مقالات هدایای تبلیغاتی

ایده هایی جذاب در استفاده از هدایای تبلیغاتی

ایده های جذاب

ایده هایی جذاب در استفاده از هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که برای افزایش آگاهی نسبت به برند، افزایش فروش و به دست آوردن توجه مشتریان حال حاضر و آینده بسیار موثر و موفقیت آمیز هستند. بسیاری از شرکت های تجاری بزرگ برای هدایای تبلیغاتی مبلغ های بزرگی را اختصاص می دهند. این موضوع که هدایای تبلیغاتی کارآمد هستند حقیقت دارد، و می توانند به عنوان استراتژی مارکتینگ موفقی به عملکرد خود ادامه دهند.

نحوه صحیح استفاد از هدایای تبلیغاتی برای دست یابی به نتایج خوب و مورد انتظار، بسیار حائز اهمیت است. مواردی هستند که برای تاثیر بیشتر و بهتر هدایای تبلیغاتی بهتر است رعایت شوند. حال ما قصد داریم ایده هایی جذاب در استفاده از هدایای تبلیغاتی را برای شما ذکر کنیم تا بتوانید با استفاده از آن ها به سمت موفقیت بزرگ تجاری خود گام بردارید.

هدایای تبلیغاتی

ایده های جذاب هدایای تبلیغاتی

کوپن

استفاده از کوپن ها برای افرادی که به تخفیف و هدایای تبلیغاتی رایگان علاقه دارند بسیار گزینه مناسبی است. و میدانیم که عموم مردم به این گونه محصولات علاقه نشان داده و از آن ها استقبال می کنند. مقاومت در برابر کوپن ها، به خصوص هنگامی که مربوط به محصولاتی با ارزش باشد، برای هرکسی سخت است. شما می توانید به روش های گوناگونی مردم را از تخفیف ها و کوپن هایی که ارائه می دهید آگاه کنید، به عنوان مثال شبکه های مجازی می توانند روش مناسبی برای اطلاع رسانی در رابطه با کوپن هایی که ارائه می دهید باشند.

هشتگ

در دنیای دیجیتالی امروز، جایی برای این سوال که آیا باید شبکه های اجتماعی را وارد روند تبلیغات و بازاریابی خود کنیم، نمی ماند. زیرا پاسخ همیشه بله است. ارائه دادن کوپن های مختلف راه حل عالی ای است، ولی هشتگ هایی به عنوان اسپانسر نیز ضروری هستند. می توانید عکس هایی از محصولاتتان همراه با #نام_محصول به شیوه ای خلاقانه را منتشر کنید، تا به نوعی معرفی کننده و نشان دهنده برند شما باشد و می توانید از مشتریان و فالوور های خود بخواهید که تصاویر مربوط به محصولاتتان را پست کنند. به این ترتیب شما می توانید یک اجتماع بزرگ تجاری را در شبکه های اجتماعی بین فالوور های خود به راه بیاندازید.

عکس

نوشته ها، هشتگ ها، همه و همه به یک عکس عالی از محصول شما احتیاج دارند. برای گرفتن عکس های زیبا از محصولاتتان وقت صرف کنید و سعی کنید از ایده های جدید و جذاب عکاسی بهره ببرید. این عکس ها را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، نه تنها خودتان، بلکه از مشتریان خود بخواهید که عکس محصولی را که از شما تهیه کرده اند پست کنند و توضیحاتی در رابطه با مزایا و نحوه استفاده از آن محصول را شرح دهند.

عکس

عکس هدایای تبلیغاتی

محصولات کاربردی

از دیگر ایده های جذاب در استفاده از هدایای تبلیغاتی، ارائه محصولاتی است که استفاده زیاد و مرتب آن ها از جانب مشتریان تضمینی است. محصولاتی مانند ماگ ها، تی شرت ها، کلاه ها، خودکار ها و دیگر محصولاتی از این قبیل، همراه با برند درج شده کمپانی شما بر روی آن، بین عموم مردم طرفداران زیادی دارد. هدایای تبلیغاتی کاربردی با استفاده زیاد روزانه نقش مهمی در تبلیغات شما و شناساندن برندتان به دیگران خواهند داشت.

جایزه بزرگ

دیدن عنوان جایزه بزرگ هر نظری را به سمت خود جلب می کند. می توانید از موقعیت های مختلفی مانند برگزاری برخی مسابقات، محصولات خود را به عنوان جایزه بزرگ ارائه دهید. قطعا اگر کسی به پستی در فضای مجازی یا هر جای دیگری در رابطه با گرفتن جایزه بزرگ برخورد کند پیگیر آن می شود، به همین ترتیب افراد بیشتری را می توانید با برند خود آشنا سازید. این مسابقات و جوایز مشتریان و سایر افراد را علاقه مند و هیجان زده به شرکت در مسابقه و بردن این جوایز می کند.

نظرسنجی

نظر مشتریان خود را در رابطه با اینکه چه محصولی را تمایل دارند دریافت کنند جویا شوید. این کار هم این حس را به آن ها القا می کند که برایشان ارزش و احترام قائل هستید و هم اینکه باعث می شود بدانید کدام محصول خواهان بیشتری دارد و باید جز محصولات آینده تان در نظر گرفته شود. بازخوردی که مردم در این رابطه نشان می دهند به شما بینشی جدید درباره محصولاتتان می دهد.

نظر مشتریان درباره هدایای تبلیغاتی

نظر سنجی از مشتریان

انتهایی

استفاده از هدایای تبلیغاتی در بازاریابی و تبلیغ های تجاری راهی نوین و کاربردی برای دستیابی به اهداف تجاری و آنچه که در ذهنتان دارید است. نکات کلیدی در استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند کیفیت، کمیت، هزینه مناسب، ارسال سریع و طراحی و چاپ لوگو از مواردی هستند که برای نتیجه گیری بهتر باید رعایت شوند. ماهور گیفت، تولید کننده بزرگ هدایای تبلیغاتی، برای ارائه انواع و اقسام مختلف این محصولات در خدمت رسانی حاضر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *