مقالات هدایای تبلیغاتی

بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال

هدایای تبلیغاتی

بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، یکی از دغدغه‌ های مدیران در شرکت های مختلف، سفارش یک هدیه ی تبلیغاتی کارآمد و مفید برای زیر مجموعه و کارمندان خود و حتی کسانی که در طول سال با آن ها فعالیت اقتصادی داشته اند، می باشد. گزینه های مختلفی برای این کار وجود دارد که بسته به توانمندی مالی هر سازمان این هدایا، مختلف می باشد.

هدایای تبلیغاتی پایان سال یک شرکت به نوعی بیانگر کلاس کاری و میزان اهمیت آن ها به مخاطبان خود تلقی شده و می ‌تواند نقش به ‌سزایی در تدعی تصور مطلوب در ذهن مشتریان ایفا کند. با سفارش هدایای تبلیغاتی خود به ماهور گیفت می توانید از مشاوره ی کارشناسان ما برای انتخاب هدیه ی مناسب برای شرکتتان بهره مند شده و بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال را از ما دریافت کنید.

هدیه تبلیغاتی

پیشنهاد هدایای تبلیغاتی

هدف از هدایای تبلیغاتی

بسیاری از اوقات هدف از دادن این نوع هدایا با رویکرد تحریک و تشویق مشتریان و مخاطبان برای ادامه ‌ی ارتباطات در سال کاری آینده ماست، پس اگر این امر ضروری به درستی اجرا نشود، حتی می‌تواند روابط کاری گذشته را تحت‌ الشعاع قرار داده و منجر به بروز سوء‌ تفاهم‌ های کوچک و بزرگ بعدی شود.

متفاوت بودن هدایای تبلیغاتی

یکی از روش ‌های معمول که تقریبا بیشتر شرکت‌ ها و سازمان ‌ها در کشورمان از آن برای هدیه ی تبلیغاتی آخر سال استفاده می‌ کنند و در حین اینکه فکر می ‌کنند این هدایا هزینه ی زیادی ندارد، انتخاب هدایایی نظیر: سررسید، تقویم، خودکار، جاسوئیچی و… است که همگی می ‌دانیم این سری از هدایا خیلی سریع در لا‌ به‌ لای هدایای سایر شرکت ‌ها کم‌ رنگ شده و یا اصلا دیده نمی‌ شود و گاهی کسی که این نوع هدایا را دریافت می‌کند، آن را به اطرفیان خود می ‌بخشد.

برای رفع این مشکل بهتر است جهت بودجه‌ ی تبلیغات خود برنامه‌ ریزی کرده و در چند سطح ارزشی هدایای خود را تهیه کنید. می ‌توانید در سطح بالای خرید این هدایا، خلاقانه ‌تر عمل کنید و از هدایای متفاوتی استفاده کنید. بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال می تواند انواع فلش مموری (حاوی کاتالوگ الکترونیکی شرکت خود)، فال‌ نامه‌ی حافظ، قرآن نفیس، نهج‌البلاغه، پاور بانک گوشی تلفن همراه، بن خرید از فروشگاه ‌های برند، کارت‌ های هدیه‌ ی بانکی، سکه‌ های گرمی پارسیان، تبلت، تور مسافرتی و… باشد.

هدایای تبلیغاتی

متفاوت بودن هدیه تبلیغاتی

ارزش مادی و معنوی هدیه

یکی از نکاتی که در اعطای هدایای تبلیغاتی ‌باید مد نظر داشته باشیم این است که لزوما هدایای گران‌قیمت جذابیت بیشتری ندارد و شاید یک هدیه‌ای که هزینه‌ی مالی آن کم، ولی ارزش معنوی بالایی داشته باشد بسیار مؤثر و مقبول‌تر از یک هدیه‌ای با قیمت بالا واقع شود که احساسات فرد را دربرنگیرد واقع شود. اتفاقاً پیشنهاد می‌شود برای افرادی که ثروتمند یا مشهور هستند هرگز از دادن هدیه‌ای که هدف‌تان به رخ کشیدن قیمت آن است استفاده نکنید و سعی کنید طبق علاقه و سلیقه‌ی او هدیه‌ای معنوی و ارزشی اعطا کنید.

فرق بین پاداش کار و هدایای تبلیغاتی

ممکن است بخواهید برای نیروهای کاری خود، پورسانت فروش برای واحد بازرگانی، پاداش بستن حساب‌ های مالی شرکت به مدیر مالی و یا اشخاصی دیگر مثل ماموران خرید شرکت ‌ها بابت خرید از شما، روءسای بانک‌ ها بابت همکاری در روابط فی ‌ما‌بین پاداشی در نظر بگیرید، بهتر است آن را به صورت جدا از هدایای تبلیغاتی پرداخت کنید و اگر هدیه تبلیغاتی خود را با رویکرد تلفیق این دو معقوله ارائه می ‌کنید، بدانید که کار خطرناکی است، چرا که مخاطب شما ارزش هدیه‌ ی دریافتی را با کاری که انجام داده سنجیده و چنانچه ارزش آن پائین ‌تر باشد، ضمن اینکه انگیزه‌ ی او را به شدت کاهش داده‌ اید، وفای او به مجموعه ‌ی کاریتان را نیز سست کرده ‌‌اید.

محصولات تبلیغاتی

تفاوت بین هدیه تبلیغاتی و پاداش کار

هدایای غیر مصرفی جهت هدایای تبلیغاتی

یکی از خصوصیات اصلی هدایای تبلیغاتی کاربردی بودن آن‌ هاست. اگر به کارمندان و مخاطبین خود هدایایی مصرفی و یا دارای تاریخ انقضاء بدهید، مطمئن باشید در بیشتر مواقع پس از استفاده و تمام شدن کالا ارزش هدیه‌ ی شما نیز از بین رفته و این یعنی پاک شدن ارزش هدیه از ذهن گیرنده که سرمایه‌گذاری هدیه‌ ی تبلیغات شما را به هزینه‌ ای موقتی و بیهوده تبدیل کرده است. پس بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال، هدیه‌ ای است که علاوه بر کاربردی بودن، یاد شما را همیشه در ذهن گیرنده تداعی کند.

هدایای چند بخشی، بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال

حتی ‌الامکان سعی کنید هزینه ‌ای را که برای هدیه دادن به یک مخاطب ویژه در نظر گرفته ‌اید برای خرید دو یا چند نوع هدیه تقسیم کنید تا با این کار علاوه بر خود شخص، خانواده و یا اطرافیان او نیز شاد و خوشحال شوند، مثلا ساعت مچی زنانه و مردانه بعنوان هدیه ی تبلیغاتی. به کار بردن این تکنیک موجب می‌شود “آقا” یا “خانم” گیرنده ارزش و اعتبار خود را به رخ اطرافیان کشانده و هدیه شما نیز به جای خاطره در ذهن یک نفر، در اذهان چند نفر ثبت شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *