مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای مدارس

هدیه تبلیغاتی برای مدارس

بسیاری از محصولات ارزشمند وجود دارد که می توان از آن ها برای تبلیغ در مدارس و انتقال پیام کسب و کار و همچنین تقویت تصویر مثبت آن در جامعه استفاده کرد! تکیه بر لوازم التحریر به تنهایی به معنای نادیده گرفتن پتانسیل تبلیغاتی عظیم سایر محصولات تبلیغاتی است که مدرسه شما می تواند از آنها به نفع خود استفاده کند. محصولات تبلیغاتی می توانند به ایجاد روحیه در مدرسه و تبلیغ برند شما کمک کنند. هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب همیشه باید مورد توجه کسب و کارها باشد.

چرا باید کسب و کار خود را در مدارس تبلیغ کنید؟

چیزی که باید در نظر بگیرید این است که مخاطبان مختلف و همچنین نسل آینده را هدف قرار داده اید. اگر می‌خواهید ماندگاری برند خود را  افزایش دهید، باید به آینده کسب و کار خود اندیشیده و  افرادی را هدف قرار دهید که در سال‌های آینده از کسب و کار شما استفاده خواهند کرد. مدرسه همچنین ممکن است خانه کاربران بعدی شما باشد، بنابراین، می‌خواهید مطمئن شوید که آن ها برند شما را می شناسند.

چند مورد از هدیه تبلیغاتی برای مدارس

با هدف قرار دادن مدارس، نه تنها با کودکان، بلکه با والدین و خود مدرسه تعامل برقرار می کنید. پس از دریافت رایگان یک هدیه با نام تجاری شما، آنها ممکن است از کسب و کار شما خرید کنند، بنابراین می تواند تأثیر مستقیمی بر سازمان شما داشته باشد.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

هیچ چیز به اندازه قلم و کاغذ خوب قدیمی نیست، و بعید است که دانش آموزی را بدون یک دفترچه یا ده دفترچه در کیفش ببینید. این هدیه یکی از آن لوازم ضروری است که هیچ کس واقعاً نمی‌خواهد آن را با پول خود خریداری کند، بنابراین یک گزینه مناسب برای هدایای تبلیغاتی در مدارس است.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای مدارس

خودکار تبلیغاتی

انواع زیادی برای انتخاب خودکار برای تبلیغ برند شما وجود دارد، از خودکارهای پلاستیکی رنگارنگ و چشم نواز گرفته تا خودکارهای فلزی با ظاهر درجه یک. انتخاب هرکدام از آن ها به بودجه شما بستگی دارد.

خط کش های تبلیغاتی

نکته مهم در مورد خط کش های تبلیغاتی این است که آنها یک وسیله کاربردی با اندازه فوق العاده را برای گنجاندن لوگوی شرکت شما و هر جزئیات مهمی دارند.

ماژیک های هایلایت کننده

خودکارهای تبلیغاتی برای همیشه یک قطعه کلاسیک بین کالاهای تبلیغاتی خواهند بود، اما چرا در عوض آن را به هایلایترها ارتقا نمی دهیم؟ به دلیل سرگرم کنندگی، رنگارنگ بودن و کاربردی بودن آن ها از گزینه های تبلیغاتی عالی به شمار می روند و به طرق مختلف مفید هستند. این نوع از هایلایترها برای برندسازی با لوگوی شرکت شما مناسب هستند و آن را به عنوان بخشی از یک کیف مملو از وسایل ضروری برای رفتن به مدرسه قرار می دهند.

ماشین حساب ها تبلیغاتی

ماشین‌حساب‌ها همیشه مکمل‌های مفیدی برای کلاس درس خواهند بود، اگر  مخاطبان جوان‌تر را هدف قرار دهید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب متناسب با اهداف شما وجود دارد. ماشین حساب ها بودجه های مختلفی وجود دارند، از ماشین حساب های جیبی گرفته تا ماشین حساب های علمی یا حتی بزرگتر. این وسیله فضای کافی برای مانور دادن آرم شما دارد.

پوشه ها تبلیغاتی

برای دانش‌آموزان مقاطع بالای تحصیلی  و دانشگاه‌ها، زمانی فرا می‌رسد که برای سازمان‌دهی دست نوشته ها و کاغذ ها آن ها به پوشه نیاز دارند. پوشه‌هایی می‌توانند به آن ها در انجام این کار کمک می کنند. از مزایای دیگر این پوشه ها فضای بسیار زیاد آن ها برای نوشتن هرگونه جمله یا طراحی نشان تجاری شما است.

پوشه های تبلیغاتی

پوشه های تبلیغاتی

نشانه گذار کتاب تبلیغاتی

اگر به دنبال محصولی هستید که بتوانید آن را به صورت عمده، با هزینه کم و  تاثیر تبلیغاتی بالا بخرید، نشانگر کتاب یا همان بوک مارک ها می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. برای کسب‌وکارهایی که برای دفعات اول به دنبال هدف قرار دادن سیستم آموزشی هستند، نشانگر‌ها می‌توانند به‌ویژه مفید باشند، زیرا تأثیر مهمی روی کودکان و بزرگسالان می‌گذارند. نشانک‌ها عموماً در طیف گسترده‌ای از طرح ها و رنگ‌ها در دسترس هستند، و به شما اطمینان می‌دهند که می‌توانید محصولی را انتخاب کنید که برند شما را تبلیغ کند

ضدعفونی کننده های دست تبلیغاتی

باید دقت کرد که هنوز همه گیری ویروس کرونا به پایان نرسیده است. انتخاب یک ضدعفونی دست برای توزیع بین مدارس یکی از بهترین راهکار های تبلیغاتی برند شماست.

این محصولات با فرمول های بسیار متفاوتی عرضه میشوند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، تشخیص اینکه کدام محلول بهترین است دشوار است. بهتر است که یک ضدعفونی کننده دست را انتخاب کنید که حداقل 60٪ الکل داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که محصول شما به اندازه کافی هر گونه باکتری عامل ویروس را از بین می برد. علاوه بر این، بسیاری از مردم در تصمیم گیری برای استفاده از محلول مبتنی بر اسپری یا ژل مشکل دارند. اگرچه ضدعفونی‌کننده‌های ژل ممکن است پوشش گسترده‌تری ارائه دهند، ضدعفونی‌کننده‌های اسپری سریع‌تر خشک می‌شوند و برای مدارس مناسب تر هستند.

ماسک های صورت تبلیغاتی

این گزینه نیز از اقلام تازه ای است که در چند سال گذشته به سبد خرید هر خانواده ای اضافه شده است. با طراحی انواع ماسک صورت و چاپ نشان تجاری خود بر روی آن ها می توانید تاثیرگذاری مهمی در ذهن دانش آموزان و خانواده آن ها  داشته باشد.

سوالات متداول هدیه تبلیغاتی برای مدارس

1- قیمت لوازم تبلیغاتی برای مدارس چقدر میباشد؟
قیمت لوازم تبلیغاتی به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله کیفیت و نوع چاپ و … برای اطلاعات بیشتر شما میتوانید با ما در ارتباط باشد.

2- آیا دادن اسباب بازی بهتر از لوازم التحریر نیست؟

این مورد بستگی به سن مخاطب شما دارد ولی معمولا باید به این نکته توجه داشته باشید که کدام تاثیر گذاری بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *