مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان

7 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان

انتخاب هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان همیشه یه موضوع مهم در مدارس بوده است. آنها معمولاً در جلسات، گفتگوها، جشن ها و  به ویژه جلسات اولیا و مربیان اهدا می شوند . این محصولات تبلیغاتی در یک کیف هدایایی قرار دارند و حاوی اقلام زیادی هستند.

شما چه در حال بهبود روحیه مدرسه و دانش آموزان باشید ، چه در زمینه جذب سرمایه یا بازاریابی برای جمعیت هدف خود اقدام کنید؛ کالاهای تبلیغاتی وسیله ای موثر برای دستیابی به اهداف شما هستند. هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین ترفندهای بازاریابی است که هم اکنون نیز مانند سابق در امر بازاریابی موثر هستند. اگر یک چیز وجود داشته باشد که مشترکا یک دانش آموز و همه افراد دنیا دوست دارند، چیزهای رایگان یا همان هدایا است. بنابراین هر چیزی که بتوانید به دانش آموزان هدیه دهید بسیار خوب مورد استقبال قرار می گیرد.

هدایای تبلیغاتی مناسب برای دانش آموزان

به هدایای تبلیغاتی را می توان به عنوان اقلامی توصیف کرد که برای اهداف تبلیغاتی در بازاریابی و بحث ارتباطات آن استفاده می شود و معمولاً حاوی آرم شرکت هستند. که برای دانش آموزان میبایست رنگ و لعاب خاصی داشته باشد.

مزایای دادن هدیه تبلیغاتی به دانش آموزان چیست؟

محصولات تبلیغاتی باعث حفظ مشتری و وفاداری به یک برند می شود. آن ها در هویت بخشی و ملموس بودن بیشتر، به برند کمک می کنند. انتخاب برنامه ریزی شده و مبتکرانه اقلام این هدایا تأثیر بسزایی در ذهن مخاطبان هدف ایجاد می کند و به ماندگاری نشان تجاری یا نام کسب و کار شما کمک می کند. همچنین این هدایا به آشنایی بیشتر مصرف کنندگان با نوع خدمات یا محصولات شما منجر می شود.

 

کاربرد اقلام یا هدایای تبلیغاتی اساساً برای انتقال پیام تبلیغاتی به یک مجموعه افراد خاص تعریف شده است. انواع هدایای تبلیغاتی در جهت ایجاد رابطه با مشتریان و تأثیر مثبت بر تصمیمات خرید آن ها است. به نوعی این محصولات  یک شرکت یا کسب و کار را به مردم معرفی می کنند. اینکه کدام یک از این محصولات تبلیغاتی برای یک شرکت مناسب تر است بستگی به گروه هدف مربوطه دارد که باید آن را مورد بررسی دقیق تری قرار داد.

7 مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان

در اینجا 7 نمونه از اقلامی که می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان استفاده کنید را گنجانده ایم:

شوبگ (کوله پشتی ورزشی)

یک کیف حمل و نقل ارزان قیمت که می‌تواند دفترچه یادداشت، بطری نوشیدنی و یک جا مدادی و سایر اقلام مورد نیاز و کوچک روزمره  را در خود جای دهد. کاربرد این کیف ها به اینجا ختم نشده و آن ها همچنین برای رفتن به باشگاه عالی هستند و به راحتی یک حوله ورزشی، بطری نوشیدنی لباس های ورزشی را در خود جای می دهند. یک کالای ارزان قیمت با فضای چاپ بزرگ! با این کار میتوانید برند خود را بیشتر مطرح کنید و دامنه بازاریابی خودرا بیشتر گسترش دهید.

نمونه هدیه تبلیغاتی دانش آموزان

خودکار تبلیغاتی

افراد زیادی تصور میکنند که امروزه قلم ها در حال منسوخ شدن هستند و با اینترنتی شدن کلاس و مدارس، کمتر کسی پیدا می شود که بخواهد از خودکار یا مداد استفاده کند. اما باید در نظر داشت که مطالعات نشان داده‌اند، نوشتن یادداشت‌ها به صورت فیزیکی احتمال به خاطر سپردن آنها را افزایش می‌دهد. بنابراین برای ترغیب به مطالعه هوشمندانه یک راهکار وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای خوکار ها این است که آن ها نیازی به شارژ ندارند، بنابراین لازم نیست نگران قطعی برق یا گم شدن شارژر آن ها بود.

هدیه تبلیغاتی دانش آموزان

لیوان قهوه یا ماگ ها

این کالای کلاسیک نیز یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان هستند. شما می توانید از لوگوی خود استفاده کنید یا نقل قول های خنده دار و عجیب را روی لیوان خود چاپ کنید تا به شخصیت برند خود بپردازید.

ماگ هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان

ست لوازم التحریر

فقط به یک قلم از کالاها اکتفا نکنید و و آن را به صورت پک یا ست هدیه کنید. میتوانید به مخاطبان هدف خود یک مجموعه کامل لوازم التحریر ارائه دهید: خودکار، کاغذ یادداشت های چسب دار، نشانه گذار کتاب و…. این باعث می شود جایزه شما مهم تر و جذاب تر به نظر برسد.

ست لوازم التحریر دانش آموزان

کلاه های تبلیغاتی

کلاه‌های تبلیغاتی هم انتخاب هوشمندانه ای به نظر می‌رسند و هم محافظت عالی در برابر نور خورشید را دارند. از طرفی مطمئن خواهید بود که لوگوی شما دیده می‌شود. از کلاه های تبلیغاتی می توان برای هدایای تبلیغاتی عید غدیر بهره گرفت.

کلاه تبلیغاتی برای دانش آموزان

فلش مموری

به دلیل داشتن فضای ذخیره سازی عالی، سرعت بالای فلش مموری ها، اندازه متناسب، مقرون به صرفه بودن  و طراحی شیک، استفاده از فلش مموری در طول سال ها افزایش یافته است.  این وسیله در مدارس و دانشگاه ها کاربرد بسیاری دارد و با توجه به اهمیت انتقال اطلاعات یکی از ضروری ترین لوازم مورد نیاز هر محصلی است. شما می توانید درایوهای فلش  مموری  ها را با آرم کسب و کار خود به صورت عمده سفارش داده و در اختیار نسل جوان قراردهید.

فلش مموری هدیه تبلیغاتی

کالاهای سازگار با محیط زیست

به طور کلی کالاهای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مقوله‌ای است که در سال‌های اخیر تنها در حال افزایش محبوبیت بوده است بلکه تاثیر مهمی در ذهن ناخودآگاه مخاطب خواهد داشت. این محصولات با داشتن پیامی خوب و استفاده کاربردی ، هدایایی عالی هستند.

کالاهای سازگار با محیط زیست

آیا هدیه دادن به دانش آموزان، راه درستی برای تبلیغات میباشد؟

بله زیرا این هدایا با توجه به نیاز دانش آموزان در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد بعنوان مثال خیابان – مسیر بازگشت به خانه – خانه دوستان و اقوام – مراکز آموزشی مختلف و ….

 هدایای تبلیغاتی دانش آموزان کدامند؟

  1.  شوبگ (کوله پشتی ورزشی)
  2.  فلش مموری
  3. کلاه های تبلیغاتی
  4.  ست لوازم التحریر
  5.  لیوان قهوه یا ماگ ها و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *