مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای مدیران

ست هدیه تبلیغاتی


همانطور که میدانید یکی از راه های جذب مشتری و افزایش فروش و سود سازی استفاده از روش هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی مانند یک بازار یاب سیار برای شما عمل میکنند و هر کس با دیدن هدیه تبلیغاتی با برند شما می تواند یکی از مشریان شما شود.

حال در این بین کسب و کار هایی است که در آن ها مخاطب مدیران مجموعه های بزرگ هستند و شما باید برای این قشر از جامعه به دنبال هدیه تبلیغاتی مناسب باشید تا بتوانید تاثیر لازم را بر این افراد بگذارید. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم چه نوع هدیه تبلغاتی برای مدیران مناسب است و باعث میشود نظر این افراد به سمت برند و کسب و کار شما جلب شود.

انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مدیران

مسلما انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مدیران مجموعه های بزرگ کاری بسیار دشوار است چرا که تاثیر گذاری بر روی این افراد بسیار سخت است و معمولا این افراد، افرادی سخت گیر و سخت پسند هستند پس برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب باید زمان زیادی صرف کنید تا بتوانید با توجه به هزینه ای که صرف کرده اید بازده ای مناسب را داشته باشید و هزینه ای که برای هدیه تبلیغاتی صرف کرده اید به کسب و کار شما برگردد.

انواع هدایای تبلیغاتی مناسب مدیران

مسلما در هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مدیران باید به این نکته توجه کنید که این هدیه باید بسیار خاص و جذاب باشد. توجه کنید که ما بحث قیمت هدیه تبلیغاتی نیست. شما می توانید با اندکی خلاقیت و ابتکار هدیه تبلیغاتی بسیار جذاب و متفاوتی برای مجموعه خود انتخاب کنید که با دیدن آن نظر هر بیننده ای جلب شود.

البته توجه کنید که انتخاب هدیه تبلیغاتی بستگی به نوع کسب و کار شما نیز دارد و شما باید به این موضوع نیز توجه کنید.

خرید خودکار لاکچری

خودکار مدیریتی

ست خودکار یا خودنویس

ست خودکار همیشه می تواند جذاب و خیره کننده باشد. چرا که خودکار یکی از ابزار هایی است که روزانه مورد استفاده مدیران قرار میگیرد. پرستیژ یک مدیر این اجازه را به او نمیدهد تا با خودکار معمولی قرار داد های معمولی را امضاء کند. به همین جهت ست خودکار نفیس و لاکچری می تواند هدیه جذابی برای یک مدیر باشد.

استند تبلیغاتی برای مدیران

استند چوبی

استند های رو میزی

معمولا میز کار یک مدیر باید بسیار خاص و لوکس باشد. شما می توانید از استند های رو میزی به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود استفاده کنید. مطمئنا اگر یک استند رومیزی لاکچری برای مدیر مجموعه ها انتخاب کنید باز خورد بسیار خوبی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

[faq title=” سئوالات متداول ” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا برای انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مدیران باید هزینه زیادی صرف کرد؟” number=”1″]مسلما انتخاب هدیه تبلیغاتی نفیس و تاثیر گذار مستلزم صرف هزینه است. اما شما با اندکی خلاقیت و برنامه ریزی می توانید هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کار و تجارت خود داشته باشید که با هزینه پایین و کم آن را تهیه کرده اید.[/faq_item][faq_item title=”آیا می توان از چند نوع هدیه تبلیغاتی استفاده کرد؟” number=”2″]این موضوع بستگی به شما دارد و موضوعی کاملا سلیقه ای است. اما همانطور که میدانید تنوع در هر زمینه ای می تواند جذاب و تاثیر گذار باشد. به همین علت اگر محدودیتی در صرف و پرداخت هزینه نداریئ ما به شما =یشنهاد میکنیم از چند نوع هدیه تبلیغاتی مختلف استفاده کنید.[/faq_item][faq_item title=”آیا همه انواع هدایای تبلیغاتی ماهور گیفت در سایت قرار دارد؟” number=”3″]همکاران ما دائما در حال آپدیت محصولات و قیمت ها هستند. اما به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات، ممکن است هنوز برخی از محصولات در سایت قرار نگرفته باشند. شما می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و موجودی کالایی که قصد خرید آن را دارید، سوال کنید. همکاران ما آماده کمک به شما عزیزان هستند.[/faq_item][/faq]

ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی دیواری

ساعت رو میزی یا دیواری

ساعت یکی از لوازمی است که مدیران موفق بسیار به آن احتیاج دارند چرا که این افراد برای تایم خود برنامه ریزی دقیق دارند و به همین جهت ساعت از جمله لوازم مورد نیاز این افراد است. اگر از ساعت به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود استفاده کنید مطمئنا در مراجعات بعدی خواهید دید که ساعت رو میزی یا دیواری شما توسط مدیر استفاده میشود.

خرید ست چرم

ست چرم تبلیغاتی

منسوجات چرمی

یکی از هدیای تبلیغاتی گران قیمت و به اصطلاح لاکچری، لوازمی است که در برای ساخت آن ها از چرم استفاده شده است. از جمله این لوازم می توان به، کیف چرم، کیف پول، کمربند، جا کارتی و … اشاره کرد. محصولاتی که در ساخت آن ها از چرم استفاده شده است همیشه جذاب و تاثیر گذار بوده اند و می توانند مخاطب را بسیار خوشحال کنند.

خرید گلدان تبلیغاتی

تراریوم تبلیغاتی

گلدان و گل های تزئینی

انتخاب گل یا گلدان های تزئینی می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب به عنوان هدیه اداری میز کار مدیران باشد. البته توجه داشته باشید که برای انتخاب گل باید زمان زیادی صرف کنید تا گل یا گلدانی را انتخاب کنید که بسیار خاص باشد. پیشنهاد ما به شما گلدان های تلاریوم است. این گلدان ها بسیار جذاب هستند و از آن جایی که نیاز به مراقبت چندانی ندارند می توانند انتخاب مناسبی برای مدیران پر مشغله باشد.

خرید ظروف اداری برای مدیران

ظروف اداری سرامیکی

ماگ و ظروف اداری

اگر دقت کرده باشید در طی جلسات اداری و رسمی از ظروفی مانند فنجان، پیش دستی، ماگ و … بسیار استقاده میشود شما می توانید یک ست از این محصولات را با برند خودتان آماده کنید و به مدیرانی که با مجموعه شما همکاری میکنند تقدیم کنید تا در هنگام جلسات از این ظروف استفاده کنند. مطمئنا این کار باز خورد خوبی در کسب و کار شما خواهد داشت.

سخن آخر

همانطور که دیدید لوازم زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مدیران استفاده کنید. انتخاب هدیه تبلیغاتی به شما بستگی دارد و اینکه در چه حوضه ای فعالیت میکنید.

اگر در انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مدیران تردید دارید و نمیدانید چه نوع هدیه ای کناسب کسب و کار و تجارت شماست با همکاران و مشاورین ما در ماهور گیفت تماس بگیرید. این عزیزان شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی میکنند تا انتخابی درست و تاثیر گذار داشته باشید و با صرف هزینه بتوانید نتیجه ای خوب بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *