کار مانند کاغذ و جوهر و چگونگی و چند و چون تهیه آن از بازار و…

به همان میزان که بازار متنوعی در کسب و کار شما وجود دارد سلیقه های مختلفی نیز وجود خواهد داشت که البته این موضوع دست شما را برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب و مختلف باز می گذارد و ایده پردازی و تنوع گرایی را در انتخاب گیفت تبلیغاتی برایتان مهیا می کند. مثلا:

  • علاقمندان به محتوای چاپی
  • علاقمندان به محتوای رسانه
  • علاقمندان به کلاس ها و کارگاه های آموزشی
  • علاقمندان به کلاس های آنلاین
  • علاقمندان به محتوای رسانه
  • علاقمندان به کلاس ها و کارگاه ها آموزشی
  • علاقمندان به کلاس های آنلاین
  • علاقمندان به دوره های با مدرک معتبر
  • و…

سوالات متداول درباره نحوه انتخاب هدایای تبلیغاتی

1کیفیت محصولات هدایای تبلیغاتی چه تاثیری در تبلیغات دارند؟
هرچه گیفت تبلیغاتی کاربردی تر باشد باعث می شود نام شرکت شما بیشتر در خاطر مشتری بیاید، حالا اگر گیفت تبلیغاتی شما بالا باشد مشتری همواره قدردان شما خواهد بود و باز به شرکت یا فروشگاه شما سر خواهد زد یا آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهد کرد
2کارت های هدیه بانکی برای هدیه تبلیغاتی مناسب است؟
در مواردی که کالای ما یک کالای اساسی است و هدایای ما هم باالتبع هدایای به نسبت اساسی تری هستند. مثلا اگر تولید کننده یخچال یا یک برند در این زمینه هستید گیفت تبلیغاتی شما می تواند یه پاکت نامه باشد که محتوای آن مژده هدیه دادن یک چرخ خیاطی است.

هدایای تبلیغاتی مرتبط با کسب و کار

حال اگر شما هم مانند بسیاری از کسب و کار های امروزی هدایای تبلیغاتی را ترجیح می دهید. می توانید این استراتژی را از ابتدای کار تبلیغاتی خود در دستور کار قرار دهید. وقتی بازار خود را و سلیقه مشتریتان را بشناسید بهتر میتوانید برای انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی خود تصمیم بگیرید. مثلا اگر بازار شما دانش آموزان پایه ابتدایی هستند و شما به دنبال تهیه محتوای رسانه برای آن ها هستید، یک کیف حاوی انواع خط کش های مناسب که لوگوی شما روی کیف و خط کش ها نقش شده می تواند ایده خوبی باشد.

یا اگر بازار شما دانش آموزان کنکوری هستند و شما می خواهید کلاس آنلاین برایشان تهیه کنید. انتخاب یک هارد به همراه کیف که لوگوی شرکت شما روی هر دو نقش خورده باشد می تواند گزینه مناسبی باشد.

یا اگر بازار شما دانشجویان هستند و شما به دنبال تهیه کلاس ها و کارگاه ها ی آموزشی برای آن ها هستید. هدیه به یاد ماندنی دادن یک پک شامل ابزار های تخصصی آن رشته دانشگاهی که لوگوی شرکت شما روی ابزار ها و کیف همراه آن نقش شده باشد ایده ی بسیار مناسبی است.

مشاهده می کنید که هر چه به این راهکار نزدیکتر باشید هدایای تبلیغاتی که استفاده می کنید را از بازاری تهیه می کنید که بستگی بیشتری با آن دارید و این موضوع ذخیره شدن منابع و استفاده بهینه از امکانات و توانایی های تان را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

هدایای تبلیغاتی مرتبط با کسب و کار

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *