ساک دستی, محصولات, مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای نمایشگاهی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی در نمایشگاهی مشغول قدم زدن و بازدید از غرفه های مختلف هستید، بعضی از غرفه داران با هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی حتی ارزان قیمت به سمت شما بیایند و ضمن اینکه آن هدیه که با برند شرکت خودشان است را به شما تقدیم میکنند از شما بخواهند از غرفه آنها دیدن کنید. هدیه ای که در ابتدا به شما تقدیم شده در شما حس خوبی به وجود میاورد و باعث میشود از غرفه آنها دیدن کنید و حتی ممکن است از شرکت آنها با توجه به نیازهایتان محصول خریداری کنید.

ازدحام مردم در نمایشگاه

خرید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

انتخاب و خرید هدایای نمایشگاهی نیازمند صرف وقت و دقت زیادی است. چراکه مخاطب شما در نمایشگاه ها بسیار زیاد است و شما باید هدایایی را انتخاب کنید که از نظر اقتصادی مقرون بصرفه باشد. نمایشگاه معمولا چند روز به طول می انجامد و شما برای جذب مخاطب هر روز باید تعداد قابل توجهی هدایا به بازدید کنندگان تقدیم کنید.

پس خرید هدایای نمایشگاهی گران قیمت کاری به نفع شرکت و کسب و کار شما نیست. البته با توجه به نوع تجارت خود میتوانید برای کسانی که از شما خریدهایی با مبلغ بالا دارند هدایای گران قیمت تری انتخاب کنید. زیرا که این هدایا در ذهن مشتری شما میماند و باعث ایجاد حس وفاداری به برند شما میشود. بطوریکه بعد ها اگر نیاز به محصولاتی از قبیل محصولات شرکت شما داشته باشد، نام برند شما برایش تداعی میشود.

انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی مناسب

انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی باید با توجه به نوع و دسته تجارت شما انتخاب شود. باید این کار بصورت هوشمندانه انجام شود. به عنوان مثال اگر شما شرکت پخش انواع چای یا کارخانه تولید انوع مختلف چای را دارید، استفاده از فنجان ها در سایز کوچک برای شما انتخابی مناسب است. یا اگر شما شرکت لوازم الکترونیکی دارید میتوانید بروشوری از محصولات خود را همراه با ساک دستی یا خودکار به بازدید کنندگان تحویل دهید. در انتخاب هدایای نمایشگاهی در نظر گرفتن بودجه شما نیز بسیار مهم است و میتواند در کیفیت محصولاتی که به عنوان هدیه انتخاب میکنید نقش بسزائی داشته باشد.

موضوع مورد بحث دیگر این است که در نمایشگاه ها به علت موضوع گرایی، معمولا تمام شرکت هایی که حوزه فعالیت آنها شبیه به هم است در کنار هم مشغول معرفی خدمات خود به بازدید کنندگان هستند، در این بین کسانی یا شرکت هایی موفق هستند که بتوانند با هدایای تبلیغاتی هرچند کوچک مخاطب بیشتری جذب کنند.

معرفی انواع هدایای نمایشگاهی

همانطور که گفته شد هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی باید طوری انتخاب شوند که قیمت آنها پایین باشد که بتوانید با حداکثر تیراژ از آنها تهیه کنید.
انواع خودکار، ساک دستی، دفترچه و تقویم های جیبی، ماگ یا لیوان های کوچک یا حتی مواد خوراکی با برند چاپی شرکت شما همه و همه میتواند نوعی از هدایای نمایشگاهی باشد. که در ادامه به بررسی هرکدام بصورت جداگانه میپردازیم.

اگر شما از انواع خودکار یا روان نویس به عنوان تبلیغات نمایشگاهی خود استفاده کنید به علت قیمت پایین میتوانید آنها را به اکثر بازدید کنندگان تقدیم کنید. این افراد خودکار با برند شرکت شما را همراه خود حمل میکنند و در مواقعی که لازم دارند از خودکار برند شرکت شما استفاده میکنند و باعث میشوند افراد دیگری که برند شما را نمیشناسند با شرکت شما آشنا شوند. که این یک نوع بازاریابی گسترده برای شماست.

درصورتی که شرکت شما دارای محصولاتی متفاوت و متنوع است، شما میتوانید در بروشور محصولات خود را معرفی کنید و بروشور را همراه با ساک دستی شکیل که قابلیت استفاده مجدد را دارد به مخاطبین خود ارایه دهید. این مورد نیز بازخورد خوبی برای کسب و کار شما دارد. زیرا ساک دستی قابلیت استفاده مجدد را دارد و باعث میشود برند و نام تجاری شما توسط افراد بیشتری شناخته شود.

دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه

یکی از دلایلی که مدیرعامل یا صاحب کسب و کاری تصمیم میگیرد در نمایشگاه های برگزار شده شرکت کنند، بازدید کنندگان بسیار زیاد و به اصطلاح جامعه هدف بالا برای کسب مشتری و خریدار است. وقتی شما در نمایشگاه به بازدیدکنندگان هدایای تبلیغاتی شرکت خود را ارایه دهید حتی اگر از شما خریدی نداشته باشند هدیه شما باعث ایجاد حس مثبت و خاطره خوب در آنها میشود و احتمال اینکه در آنده از شما خرید کنند بسیار زیاد است.
به یاد داشته باشید خاطره ای که دریافت هدیه تبلیغاتی شما در ذهن مخاطب ایجاد میکند هرگز از بین نمیرود چراکه مخاطب آن را بصورت رایگان بدست آورده و باعث به وجود آمدن یک حس قدر دانی در مخاطب میشود.

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که باید بین مخاطبی که از شما خرید میکند و کسی که صرفا با محصولات شما آشنا میشود تفاوت قائل باشید.
به عبارتی شما باید هدیه تبلیغاتی به نسبت گران قیمت تری برای خریداران محصولات خود در نظر بگیرید که آنها متوجه این فرق گذاری باشند و نام برند شما در ذهن آنها بماند.

هزینه بر بودن هدایای تبلیغاتی

هزینه بر بودن هدایای تبلیغاتی موضوعی مهم است که ذهن صاحبان کسب و کار را درگیر خود کرده است. که البته در اوضاع کنونی موضوعی مهم است. اما به خاطر داشته باشید هزینه ای که شما برای خرید یا طراحی هدایای تبلیغاتی مناسب شرکت خود صرف میکنید، به هیچ عنوان هزینه حساب نمیشود چرا که در طولانی مدت باعث افزایش مخاطب و یا مشتری برای محصولات شما میشود و هزینه هایی که شما در این راه متحمل شده اید را با سودآوری برای شما جبران میکند. بهتر است در صورت امکان هر ماه بودجه ای را صرف خرید هدایای تبلیغاتی مناسب برای شرکت خود کنید.
این کار در آینده و طولانی مدت باعث افزایش جذب مشتری برای شرکت شما میشود.

نحوه توزیع هدایای نمایشگاهی

نحوه ای که شما هدایای نمایشگاهیتان را توزیع می کنید در میزان ارزش دریافت و موثر بودن بازاریابی اش تفاوت ایجاد می کند. به عنوان مثال، تمامی محصولاتتان را بر روی میز غرقه نگذارید تا همه بتوانند از آن ها استفاده کنند. این کار قطعا ارزش هدیه شما را برای مراجعه کنندگان کم می کند. به جای اینکار، به طور شخصی و انتخابی هدایا نمایشگاهی خود را به افرادی که با آن ها صحبت کرده اید و به نظر مشتریان بالقوه ای آمدند ارائه دهید.

توجه به مخاطب

از پیش، داشتن یک هدف متمرکز به شما کمک شایانی می کند که بدانید چه کسی باید هدایای نمایشگاهی شما را دریافت کند. هدایای متنوعی را برای افراد مختلف در نظر بگیرید. به این طریق که هدایایی با کیفیت های متفاوت برای مشتری های کلیدی و درجه یک، مشتری های احتمالی آینده و عابران عمومی در نظر بگیرید.

 

هدیه تبلیغاتی

هدف از ارائه هدایای نمایشگاهی

با ارائه این گونه هدایا به چه چیزی می خواهید دست یابید؟ هدایای نمایشگاهی که ارائه می دهید باید به گونه ای طراحی شده باشند که افزایش دهنده شناخت رسمی برند شما، رساندن یک پیغام، انگیزه عمل و یا ارتقا دهنده تجارت کوچک شما باشد. اینکه هم پیام و هم محصول تاثیر گذار باشند دارای اهمیت است.

عدم درج یک موقعیت خاص بر روی هدیه تبلیغاتی

نام یک نمایشگاه و یا یک موقعیت خاص را بر روی محصولتان درج نکنید، به این دلیل که اگر تمام هدایایی که تهیه کردید را در یک نمایشگاه به اتمام نرساندید چه؟ شما می مانید و صد ها کالا که دیگر نمی توانید در یک فرصت دیگر مورد استفاده قرار دهید. بر روی هدایای نمایشگاهی خود تنها نام برند و یک پیام تبلیغاتی خاص کمپانی خود را درج کنید، به همین ترتیب شما می توانید از محصول مذکور در هر واقعه و نمایشگاه دیگری استفاده کنید.

انتخاب هدیه نمایشگاهی بر اساس موقعیت غرفه

شما نیاز دارید که مخاطبان خود را بشناسید. اگر شما بدانید که مشتریانتان در چه زمانی می آیند و غرفه شما را می بینند، می توانید هدیه تبلیغاتی درخوری انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر در زندگی ورودی هستید، بهتر است از کیسه های خرید با کیفیت به عنوان یکی از هدایای نمایشگاهی خود استفاده کنید. کیسه های خرید بسیار کاربردی برای عموم مردم هستند. یا اگر در نواحی وسط و میانه نمایشگاه هستید، می توانید از بطری های آب استفاده کنید، مخاطبینتان احتمالا تا به شما برسند تشنه شده اند.

مطلع بودن از هزینه هدایای نمایشگاهی

هزینه هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی تان ممکن است زیاد باشد. مواردی اعم از کیفیت، کمیت و برخی دستورالعمل های خاص می توانند بر روی هزینه های مربوط به هدایا تاثیر گذار باشند. شما باید ابتدا مقدار بودجه ای که می خواهید صرف هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خود کنید را مشخص کنید.

سعی کنید در نمایشگاه متعدد از محصولات تبلیغاتی مشابهی استفاده کنید. معمولا هنگامی که از یک محصول به تعداد زیادی سفارش دهید هزینه های کمتری را متحمل خواهید شد.

 

قیمت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی چقدر است؟

همانطور که می دانید هدایای تبلیغاتی به نسبت سایر محصولات، از هزینه کمتری برخوردار هستند. شما می توانید با کلیک بر روی لیست قیمت، هزینه محصولات را همراه با تصویر آن ها مشاهده کنید.

هدایای نمایشگاهی شامل چه مواردی می شوند؟

از محصولات مختلفی می توان به عنوان هدیه نمایشگاهی استفاده کرد، به عنوان مثال فلش مموری، ماگ های تبلیغاتی، ست های سررسید و تقویم و …

آیا می توانیم برای خرید محصولات تبلیغاتی نمایشگاهی از ماهورگیفت مشاوره بگیریم؟

بله؛ شما می توانید حتی برای انجام تبلیغاتتان نیز از ما مشاوره رایگان دریافت کنید پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *