مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایا تبلیغاتی عید غدیر

هدیه تبلیغاتی عید غدیر

در این مقاله قصد داریم هدایای تبلیغاتی عید غدیر را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

انتخاب هدایای تبلیغاتی عید غدیر

معمولا وقتی بحث هدایای تبلیغاتی می شود افراد یاد مناسبت های خاص می افتند، بهترین زمان برای هدیه دادن روزهای عید رسمی در کشور است، اگر می خواهید محصولات خود را در سطح کشور، مشهور کنید و مخاطبین زیادی را جذب کسب و کار خود کنید، تقویم را چک کنید و نزدیک ترین تاریخ برای عید رسمی را پیدا کنید و محصولات خود را در شهر های مختلف به شکل هدیه تقدیم مردم کنید.

اما شاید برایتان سوال شود برای مناسبتی مانند عید غدیر چه هدایایی بهتر است و استفاده و تبلیغ بیشتری برای مردم دارد؟

از آنجایی که عید غدیر، عیدی مذهبی است و در سراسر کشور افراد برای آن جشن می گیرند و خیابان ها معمولا شلوغ می شود و برای این روز مراسم ها و جشن و سرورهایی برگزار می شود که بهترین زمان برای پخش هدایای تبلیغاتی عید غدیر است.

هدیه عید غدیر

بهترین هدیه برای عید غدیر

در ادامه این مقاله می خواهیم بهترین هدایایی که برای روز عید غدیر شرکت ها می توانند به موسسه ها و مجالس هدیه دهند، را بررسی کنیم تا متوجه شوید بهترین هدیه برای عید غدیر، چه هدیه ای است.

  • اگر تولیدی یا شرکت ساخت و ساز تابلوهای زینتی، تابلو فرش و تابلو با خطاطی دارید، برای عید غدیر گزینه ای بسیار مناسب می باشد، زیرا می توانید جملاتی در رابطه امامت و ولایت اما علی روی تابلوهای خود خطاطی کنید و آن ها را در ابعاد کوچک در مراسم های مختلف، نمایشگاه ها و کنفرانس ها پخش کنید تا مردم با مشاهده کیفیت، نوع نوشتار و مرغوبیت چوب تابلو، به خرید انواع بزرگ تر آن رو بیاورند.
  • یا می توانید برخی از اقلام لوازم التحریر مانند سررسید، دفترچه های زیبا، خودکارهای چوبی و متفاوت را با نوشتن جملاتی در رابطه با عید غدیر به همراه ذکر نام شرکت و آدرس دقیق مغازه و شرکت، محصولات خود را با حداکثر تعداد در شهرهای مختلف پخش کنید.
  • اگر شرکت طراحی لباس و پوشاک هستید، می توانید با نوشتن شعار کوچک تبلیغاتی در کلاه تبلیغاتی، تیشرت های تبلیغاتی و شال گردن، افراد را در سنین مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان جذب محصولات خود کنید و از این طریق، در کوتاه مدت محصول خود را به جمعیت زیادی معرفی می کنید.یا می توان از این موارد در هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان استفاده کرد.
  • تندیس ها و بشقاب های میناکاری شده یا قاب های مینا کاری شده که اغلب بر روی آن ها لوگو و شعار خاصی حک شده، می تواند هدیه جذابی برای مردم و کسانی که به دنبال هدیه شیک برای مناسب های خاص هستند، باشد.

انتخاب هدیه تبلیغاتی

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی

در واقع آن چیزی که شما به عنوان هدایای تبلیغاتی در نظر می گیرید و می خواهید به وسیله آن شرکت خود را در سطح وسیعی معروف کند. در واقع شرکتی که در کار خود خبره باشد، باید چند موضوع مهم را در انتخاب نوع هدیه در نظر بگیرد.

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی خود باید به آن توجه کنید، همانطور که پیش تر گفتیم، اهمیت به مناسبت های عید و روزهای شاد مردم است، مورد بعدی این است که شرکت سازنده باید مخاطبین خودش را بشناسد.

موقعیت جغرافیایی شرکت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، به عنوان مثال اگر در شهر سنتی هستید و هنوز جمعیت و عقاید قدیمی و سنتی در شهر زنده است، بهتر است صنایع دستی، ظروف سنتی و میناکاری شده، تابلو فرش های زینتی و … را به عنوان هدیه تبلیغاتی بین افراد توزیع کنید.

 آیا هدایای تبلیغاتی روز عید غدیر از تنوع بالایی برخوردار است؟

عید غدیر به دلیل اینکه مربوط به ولایت امام علی و جانشینی او می شود،روز پر اهمیتی برای مردم ایران است و به همین جهت شما می توانید طیف وسیعی از هدایا را برای این روز مبارک در نظر بگیرید.

چه نوع جملاتی در رابطه با عید غدیر روی هدایا تبلیغاتی نوشته شود؟

با توجه به این که امام علی احادیث زیادی گفته اند، شما هم می توانید در کنار ذکر نام شرکت و شعار مخصوص شرکت، میتوانید حدیثی از امام علی، یا از پیامبر که درباره روز غدیر و امام علی گفته اند را در قسمت اصلی کار ذکر کنید.

هدایای تبلیغاتی عید غدیر را در چه مکان هایی باید بین مردم توزیع کرد؟

بهترین مکان ها برای ارائه هدایای تبلیغاتی، کنفرانس ها و نمایشگاه های بزرگ است، که شرکت های مختلف هرکدام به عنوان نشانی از شرکت خود گران ترین و شیک ترین محصول خود را به دیگر شرکت ها هدیه می دهند تا افراد سرمایه گذار و معروف را جذب کسب و کار خود کنند.

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسبتی

جمع بندی

با توجه به روز عید غدیر که چند روزی هم به برگزاری آن نمانده است، خیلی از تولیدی ها، کارخانه ها و شرکت ها به فکر تولید هدایای تیلیغاتی در سطح کثیر افتاده اند، زیرا موقعیت خوبی برای آگاهی مردم از نوع محصول و کیفیت آن است و شما می توانید اقلام و اجناس مختلفی را در ابعاد و سایزهای مختلف به مردم تقدیم کنید.

با این کار شما در آینده ای نه چندان دور، چند برابر هزینه صرف شده جهت خرید هدایا را با عرضه کردن هدایا و محصولات خود، عرضه می کنید.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

هدایای تبلیغاتی مناسب عید قربان

بهترین هدایای تبلیغاتی 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *