مقالات هدایای تبلیغاتی

وسایل لوازم برای چاپ عکس روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان

 چاپ عکس روی لیوان

خیلی از مواقع شما برای تهیه یک کادو لازم نیست حتما آن را خریداری کنید و هزینه های سنگین برای هر مناسب، بپردازید. شما می توانید با کمی خلاقیت و جست و جو در اینترنت و خرید یک کتاب آموزشی برای هدایای دست ساز، تا سال ها خودتان را از خریدهای سنگین و کادوهای گران قیمت راحت کنید.

اما این که چه نوع هدایای دست سازی را درست کنید که هم ارزش مادی داشته باشد و هم جذابیت و ظاهری چشم گیر نیز امری بسیار مهم است که باید به آن توجه کنید.

زیرا دیگر ساختن دستبند های تزئینی، درست کردن عروسک و بدلیجات، کمی قدیمی شده و همه افراد در این مدل کارها خبره شده اند،یا هدایایی نظیر این موارد را از سایرین دریافت می کنند.

در این مقاله می خواهیم به شما هدیه ای متفاوت که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم برای مناسبات مختلف، کاربردی و مفید است معرفی کنیم. قبل از توضیح شروع روند کار به معرفی وسایل لازم برای چاپ عکس روی لیوان می پردازیم.

چاپ عکس روی لیوان پدیده ای جدید، جالب و دیدنی است که شما می توانید برای هر موضوع و مسئله ای از آن استفاده کنید و طرح های مورد علاقه خودتان، یا عکسی از طبیعت، خانواده، دوستان و … را روی لیوان در بیاورید.

چاپ عکس روی ماگ

چاپ عکس روی لیوان

وسایل لازم چاپ عکس روی لیوان

اگر قصد چاپ عکس روی لیوان شیشه ای را داید، باید بدانید که چاپ روی شیشه باعث افزایش ارزش شیشه می شود و طیف گسترده ای کاربردها را برای لیوان شیشه ای ایجاد می کند.

به عنوان مثال شما می توانید با چاپ عکس طبیعت بر روی یک لیوان یا یک ظرف شیشه ای، از آن برای نگهداری گل و گیاه استفاده کنید یا می توانید با چاپ عکس دوست صمیمیتان بر روی لیوان، آن را زیبا و دیدنی کنید و به او هدیه دهید.

وسایل لازم چاپ عکس بر روی لیوان عبارت است از آهن برقی، لیوان، چاپگر های جوهر افشان، نوار و چسب.

[faq title=”سوالات متداول وسایل لازم چاپ عکس روی لیوان” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا برای چاپ عکس روی لیوان، باید لیوان خاصی خریداری شود؟” number=”1″]خیر، شما می توانید هم بر روی یک لیوان شیشه ای ساده عکس خود را ظاهر کنید و هم بر روی یک لیوان محکم و ضخیم، اما این که برای چاپ عکس روی هرکدام به چه لوازم و ابزاری نیاز دارید، باید ابتدا فیلم انجام این کا را تماشا کنید و سپس طبق دستور العمل، عمل کنید.[/faq_item][faq_item title=”آیا هر عکسی را می توان بر روی لیوان چاپ کرد؟” number=”2″]با توجه به این که ابعاد عکس ها، افقی یا عمودی بودن زمینه و تصویر آن ها، رنگ بندی عکس و لیوان، بزرگ یا کوچیک بودن عکس و … ، همه و همه در کیفیت تصویر چاپ شده و ظاهر لیوان بستگی دارد، شما باید یک تصویری را انتخاب کنید که هم از نظر رنگ با لیوانتان هارمونی داشته باشد و هم نه خیلی بزرگ و تار باشد که بی کیفیت شود و نه خیلی کوچک که روی لیوان به چشم نیاید.[/faq_item][faq_item title=”بهترین لیوان برای چاپ عکس چیست؟” number=”3″]اگر قصد هدیه دادن لیوانی که بر روی آن عکسی ظاهر کرده اید را دارید، توصیه ما به شما ماگ های تزئینی و بزرگ هستند، که علاوه بر ظاهر زیبا و ضخامت خوب و از همه مهم تر کیفیت بالای آن ها، شما می توانید یک تصویر خوب و جذاب بر روی آن چاپ کنید. البته باید حواستان باشد چون ماگ ها معمولا گران تر از لیوان های عادی هستند، بهتر است از قبل روی چند نمونه لیوان ساده، عکس را چاپ کنید تا روند کار دستتان بیاید و سپس نتیجه نهایی را روی ماگ انجام دهید.[/faq_item][/faq]

چاپ عکس روی لیوان

وسایل لازم چاپ عکس

مراحل چاپ عکس روی لیوان

  1. مرحله اول:

شما می توانید هر لیوان سرامیکی با هر رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید. اما رنگ لیوان باید بر اساس نوع عکس که روی لیوان ها چاپ می کنید انتخاب شود. اگر رنگ تصویر و لیوان ها با هم همخوانی نداشته باشد، ظاهر خوبی به لیوان شما نمی بخشد.

بهترین نوع لیوان برای چاپ عکس، لیوان های سفید رنگ می باشند که می توانید هر نوع عکس با پس زمینه و مدل های خاص و متنوع را بر روی آن ظاهر کنید.

  1. مرحله دوم:

برای چاپ عکس خود بر روی لیوان باید تصویری با اندازه مناسب انتخاب کنید. اگر عکس زیادی بزرگ باشد یا خیلی کوچیک باشد، صفحه لیوان را به خوبی پر نمی کند و فضاهای خالی زیاد به چشم می آید.

  1. مرحله سوم:

عکس باید از وضوح خوبی برخوردار باشد در غیر این صورت کیفیت چاپ خوبی را روی لیوان دریافت نمی کنید.

پس از انتخاب تصویر، باید یک عکس را روی کاغذ چاپ کنید.

  1. مرحله چهارم:

اکنون زمان آن رسیده است که تصویر را روی سطح لیوان ثابت کنید و سپس آن را چاپ کنید. می توانید یک تصویر را یک طرفه یا پیچیده شده اطراف لیوان نیز ایجاد کنید که به نوع تصویر شما بستگی دارد. سطح لیوان را تمیز کنید تا رطوبت یا گرد و غبار آن از بین برود. تصویر را روی لیوان قرار داده و آن را صاف و ثابت کنید. مطمئن باشید که کاغذ هنگام پردازش جابجا نشده است.

  1. مرحله پنجم:

بعد از قرار دادن تصویر روی سطح لیوان باید سطح کاغذ را با کمک آهن برقی گرم کنید این روند را به مدت 2-3 دقیقه ادامه دهید تا تصویر روی سطح لیوان از کاغذ منتقل شود.

  1. مرحله ششم:

کاغذ انتقال را از لیوان جدا کنید. و مشاهده خواهید کرد که تصویر شما روی سطح لیوان چاپ شده است. سطح لیوان را تمیز کنید تا تصویر شما به وضوح دیده شود و قطعه کوچک کاغذی بتواند از سطح لیوان جدا شود.

چاپ عکس روی لیوان

مراحل چاپ عکس روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی

گاهی اوقات شرکت هایی که تازه تاسیس شده اند، نمی دانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و مفید چه چیز را می توانند در مکان های مختلف توزیع کنند.

چاپ عکس روی لیوان می تواند یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و جالب باشد.

شما می توانید عکسی از قسمت شرکت، کارخانه، لوگو، برند تجاری و … را روی لیوان چاپ کنید و با توزیع آن بین مردم، نوع محصولات و کیفیت و برند تجاری شرکتتان را به راحتی تبلیغ کنید.

اما این مورد نباید یادتان برود، که بهتر است از لیوان های نه خیلی ارزان و نه خیلی گران قیمت استفاده کنید، که بتوانید هم کیفیت خوب محصولاتتان را نشان دهید، هم با هزینه سنگین تبلیغ مواجه نشوید.

جمع بندی

اگر قصد هدیه دادن به دوست و آشنا را دارید، یا شرکت و تولیدی زدید و می خواهید محصولات خود را تبلیغ کنید، چاپ عکس روی لیوان یک هدیه مناسب و جذاب برای همه نوع قشر و سنین متفاوت می باشد و شما می توانید با این کار به راحتی مخاطب را مجذوب کارهای خلاقانه خود کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *