مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی ماندگار عید 1400

هدیه تبلیغاتی ماندگار

هدیه تبلیغاتی ماندگار نوروز 1400

برای این که به مناسبت عید یک هدیه تبلیغاتی ماندگار مناسب ارائه بدید، لازم است تا با هدف و چگونگی این روند آشنا بشوید. هدیه تبلیغاتی شاید خیلی کم حجم باشد و ظاهر کوچکی داشته باشد اما در دیجیتال مارکتینگ شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. شاید شما کسب و کار خودتون را در مغازه یا فضای مجازی انجام می دهید ولی باید در نظر داشته باشید که روابط خودتان را با مشتریان عمیق سازید. این عمیق سازی روابط از طریق یک هدیه ساده امکان پذیر هست. با این گونه هدایای تبلیغاتی نه تنها روابط خود را عمیق نمی سازید بلکه به نوعی برند خود را معرفی می کنید یا به این واسطه از محصولات خودتان پرده برداری می کنید. در ادامه این مقاله به به توضیح بیشتر ویژگی های هدیه تبلیغاتی ماندگار عید 1400 می پردازیم.

هدیه تبلیغاتی چه ویژگی دارد؟

یک هدیه تبلیغاتی باید شاخص هایی را شامل شود تا برند تجاری شما را اصطلاحاً پرزنت یا معرفی کند. بر روی هدایای تبلیغاتی اغلب لوگو یا شعاری مخصوصِ یک برند گذاشته می شود. هدیه تبلیغاتی باید به شکلی طراحی شود تا برای برند شما بازاریابی کند و باعث شود تا مشتری به سمت شما جذب شود. باید توجه داشته باشید که هدیه تبلیغاتی با کلیت محصولاتی که تولید می کنید هماهنگی داشته باشد. به این معنی که اگر کار شما تولید ظروف آشپزخانه هست، یک هدیه کوچکی متناسب با وسایل آشپزخانه ارئه بدهید تا با کلیت کار شما موضوعیت داشته باشد. اگر شما به فرض یک دفترچه ارائه دهید، با مارکتینگ شما تناسبی ندارد و برند شما به این شکل پرزنت نمی شود.

هدیه تبلیغاتی ماندگار باید به مشتری حسِ ارزشمند بودن انتقال دهد و به این واسطه از دیگر محصولات شما حمایت کند. باید روی هدیه ای که قرار است به مشتریان خود ارائه دهید فکر بکنید و صرفاً دادن یک محصول باعث نمی شود تا برند شما تبلیغ شود.

کدام هدیه تبلیغاتی برای عید 1400 مناسب است؟

بهترین هدیه تبلیغاتی برای عید آن هدیه ای است که برای مشتریان یا مخاطبان شما جنبه کاربردی داشته باشد و هدیه ای باشد تا مشتری شما برای مدت ها توسط این محصول، برند شما را در خاطراتش داشته باشد. حتی این هدیه تبلیغاتی می تواند به شکلی باشد تا برای مشتریان شما رفع نیاز کند. شما هدیه تبلیغاتی را می توانید طراحی بکنید که حالت مناسبتی داشته باشد و عید نوروز هم بهترین مناسبت است تا شما برند خود را پرزنت یا معرفی بکنید. برای هدیه تبلیغاتی ماندگار در عید می توانید گزینه های بسیاری را در نظر داشته باشید و برای هدیه در نظر داشته باشید، از جمله:

سررسید تبلیغاتی 1400

شاید فکر بکنید که سررسید هدیه ای تکراری باشد و همه موسسات این هدیه را به کارکنان یا مشتریان خود می دهند اما توجه داشته باشید که سررسید از هدایای کاربردی است و در طول سال مورد استفاده افراد قرار می گیرد و آنان پیوسته توسط این سررسید به یاد برند شما هستند. یکی دیگر از ویژگی های سررسید آن است که شما هر نوع دیجیتال مارکتینگی که داشته باشید، می تونید از سررسید به عنوان هدیه استفاده بکنید به این دلیل که سررسید به عنوان هدیه ای تبلیغاتی برای همه مارکتینگ ها موضوعیت دارد.

سررسید تبلیغاتی 1400 ماهور

سررسید تبلیغاتی 1400

لیوان تبلیغاتی

از لیوانی با کیفیت با طرح لوگوی خودتان می توانید استفاده بکنید. طراحی لیوان بسیار اهمیت دارد. این که صرفاً از نام برند خودتان استفاده بکنید شاید جنبه دافعه داشته باشد. روی لیوان می توانید از جملات زیبا، مانند: شعری یا سخنی زیبا از بزرگی استفاده بکنید، این روش باعث می شود تا مخاطب شما سر ذوق بیاید و همین که به خاطر سلیقه خوبی که دارید بیشتر از قبل شما را دنبال کند.

لیوان تبلیغاتی ماهور گیفت

لیوان تبلیغاتی ماهور

هدیه تبلیغاتی عید اجزای سفره‌ی هفت سین

سبزه، تخم مرغ یا حتی سمنو. شاید گمان کنید که این محصولات ماندگاری ندارند و زود از بین می روند یا فاسد می شوند ولی به این نکته توجه بفرمایید که در ذهن مخاطب ِ شما ماندگاری دارند و پیوند محبت بسیار زیبایی بین شما و آنان شکل می گیرد که برای تکرار خاطره بازهم به شما مراجعه می کنند.

دفتر و مداد تبلیغاتی

ز محصولاتِ لوازم التحریری نیز می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی ماندگار استفاده بکنید. خودکار یا حتی جامدادی های شیک و لاکچری می تواند برای مشتریان شما به عنوان هدیه تبلیغاتی جذابیت داشته باشد. فقط در نظر داشته باشید که نام برند شما با طراحی زیبا و گرافیکی چشم نواز روی این محصولات حک شود.

دفتر و مداد تبلیغاتی

دفتر و مداد تبلیغاتی ماهور

سبزه یا اجرای سفره هفت سین

با توجه به شرایط حال حاضر و دوران کرونا، خوب است که به عنوان هدیه تبلیغاتی ماندگار به مشتریان خود، ماسکی بدهید که نام برند شما روی آن حک شده است. ماسک این روزها بسیار کاربردی است و همه به آن نیاز دارند. می توانید طراحی ماسک را به شیوه ای انجام بدهید که نام برند شما روی آن نباشد تا مخاطبان شما بتوانند ماسک را در همه جا استفاده بکنند. به یاد داشته باشید که حتماً لازم نیست تا نام برند و لوگوی شما مقابل چشمان مشتریان باشد، همین که آنان به صورت معنوی به یاد شما باشند نیز برای پیشبرد راهبرد های مارکتینگ شما کفایت می کند.

سررسید های عید چه ویژگی های باید داشته باشند؟

با توجه به سلیقه مخاطب لازم است تا سررسید های عید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و مخاطب را به خود جذب بکنند. سررسید از هدیه های تبلیغاتی پرطرفدار است و لازم است تا روی طراحی و نحوی ارائه آن تأمل شود. سررسید عید باید:

  • علاوه بر این که برای شما باید صرفه اقتصادی داشته باشد و با تیراژ بالا تولید شوند، باید زیبا و مینی مال هم باشند تا در ذهن مشتری شما ماندگاری طولانی داشته باشد.
  • خوب است که طراحی سررسید خاص و لوکس باشد تا مخاطبان یا مشتریانِ شما موجه شوند که نزد شما ارزش دارند و به سمت حمایت از برند شما سوق داده بشوند.
سخن آخر

هدیه تبلیغاتی شاید برای شما خرج اضافه داشته باشد ولی در جذب مشتری و محبوب شدن شما بسیار موثر هست. با یک خرج کوچک و به اندازه، می توانید سرمایه زیادی به سمت برند خود باز گردانید. سرمایه ای مداوم و ماندگار.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *