مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400

برترین هدیه های تبلیغاتی 1400

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400

با شروع سال جدید میتوانید از همین امروز به فکر هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 باشید. انتخاب و اهدای هدیه مناسب تبلیغاتی می تواند ماندگاری شما و برندتان اذهان مخاطبان خاص شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در این مقاله با هم به مرور بهترین هدایای تبلیغاتی سال 1400 می پردازیم. هرکدام از هدایای تاثیر خاص خودشان را دارند که باید با توجه نوع مخاطبین و حرفه خود بهترین هدیه را انتخاب کنید. از جمله هدایایی که می توان به آنها اشاره کرد ست خودکار یا چراغ قوه، جاکلیدی، جاکارتی یا ساک دستی است.

بهترین هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400

انتخاب هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 مزایای بسیاری برایتان در سال جدید خواهد داشت. در کنار آن نیز می توانید به بازاریابی و آگاهی دادن نسبت به خدمات یا محصولات جدید شرکت یا برند خود بپردازید. هدیه تبلیغات مثل دیگر ابزار و کارهای تبلیغاتی اثر کوتاه مدت ندارد و برای همیشه میتوان روی تاثیرگذاری آن در اوقات مختلف حساب باز کرد. تمامی هدایای تبلیغاتی نمی تواند برای بیزینس یا زمینه کاری شما مناسب باشد به همین جهت بهتر است با کارشناسان ماهور گیفت نیز تماس حاصل کنید. این نوع از هدایا می تواند جزو هدایای تبلیغاتی مدیریتی باشد و برای این امر مناسب است.

ویژگی های هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400

انتخاب یک هدیه تبلیغاتی هوشمندانه مناسب از میان تمام هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 بسیار مهم است. این هدیه باید دارای یک سری ویژگی ها باشد که آنها را باهم مرور میکنیم.

  • هدیه ای را انتخاب کنید که برای مخاطب خاص شما مفید باشد و در لحظات مختلف از آن استفاده کند موجب بازاریابی شما شود.
  • هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید که به روز باشد. زیرا انتخاب هدایای تبلیغاتی تاریخ گذشته کارکرد آن چنانی برای مشتری شما ندارد و شاید مانند یک ضد تبلیغ عمل کند.
  • هدایای تبلیغاتی مانند سر رسید و تقویم حداقل برای یکسال برای مشتری تان کاربرد دارید. به همین دلیل باید به صورت مختصر و مفید جدا از درج لوگو در آنها، به معرفی محصولات و عکس های آنها نیز بپردازیم و در معرض دیدگان همه گان قرار گیرد.

    چگونه یک هیده تبلیغاتی مناسب انتخاب کنیم

    برای انتخاب یکی از هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 باید به نیاز مخاطب توجه شود

در انتخاب هدیه تبلیغاتی از میان هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 بهتر است خساست بیش از حد به خرج نداد. زیرا هزینه برای همه نوع تبلیغی مانند هدیه تبلیغاتی یک سرمایه گذاری طولانی مدت با بودجه ای مناسب برای محصولات خودتان است. و حداقل سه برابر هزینه تبلیغات عایدی و ورودی خواهید داشت.

 مرتبط بودن هدیه تبلیغاتی با تجارت شما

هدیه تبلیغاتی انواع گوناگون و مختلفی دارد اما باید بهترین را از بین هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 انتخاب کنید. برای مثال اگر سر رسید یا سالنامه انتخاب می کنید باید قسمتی یا کل آن را اختصاصی و مرتبط با کار خود طراحی کنید. این کار تاثیر و ماندگاری تاثیر هدیه تبلیغاتی در ذهن مخطاب را افزایش می دهد. با چاپ لوگو، محصولات و شماره های تماس و آدرس شبکه های اجتماعی تان یک هدیه تبلیغاتی هوشمندانه و همه پسند ارائه دهید. در انتخاب هدیه تبلیغاتی تان بهتر است به قیمت و هزینه کلی آن توجه کنید تا دچار مشکل نشوید. در کنار قیمت باید هدیه ای را انتخاب کرد دارای تاثیر مورد نیاز باشد و گرنه هدیه تبلیغاتی تا شما را نمیتواند به نتیجه دلخواه تان برساند.

توجه به مقام و جایگاه مخاطب

در انتخاب هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 باید به مقام و شرایط مخاطب تان توجه بسیاری کنید. در ادارات و شرکت های بزرگ پیش می آید که مدیریت مجموعه به مناسب های مختلف بخواهد از پرسنل خود تشکر کند. در چنین شرایطی بهتر است حداقل دو مدل هدیه تبلیغاتی در نظر گرفت. برای مثال یک برای مدیران و یک مدل برای کارمندان. هدیه مدیران می تواند گرانتر و شیک تر باشد. اما این بدین معنا نیست که هدیه کارمندان غیر مفید و ارزان باشد. بهتر است برای افراد عادی هدیه ارزان و کارآمد انتخاب کرد تا هدیه تاثیر گذار باشد و موجب بازاریابی شود.

توجه به شان فرد برای انتخاب یکی از هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400

برای انتخاب یکی از هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 باید جایگاه شخص مورد نظر توجه شود

بهترین هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری سال جدید

  • سررسید و تقویم:
    شما می توانید با شخصی سازی سر رسید و درج مشخصات، لوگو و همچنین استفاده از رنگ و لحن برند خود تاثیر گذاری فوق العاده ای در ذهن مخاطب داشته باشید. همچنین میتوانید از رنگ سازمانی خود در طراحی جلد و صفحه بندی نیز استفاده کنید.
  •   لیوان پلاستیکی و سرامیکی تبلیغاتی:
       با توجه به میزان استفاده از لیوان برای نوشیدن در روز بسیار زیاد است. انتخاب لیوان تبلیغاتی و ست آنها می تواند یک هدیه جذاب و پرکاربرد باشد. به راحتی می توانید لوگو و، مشخصات و پیام تبلیغاتی خود را روی لیوان درج کنید. بعضی از ماگ ها می توانند در لیست هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 نیز قرار بگیرند.
  •       پاوربانک تبلیغاتی:
     انواع پاوربانک را نیز می توان جز های هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 قرار داد. با توجه مخاطب مورد نظر می توان روی آنها طرح مورد نظرتان بعلاوه اطلاعاتتان را هک کنید.
  •       خودکاری فلزی و پلاستیکی:
    خودکارهای مدیریتی، فلزی و پلاستیکی بخاطر اینکه زیاد مورد استفاده قرار می گیرند می تواند هدیه تبلیغاتی خوبی باشد. مخصوصا برای شرکت ها برندهایی که در نمایشگاه های مخصوص خود شرکت میکنند. با انتخاب خودکار و پیاده سازی اطلاعات برند خود میتوانید یک هدیه خوب و قیمت مناسب ارائه دهید. خودکار ها با توجه به جنس و مغزی شان دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که برای انتخاب بهترین نوع می توانید با کارشناسان ماهور گیفت تماس بگیرید.
  •       ساعت تبلیغاتی:
    ساعت دیواری و رومیزی می تواند یک هدیه هوشمندانه باشد. ساعت در هر فضایی جایگاهی ثابت دارد که مورد توجه تمامی افراد نیز قرار دارند. با هدیه دادن ساعت می توانید به صورت همیشگی در مکان ها و شرکت های دیگر حضوری موثر داشته باشید.
  •       تی شرت تبلیغاتی:
     تی شرت های تبلیغاتی نیز می توانند در درسته های هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 قرار بگیرند و جدا از کاربردهای ذکر شده برای هدایای تبلیغاتی، می توان از اهدای تی شرت تبلیغاتی در مسابقات شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. در کنار شیک بودن میتواند در بازاریابی به شما و برندتان کمک زیادی کند.
  •       جعبه های خوراکی:
     جعبه های خوراکی با محتویات گوناگون می تواند حس خوبی را به مخاطب انتقال دهد. با توجه به اعیاد و مناسبت های مختلف جعبه های خوراکی می تواند یک هدیه جذاب باشد. برای مثال برای جشن ها و اعیاد اهدای جعبه خوراکی با محتویات شکلات یا آجیل می تواند طرف مقابل را بسیار شاد کند.
بهترین هدیه تبلیغاتی جدید

تی شرت، مانیکور، خودکار جز بهترین هدایای تبلیغاتی هستند

 

  •  ست مانیکور:
    ست مانیکور می تواند یک هدیه خاص برای خانم ها باشد. مانیکور یک ابزار پرکاربرد خانم ها برای آراستن ناخن هایشان است. با توجه به کاربرد بودنشان می توانند یکی از هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 باشند.

نتیجه گیری های هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400

در این مقاله با انواع های هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400 آشنا شدیم. علاوه بر این فهمیدیم باید با توجه به مخاطب، بودجه و مناسبت اقدام به تهیه یک هدیه تبلیغاتی مناسب کرد. همه هدایای تبلیغاتی نمی توانند برای شما مفید و کارآمد باشد و بهتر است برای بهترین آنها با کارشناسان ماهور گیفت تماس بگیرید. 

سوالات متداول هدایای تبلیغاتی شیک و لاکچری 1400

  1. قیمت خودکار تبلیغاتی چقدر است؟
    قیمت خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی از 1500 تومان شروع می شود ولی باید باتوجه جنس آن اقدام به خرید کرد.
  2. هدف اصلی از هدیه تبلیغاتی چیست؟
    هدف اصلی از هدیه تبلیغاتی ثبت در ذهن مخاطب و بازاریابی موثر است.
  3. هدیه تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
    یک هدیه تبلیغاتی علاوه بر به روز بودن باید یک وسیله مور نیاز مخاطب باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *