مقالات هدایای تبلیغاتی

ایده های تبلیغاتی برای فروش

بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش

بحث فروش یکی از مهمترین بحث ها  و داغ ترین  بحث هایی است که در بازار مورد گفتگو قرار میگیرند. افرادی که در بازار فعالیت می کنند به خوبی می دانند که در بازار یک رقابت حساس بین کسبه در جریان است و برنده این رقابت فردی است که بتوانند فروش بیشتری را نسب به سایر رقیبان خود داشته باشد

اگر فردی قصد دارد که در بازار فعالیت کند باید بداند که نیازمند  جذب مشتری برای فروش می باشد. این کار زمانی اتفاق می افتد  که شما به خوبی طراحی های لازم و برنامه ریزی های لازم را برای جذب مشتری انجام دهید.

داشتن یک سری ایده های تبلیغاتی برای فروش و طراحی ایده های مناسب به شما کمک می کند که بتوانید  مشتری های بیشتری را به سمت کار خود جذب کنید  و این موضوع مساوی است با فروش بیشتر  و درآمد بیشتر.

ایده های تبلیغاتی برای فروش

ایده تبلیغاتی

ایده های تبلیغاتی برای فروش

امروزه تبلیغات تبدیل به یک صنعت شده است. بسیاری از  شرکت ها با جذب نیرو های مجرب فعالیت خود را در بازار فروش شروع کرده اند و کار آن ها به نتایج  خوبی منجر شده است.

شرکت ها و فروشگاه های مختلف در تلاش هستند که ایده های تبلیغاتی مناسبی را برای خود طراحی کنند از جمله عمومی ترین ایده ها  برای فروش میتواند به تخفیف های فصلی و یا ماهانه اشاره کرد. بسیاری از فروشگاه ها در پایان هر  فصل  و یا هر ماه جنس هایی که فروش کمتری داشته اند را تخفیف می زنند و به مشتری ها میفروشند.

این کار در نگاه اول ایده مناسبی است و کمک به فروش بیشتر می کند. اما نکته  مهم در این کار این است که تقریبا این ایده عام ترین ایده ای است که در اختیار کسبه قرار میگیرد. یعنی فروشنده های بسیاری هستند که این کار را انجام میدهند و این یعنی پایین آمدن سطح فروش، شما باید به فکر ایده ای بسیار نو باشد تا بتوانید  به فروش دلخواه برسید.

بهترین ایده های تبلیغاتی

روش های مختلف ایده تبلیغاتی

ایده های تبلیغاتی

  •   شناخت مشتری

شما باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند. ابتدا این که از نظر مالی بدانید که مشتریان شما  جز چه قشری هستند. همچنین باید متوجه این موضوع شوید  که انگیزه مشتریان شما برای خرید از  شما چیست؟  دانستن این موضوعات به شما کمک می کند که کالا ها را برای چه هدفی آماده کنید و آن ها را به چه طریقی به مشتریان معرفی کنید. این کار کمک زیادی به فروش شما خواهد کرد.

  •   طراحی کارت پستال

طراحی مناسب کارت پستال یک ایده بسیار عالی است. کارت پستال میتواند پیام شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری برساند  کارت پستال می تواند یک ایده تبلیغاتی بسیار عالی برای مشتریان شما باشد.

  •   طراحی نظر سنجی

فضای مجازی یک راه ارتباطی است که شما می توانید با مشتریان خود ارتباط بر قرار کنید. توصییه می شود که یک  صفحه مجازی برای فروشگاه خود تاسیس کنید و مشتریان خود را عضو صفحه کنید. در صفحه مجازی کارهای بیشتری را می توانید انجام دهید یکی از کار ها این است که نظر سنجی هایی در آنجا قرار دهید.

این نظر سنجی ها به شما کمک میکند که راضی بودن و یا ناراضی بودن مشتری را  متوجه شوید حتی می توانید در نظرسنجی ها  متوجه شوید که مشتریان شما چه  کالاهایی را نیاز دارد و شما برای آن ها فراهم کنید.

چطور بهترین ایده تبلیغاتی برای فروش را در نظر بگیریم

بهترین ایده تبلیغاتی

  •   در کار خود ثابت باشید

اگر میخواهید در کار خود موفق شوید باید  ثابت قدم باشید اگر شما به صورت مرتب شغل خود را تغییر دهید هیچگاه نمی توانید در کار خود موفق شوید. ثابت ماند در کار یک نوع تبلیغات موفق است وقتی شما در کار خود ثابت باشید مشتری به خوبی با نوع کار  و محل کار شما آشنا خواهد شد

  •   قیمت را زیاد افزایش ندهید

ممکن است رقبای شما قیمت اجناس را افزایش داده باشند اما شما نباید این کار را انجام دهید. با توجه به شرایط زندگی امروزه و  پایین آمدن قدرت خرید افراد آن ها نمی توانند  هزینه بالایی را برای پرداخت هزینه ها بدهند اگر شما این کار را انجام دهید مشتریان خود را از دست خواهید داد. به یاد داشته باشید ارزش مشتری همواره بیشتر از  ارزش قیمت ها است.

اگر شما قدری نسبت به رقبای خود ارزانتر کار کنید بدون شک مشتری های شما ثابت خواهند ماند و افراد بیشتری را به سمت فروشگاه شما خواهند آورد.

  •   جنسیتان را جور کنید

یکی از دلیل هایی که باعث می شود  مشتری ها  یک فروشگاه کم شوند این است که  محصولات فروشگاه به صورت مرتب ناقص باشد این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر خرید مشتری بگذارد.  اگر جنس یک فروشگاه جور باشد مشتری با خیالی آسوده تر خرید می کنند. این روزا کمتر کسی علاقه دارد که زمان طولانی را صرف پیدا کردن یک فروشگاه برای خرید کردن  کند از این رو تلاش می کنند که  از یک فروشگاه بیشتری خرید را داشته باشند.  کامل بودن اجناس برگ برنده شما خواهد بود.

  •   هدایای تبلیغاتی

یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی می تواند هدایای تبلیغاتی باشد، هدایای تبلیغاتی نقش بسیار بالایی در میزان فروش دارد شما میتوانید یک هدیه کاربردی را با قیمت پایین آماده کنید و به مشتریان خود بدهید حتی می توانید آن را  در محل فروشگاه بین افراد مختلف پخش کنید. این کار به خوبی افراد مختلف را با کار شما آشنا خواهد کرد.

تاثیر ایده های تبلیغاتی برای فروش

طرحی ایده های تبلیغاتی

کلام آخر

اگر شما قصد دارید کار خود را در بازار شروع کنید باید بدانید که برنامه ریزی های لازم را برای این کار باید طراحی کنید. برای این که کسب و کار شما رونق داشته باشد باید ایده های تبلیغاتی برای فروش و ارائه خدمات و محصولات خود داشته باشید.

اگر به دنبال این هستید که اطلاعت بیشتری را در باره  ایده های تبلیغاتی کسب کنید می توانید به سایت ماهور گیفت مراجعه کنید همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر از هدایای تبلیغاتی به سایت ماهور گیفت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *