ظروف

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی جدید

چای و قهوه از مواردی هستند که هر روز در محل کار مورد استفاده کارمندان قرار می گیرند به همین دلیل در طول روز بارها از لیوان استفاده می کنیم. لیوان چینی، لیوان کاغذی، لیوان فلزی و ماگ وجود دارند و در هر مکانی دیده می شوند. لیوان های تبلیغاتی به همین دلیل همواره مورد توجه مدیران محترم به عنوان هدایای تبلیغاتی بوده است. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی لیوان تبلیغاتی ماهور گیفت شما را در خرید این محصول کاربردی بیشتر راهنمایی کنیم.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی راه‌حل کلیدی توسعه و گسترش یک کسب‌ و‌ کار، به ویژه برندهای تازه شکل‌گرفته یا شرکت‌های تازه تاسیس شده است. لیوان ها یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات هستند چرا که فضای مناسب رو بدنه آن ها این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم از طرح های متنوع و رنگ ها زیبا جهت امر تبلیغات استفاده کنیم. انواع مختلفی از چاپ و حک را می توان بر روی انواع لیوان سرامیکی تبلیغاتی استفاده کرد.

ماگ سفید جدید

ماگ سرامیکی سفید

روش های چاپ روی انواع لیوان

از آن جایی که لیوان ها از جنس های مختلفی مثل پلاستیک، فلزی، چینی و…. ساخته می شوند روش های مختلفی برای چاپ روی هر جنس وجود دارد برای مثال:

  • برای لیوان های پلاستیکی، شیشه ای و چینی از چاپ تامپو که از ویژگی های آن میتوان به چاپ کلیه سطوح از جنس ها و اشکال مختلف مانند سطوح صاف، گرد، منحنی و محدب اشاره کرد، استفاده می کنند.
  • روی لیوان های فلزی و ماگ ها نیز از سیستم حک لیزر استفاده می شود.

مزایای استفاده از لیوان سرامیکی تبلیغاتی

از مزایای استفاده از لیوان های تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  1. ماندگاری در ذهن مشتری: یکی از مهم‌‌ترین اجزایی که موجب می‌شود شما در ذهن مشتریانتان بمانید، لوگوی شرکت یا برند شماست که روی هدایای تبلیغاتی چاپ می شود. البته طراحی لوگو نیز باید ساده و نشان‌دهنده کسب‌ و‌ کار شما باشد تا همیشه در ذهن مشتریانتان بماند. علاوه بر کسانی که از لیوان تبلیغاتی شرکت شما استفاده می کنند این لیوان در معرض دید افراد دیگر اعم از همکاران ایشان نیز قرار می گیرد پس یک لوگوی با محتوا می تواند به راحتی تبلیغ شرکت شما را با کمترین هزینه و زحمت انجام دهد.
  2. هزینه مناسب: چاپ لوگوی تبلیغاتی روی لیوان های کاغذی و پلاستیکی نسبت به لیوان های سرامیکی هزینه کمتری را به همراه دارد البته استفاده از لیوان تبلیغاتی کاغذی یا پلاستیکی بیشتر در نمایشگاه ها، همایش ها و … مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد.
  3. دوام و ماندگاری بالا: بی شک می توان گفت استفاده از لیوان برای تبلیغات بهترین روش برای تبلیغات برند شرکت شماست مخصوصا استفاده از لیوان های سرامیکی که میتوان مدت زیادی از آن ها استفاده کرد پس تا مدت ها در ذهن مشتری باقی می ماند.
تنوع در لیوان سرامیکی

تنوع ماگ

معایب استفاده از لیوان تبلیغاتی

  • امکان شکستن ظروف در مقایسه با ظروف یکبارمصرف پلاستیکی
  • وابستگی به واردات به دلیل عدم توانایی تولید لیوان های کاغذی در کشور
  • قطع درختان به منظور تولید خمیر کاغذ برای لیوان های کاغذی
  • هزینه بالا نسبت به ظروف یکبارمصرف پلاستیکی

از نکاتی که در تبلیغات بر روی لیوان باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت چاپ است از آن جایی که لیوان از جمله وسایلی است که همواره مورد شست و شو قرار می گیرد کیفیت چاپ باید به گونه ای باشد که با هر بار شست و شو ثابت بماند و از بین نرود. یکی دیگر از مواردی که باید در چاپ روی هدایای تبلیغاتی به آن توجه کنید چاپ زیبا و جذاب است در طراحی خود خلاقیت داشته باشید لوگو و اطلاعات برند خود را به همراه عناصری برای زیبایی بیشتر لیوان تبلیغاتی به کار ببرید و همچنین از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده کنید.

لیوان سرامیکی کوچک

خلاقیت با لیوان سرامیکی

سخن آخر

ماهور گیفت مفتخر است با ارائه برترین خدمات و همچنین بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت سفارشات شما عزیزان در خصوص چاپ لوگو بر روی لیوان و هم چنین دیگر خدمات مربوط به لیوان های تبلیغاتی در خدمت شما مشتریان محترم باشد.

هدیه دادن مخصوصا هدایای تبلیغاتی تاثیر مثبتی بر روی طرف مقابل می‌گذارد به ویژه اگر مانند لیوان سرامیکی تبلیغاتی شما از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد و به توان آن را تا مدت طولانی نگه داشته و از آن استفاده کرد. در واقع لیوان تبلیغاتی تمامی ویژگی‌هایی که لازم است در یک هدیه تبلیغاتی وجود داشته باشد تا بتواند تاثیرات مثبتی را بر روی مشتریان بگذارد و آن‌ها را به سمت کسب ‌و ‌کار شما جذب کند را دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *