مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی آماده

خرید هدیه تبلیغاتی آماده

هدیه تبلیغاتی آماده یک روش کارآمد در بازاریابی و جذب مشتری است. روابطی که بین شما و مشتری شکل می گیرد نباید صرفاً بر اساس مادیات باشد. بهتر است به نحوی با مشتریان خود برخورد کنید که احساس نکنند، شما فقط به دنبال راهی هستید تا با فروش محصولات خود جیبِ آنان را خالی کنید. ایجاد یک تعامل مؤثر با مشتریان، می تواند آنان را برای شما با دوام و همیشگی کند. راه های بسیاری برای جذب مشتری وجود دارند ولی یکی از کارهایی که هم ارتباط شما را با مشتریان قوی تر می کند، برند شما را معرفی می کند و همچنین برای شما ارزان تمام می شود، تهیه یک هدیه تبلیغاتی آماده برای آنان است.
در ادامه این مقاله به مزیت های یک هدیه تبلیغاتی آماده و این که چه تأثیری روی کسب و کار شما می تواند بگذارد می پردازیم.

 هدیه تبلیغاتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

هدیه تبلیغاتی به همین اشانتیون هایی می گویند که به مشتریان می دهند. گیفت های تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی معمولا به شکلی به مشتریان عرضه می شوند که معرفی کننده آن برند فروشگاه یا آن کسب و کار باشد.

هدیه آماده برای تبلیغات

انواع هدیه تبلیغاتی

مزیت های بازاریابی هدیه تبلیغاتی آماده

• شما از یک هدیه تبلیغاتی آماده می توانید به چند منظور استفاده کنید یا تعابیری بیاندیشید تا با عرضه¬ی آن به چند هدف خود یکجا برسید. برای مثال، شما با در نظر گرفتن یک هدیه تبلیغاتی می توانید از محصول تازه به بازار آمده ی خود پرده برداری کنید. با این کار هم کالای جدید خود را عرضه کرده اید، هم برند خود را به مشتریان شناسانده اید و هم با دادن هدیه ای رابطه ای دوستانه محبت آمیزی بین خود و مشتریان خود ایجاد کرده اید.
• اگر هدیه تبلیغاتی آماده شما ملموس و با دوام باشد، باعث می شود که مشتری به طور پیوسته و نا خودآگاه به فکر محصولات برند شما باشد و به طور اتوماتیک برای خرید دوباره پیش شما بازگردد.
• مهمترین مزیت این هدایای تبلیغاتی ایجاد حس اثر بخشی در مشتریان است و باعث ایجاد همدلی بین آنان با شما می شود.
• فراهم کردن هدیه تبلیغاتی آماده در واقع یکجور رسانه تبلیغایی برای شما به وجود می آورد و به طور پنهانی گویا یک تریبون تبلیغاتی به شما عرضه می شود تا از این طریق محصولات خود را عرضه کنید.

هدایای تبلیغاتی آماده بهتر است که چه ویژگی هایی داشته باشند؟

• ساده باید باشند. اینطوری باعث می شود که بیشتر هم به چشم بیایند و به طور کلی از سبک مینی مال تبعیت کنند زیرا این سبکی است که در دنیای مدرن امروزی خیلی طرفدار پیدا کرده است.
• ارزان باشند. اگر هدایایی که انتخاب کردید ارزان باشند ولی برای مشتری کارآمد باشد، خیلی هم خوب است و باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و صرفاً به فکر تهیه هدایای گران نباشید.

لیوان تبلیغاتی آماده

لیوان تبلیغاتی

• لاکچری باشند. در عین سادگی، کارآمدی و ارزانی این هدیه تبلیغاتی آماده ی شما می تواند لاکچری هم باشد.
• به نحوی طراحی شود که نام برند تبلیغاتی شما را هم برای مشتری نمایش بدهد و باعث شود که نام برند شما در پیش زمینه ذهنی مشتری حک شود.
• بهتر است که یونیک و خاص باشد. اکثراً از خودکار برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنند ولی این اصلا روش خوبی نیست و انجام دادن آن بیهوده است.
• بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که محصولی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید که مرتبط با کس و کار شما باشد و هر محصولی که دیگران برای تبلیغ برند خود انجام می دهند لزوماً برای شما هم کاربرد ندارد.

[faq title=”سئوالات متداول ” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=” آیا هدیه تبلیغاتی آماده قدرت این را دارد که محصول ما را معرفی کند؟ ” number=”1″]بله شاید خیلی کوچک باشد ولی مانند یک رسانه ی تبلیغاتی برای شما عمل می کند.[/faq_item][faq_item title=”هدیه تبلیغاتی باید حتما با کسب و کار ما در ارتباط باشد؟ ” number=”2″]بله این نکته خیلی مهم است که بین هدیه تبلیغاتی آماده و محصولاتی که ارائه می دهید یک سنخیتی وجود داشته باشد.[/faq_item][faq_item title=”برای طراحی هدیه تبلیغاتی باید چه کارهایی انجام داد؟ ” number=”3″]تنها چیزی که اهمیت دارد این است که شما باید با سلیقه مخاطب آشنا باشید تا بتوانید گیفت خوبی را رائه دهید.[/faq_item][/faq]

نکات قابل توجه

به این نکته توجه داشته باشید که با شناخت حتی نسبی که از مخاطبان یا مشتریان خود پیدا کرده اید، می توانید هدیه تبلیغاتی مناسبی برای آنان آماده کنید. برای تهیه یک هدیه تبلیغاتی مناسب فقط نظر شما اهمیت ندارد و باید طبع و نظر و همچنین ضائقه مشتری خود را نیز در نظر بگذرانید. برای این منظور باید مخاطب شناسی یا مشتری شناسی انجام دهید. طی تجربیاتی که تا کنون کسب کرده اید باید به شناختی از مخاطبان خود رسیده باشید و بدانید که دقیقاً چه چیزی مدّ نظر دارند و چه محصولاتی آنان را سر شوق می آورد.

هدیه لاکچری آماده

هدیه لاکچری آماده

برای این کار می توانید از یک نظر سنجی استفاده کنید. نظر سنجی هم راهی است که تعاملات شما را با مشتریان بالا می برد و هم به آنان نشان می دهد که چقدر به آنان اهمیت می دهید. در طی نظر سنجی مطمئن باشید که با ضائقه آنان بیشتر آشنا خواهید شد.
این نکته خیلی ضروری است که هدیه تبلیغاتی آماده¬ی شما برند سازی شده باشد ولی در عین حال باید زیبایی هم به همراه خود داشته باشند و الکی و بی مورد نام برند شما را در ذهن مخاطب فرو نکند. زیرا این کار باعث ایجاد عصبانیت در مشتریان می شود و خیلی راحت محصول تبلیغاتی شما را در نظر نمی گیرند و حتی ممکن است که آن دور بیاندازند. برای آگاهی از این که چه تعابیری باید بیاندشید تا به شکل درستی در هدایای تبلیغاتی برند سازی کنید، می توانید با افراد متخصص ماهور گیفت در ارتباط باشید تا آنان شما را به راحتی و به درستی در این زمینه هدایت کنند.

سخن آخر

در آخر باید دقت داشته باشید که هدیه تبلیغاتی شما در عین این که محصول شما را معرفی می کند باید کارآمد و مفید هم باشد. در ضمن باید هدایای تبلیغاتی خلاقانه و نوآورانه نیز باشد. هدایای تبلیغاتی شاید خیلی کوچک باشند ولی در روند شناساندن شما به مشتریان خیلی اهمیت دارند و باید آنان را جدی بگیرید.
علاوه بر این که شما محصولاتی با کیفیت تولید می کنید باید به مسائل تبلیغاتی آن هم توجه داشته باشید تا زحماتتون از بین نرود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *