مقالات هدایای تبلیغاتی

پیشنهاد هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

تمام افرادی در شغل های مختلف فعالیت دارند به دنبال راهی هستند که بتوانند کار خود را ارتقاء دهند. یکی از راه های ارتقاء شغلی استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. اعتماد نکردن به روش های مختلف تبلیغاتی یک امر طبیعی است که ممکن است هر یک از صاحبین  مشاغل با آن مواجه بانشد و به راحتی نتوانند تبلیغاتی را که شرکت های تبلیغاتی برای معرفی کردن برند آن ها به دیگران مورد استفاده قرار می دهند را قبول کنند. بنابراین بهترین و کم هزینه ترین راه هدایای تبلیغاتی است.

پیشنهاد هدایای تبلیغاتی یعنی اینکه با در نظر گرفتن نوع حرفه و کاری که شما مشغول به آن می باشید هدیه ای را برای ارائه دادن و معرفی برند خود به مشتریانتان با کمک افراد متخصص در زمینه تبلیغات انتخاب کنید. ما می خواهیم به چند نمونه از کسب و کارهای مختلف که میزان مشتریان آن ها در طول شبانه روز چندین هم کم نمی باشد بگوییم که از چه هدایای تبلیغاتی می توانند در جهت ارتقاء کسب و کا رخود استفاده کنند.

 

انواع هدیه تبلیغاتی

پیشنهاد هدایای تبلیغاتی به رستوران ها

اولین شغلی که ما می خواهیم پیشنهاد هدایای تبلیغاتی را به آن بدهیم، ضاحبین رستوران ها می باشند. یک موضوع تقریبا خنده دار ولی مهم را اجازه دهید برایتان عنوان کنیم. آن هم این است که مردم کل دنیا از هر چیزی امکان دارد که به سادگی دست بردارند و برایشان مهم نباشد اما گشنگی چیزی نیست که بتوانند به سادگی از کنار آن عبور کنند شده با یک تکه نان خود را سیر کنند این کار را خواهند کرد ولی هرگز گشنگی نمی کشند. به همین خاطر است که هدایای تبلیغاتی در رستوران ها به خوبی پاسخ خواهد داد. شما برای اینکه بتوانید مشتریان رستوران خود را حفظ کرده و برای جذب مشتری بیشتر تلاش کنید علاوه بر اینکه باید غذاهای سالم و خوشمزه ای را برای مشتریانتان فراهم آورید می توانید برای جذب بیشتر آن ها در زمان ترک رستوران هدیه ای را به عنوان هدایای تبلیغاتی به آن ها بدهید. نیازی هم نیست که هدیه تبلیغاتی شما خیلی بزرگ باشد یک مگنت تبلیغاتی که برند و لوگو رستوران شما بر روی آن خورده باشد هم کفایت خواهد کرد.

با دادن این هدیه تبلیغاتی نه تنها به مشتریان خود نشان داده اید که چقدر حضور آن ها برایتان دارای اهمیت بوده است بلکه به نوعی از آن ها برای اعتمادشان به خودتان هم تشکر کرده اید. بیشتر رستوران ها با استفاده از تراکت های چاپی که فراهم آورده اند نسبت به معرفی برند خود در سطح شهر استفاده می کنند که متاسفانه باید بگوییم این نوع تبلیغات بازخورد چندان تاثیر گذاری برای آن ها به همراه ندارد چون افراد زیادی هستند که تراکت را گرفته نگاه مختصری به آن کرده و سپس کاغذ را دور می اندازند.

 

 

می بینید به همین راحتی کلی زحمات شما در جهت تبلیغات رستوران از بین رفت. اما اگر از مگنت های تبلیغاتی استفاده کنید هم سبک نوینی را در جهت تبلیغات به کار برده اید و هم اینکه ماندگاری آن ها بیشتر از تراکت های کاغذی خواهد بود

پیشنهاد هدایای تبلیغاتی به سالن های زیبایی

رفتن به سالن های زیبایی را هم آقایان انجام می دهند و هم خانم ها. که این موضوع در خانم ها به مراتب بیشتر است. سالن داران آقا و خانوم توجه کنید که شما برای جذب مشتری خود می توانید از ست های هدیه برای هدایای تبلیغاتی خود استفاده کنید. پیشنهاد هدایای تبلیغاتی که ما می توانیم دراین مورد به شما بدهیم این است که شما برای مشتریان خود یک ست هدیه کوچک که در آن از ابزارها و لوازم پیرایش و آرایش به کار برده شده است استفاده کنید. اینکه بخواهیم مانند صاحبین رستوران ها از تراکت و تبلیغات کاغذی استفاده کنید خیلی زمان می برد تا برندتان شناخته شود.

زمانیکه شما به مشتریانی که برای اولین بار به سالن شما آمده اند یک هدیه کوچک که لوگوی سالن بر روی آن هک شده است می دهید مشتری را ترغیب می کند که به مشتری دائمی شما تبدیل شده و شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کند.

نمونه هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای پیشنهادی در جهت تبلیغات

  • فلش تبلیغاتی
  • سر رسید تبلیغاتی
  • ست هدیه تبلیغاتی برای بانوان
  • ست هدیه تبلیغاتی برای آقایون
  • تقویم تبلیغاتی
  • جا خودکاری
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • لوازم چوبی
  • خودکار تبلیغاتی
  • خوشبو کننده تبلیغاتی
  • و…

لیستی که در متن بالا به آنها اشاره کردیم مشهورترین هدایای تبلیغاتی هستند و تنها نمونه ای از محصولاتی است که شما برای تبلیغات کاری خود می توانید از آن ها استفاده کنید. از میان آنها یکی از محصولات دارای کاربرد بیشتری برای عموم افراد می باشد و آن هم فلش مموری های است که جهت تبلیغات برند خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

این روزها تمام مردن برای اینکه بتوانند بخشی از اطلاعات شخصی و کاری خود را از دسترس سایرین در امان نگه دارند برای خود یک فلش مموری دارند پس چه بهتر که این فلش مموری هدیه تبلیغاتی برند شما باشد. چون همیشه در دسترس است و مشتری شما را فراموش نخواهد کرد. این هدیه تبلیغاتی سبک و کاربردی می باشد و به آسانی همیشه در دسترس و همراه افراد است

هدایای تبلیغاتی خاص

حرف آخر

برای اینکه بتوانید بهترین تبلیغات را به درست ترین شکل ممکن انجام دهید پیشنهاد هدایای تبلیغاتی که در این مطلب به آنها مختصرا اشاره کردیم را به خاطر داشته باشید. هر یک از محصولاتی که برای تبلیغات خود انتخاب می کنید باید برای مشتریانتان کاربردی باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *