محصولات, مقالات هدایای تبلیغاتی

معرفی گلدان تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی

شما به عنوان مدیر یک مجموعه اقتصادی، ایده آل هایتان برای هدیه تبلیغاتی چیست؟ نیازی به حرفه ای بودن در زمینه تبلیغات نیست، شما علاقه دارید نشانه ای پایدار، کاربردی، روحیه دهنده و بی آزار خود و کسب و کارتان باقی بگذارید. یک گلدان با گیاه آپارتمانی، تقریباً به بهترین شکل هر کدام از این ویژگی ها را برآورده می کند. همراه ما باشید تا مطمئن شوید که گلدان بهترین انتخاب شما برای هدیه تبلیغاتی می باشد، در این مطلب از سایت ماهور گیفت با معرفی گلدان تبلیغاتی می پردازیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شاخصه های اصلی گلدان تبلیغاتی

استفاده از روش هدایای تبلیغاتی برای تمامی کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای تازه تاسیس بسیار مهم و ضروری می باشد. یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی بدون شک گلدان تبلیغاتی می باشد. در ادامه سعی می کنیم که برایتان توضیح دهیم که دلیل عالی بودن این انتخاب چیست؟

دوام بالای گلدان تبلیغاتی

اولین موردی که شما برای هدیه تبلیغاتی خود چک می کنید، دوام بالای آن است. در اصل یک ویژگی متمایز کننده برای هدیه تبلیغاتی نسبت به تبلیغات عادی، حضور آن در طی زمان کنار مشتری ها و در بین مردم است. شما می خواهید چیزی حامل برند و نام شما باشد که به جای چند ثانیه حضور در تلویزیون و پیامک تبلیغاتی، چند هفته و چند ماه، انسان ها را با گروهتان آشنا سازد. گلدان ها تا وقتی دارای گیاه سبز باشند، در بین ما باقی می مانند. کافیست شما یک طرح و برند زیبا را در گوشه ای از آن قرار دهید.

دوام بالای گلدان تبلیغاتی

دوام بالای گلدان تبلیغاتی

زیبایی و روحیه بخشی برای مشتریان

چند چیز دیگر می شناسید که در دنیای تزئینات آپارتمانی، به اندازه گلدان دارای گل و گیاه، زیبا و روحیه بخش باشد. یک گل زیبا، موجودی زنده است و رشد کردن هر روزه و بوی خوب و تولید هوای پاکیزه، در مقایسه با خیلی وسایل دیگر برتری های غیر قابل کتمان دارد. بگذارید به شکل دیگری توضیح دهیم. به سختی می توانید انسانی را پیدا کنید که از گل و گیاه خوشش نیاید.

همه ی ما وابستگی های مادی و معنوی نسبت به این موجودات زنده داریم و زمانی که نام برند شما در کنار یک گل زیبا قرار می گیرد، ذهن بینندگان تاثیرات ناخودآگاه زیادی خواهد گرفت. همین انتخاب شما می تواند تحسین مشتریان را هم بر می انگیزد. زمانی که فکر می کنند با شرکتی طرف هستند که به جای وسایل عادی، به چیزهای دوست داشتنی مثل گیاهان اهمیت می دهند.

امکان حضور گلدان تبلیغاتی در جاهای مختلف

بگذارید این برتری معرفی گلدان تبلیغاتی در جلب نظرات را با مثال توضیح دهیم. یکی از وسایل مرسوم در دنیای تبلیغات، کارت پستال است. اما چنین هدیه ای، جدا از طول عمر، چه قدر می تواند در محیط های مختلف خودش را نشان دهد. یا مثلاً یک خودکار تبلیغاتی که اغلب درون کشو یا کمد قرار می گیرد و به جز کسی که از آن استفاده می کند، افراد بیشتری قادر به دیدن برند شما روی آن نیستند. منظور ما این است که اکثر هدایای تبلیغاتی، نمی توانند مثل یک بنر عمل کنند.

در عوض گلدان تبلیغاتی کاملاً بهینه است. این شئ می تواند در دفتر کار، خانه، مغازه یا در اتاق انتظار ساختمان ها قرار بگیرد و دقیقاً مثل یک بنر خواهد بود. اگر بخواهیم دقیق تر باشیم، اساساً کاربرد گلدان، تبلیغاتی یا عادی، در توانایی آن برای زیباسازی محیط و زیر نظر بودن است. حال شما با استفاده از گلدان تبلیغاتی، از این کاربرد جالب، به نفع خودتان استفاده می کنید.

گلدان تبلیغاتی هدیه ای جذاب برای همکاران

به این فکر کنید که گلدان ها در زندگی عادی ما انسان ها هم، نقش هدیه را دارند. مثلاً گلدان یک هدیه متداول در روز مادر، هدیه دوستان به یکدیگر و به طور کلی کادوی زنده و ماندگار است. در نتیجه نه فقط برای مشتریان خود، بلکه می توانید آن را به کارمندان و همکاران نیز هدیه دهید. مطمئناً با این کار تاثیر شگرفی روی گیرندگان خواهید گذاشت.

گلدان تبلیغاتی هدیه ای خاص برای همکاران

گلدان تبلیغاتی هدیه ای خاص برای همکاران

توجه به گیاه و گل مورد استفاده

در انتخاب گلدان تبلیغاتی، غیر از کیفیت و اندازه تولید گلدان، نکته مهم دیگر در انتخاب گیاه نهفته. با توجه به جامعه مخاطب و هزینه ای که صرف هدیه تبلیغاتی خواهید کرد، راجع گل مورد استفاده تصمیم گیری کنید. دوام، زیبایی و سهولت در مراقبت از مهمترین پارامترها برای این انتخاب است. دقت کنید که اگر گیاه مورد استفاده ی شما نیاز به مراقبت های خاص داشته باشد، امکان دارد که بعد از مدت کوتاهی خشک شود و این یعنی هدیه تان بی استفاده شده. به همین خاطر نه فقط زیبایی، بلکه مراقبت آسان هم برای گل یا گیاه آپارتمانی مد نظرتان هم مهم است.

بررسی مهم ترین تاثیرات گلدان تبلیغاتی

در این مطلب همانطور که گفته شد به معرفی گلدان تبلیغاتی پرداختیم. استفاده از محصولات تبلیغاتی موجب می شود نام تجاری برند و یا خدمات کسب و کار شما در ذهن مشتریان بماند. البته این نکته مهم را فراموش نکنید برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات انتخاب هدایای با کیفیت و مناسب می باشد. در ادامه با مهم ترین تاثیرات گلدان تبلیغاتی آشنا خواهید شد:

  • هدایای تبلیغاتی قدرت ماندگاری بالایی را به همراه دارند.
  • احساس اطمینان و خوشایندی در مخاطبان و مشتریان به وجود می آید.
  • طول عمر استفاده از هدایای تبلیغاتی بسیار بالا می باشد.
  • هر هزینه ای که بابت هدایای تبلیغاتی پرداخت می کنید چندین برابر آن را دریافت خواهید کرد.
  • هدایای تبلیغاتی بسیار موثر و مفید می باشند.
تاثیرات گلدان تبلیغاتی

مهم ترین تاثیرات گلدان تبلیغاتی

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد به معرفی گلدان تبلیغاتی به طور کامل پرداختیم. یک یاز بهترین روش های تبلیغاتی برای معرفی برند و یا خدمات کسب و کار بدون شک استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. انجام این روش برای تمامی کسب و کارها بسیار مهم و ضروری می باشد. این روش همچنین مزایای متنوعی نیز به همراه دارد. اگر قصد دارید از گلدان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید.

سوالات متداول گلدان تبلیغاتی

  1. گیاه مورد استفاده در گلدان تبلیغاتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
    این گیاه باید زیبا و بادوام باشد. البته ویژگی مهم دیگر، سهولت در نگهداری آن است. به این معنی که اگر مراقبت از گیاه دارای پیچیدگی باشد، امکان دارد که با کم توجهی دیگران خیلی زود بی استفاده شود.
  2. ویژگی های مثبت گلدان تبلیغاتی در چیست؟
    گلدان تبلیغاتی یک هدیه با دوام، زیبا و همه پسند است. همان قدر که می توانیم آن را یک هدیه تبلیغاتی بدانیم، می شود ازش برای هدیه دادن به همکاران استفاده کرد.
  3. مهم ترین تاثیرات گلدان تبلیغاتی به چه صورت است؟
    هدایای تبلیغاتی قدرت ماندگاری بالایی را به همراه دارند، احساس اطمینان و خوشایندی در مخاطبان و مشتریان به وجود می آید، طول عمر استفاده از هدایای تبلیغاتی بسیار بالا می باشد، هر هزینه ای که بابت هدایای تبلیغاتی پرداخت می کنید چندین برابر آن را دریافت خواهید کرد و هدایای تبلیغاتی بسیار موثر و مفید می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *