مقالات هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در مارکتینگ موفق

تاثیر هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در مارکتینگ موفق

هدایای تبلیغاتی بهترین وسیله برای پیشبرد مارکتینگ برندتان هستند، دقیقا مانند تبلیغاتی که در مجله ها چاپ می شوند و یا پست کارت هایی که در ایمیل ها فرستاده می شوند. ساده ترین مثالی که برای هدایای تبلیغاتی می توانیم بیاوریم خودکار است! در وهله اول باید مخاطب خود را در نظر بگیرید، چه چیزی را به عنوان هدیه تبلیغاتی ترجیح می دهند؟ چه کیفیتی برای محصولاتتان بهتر است؟ این خودکار همان وسیله ای است که لوگو، برند و پیام شرکت شما را در هربار استفاده تبلیغ می کند. تاثیر هدایای تبلیغاتی در مارکتینگ موفق مسئله ای است که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی در مارکتینگ

محصول مناسب استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی

گزینه های محصولات تبلیغاتی به طرز خارق العاده ای، در طی سالیان اخیر، گسترش پیدا کرده اند تا بتوانند مواردی از قبیل خنک کننده ها، محصولات ورزشی و تکنولوژی را در بر بگیرد. صنایع مختلف بیشتر تمرکز خود را بر روی تهیه محصولاتی خاص و جذاب، که با نوع تجارتشان در ارتباط باشد و نمایانگر کیفیت و عملکرد بهینه شان باشد، گذاشته اند. برای مثال می توان به جای استفاده از ماگ، که امروزه انتخاب خیلی از بیزینس ها است، از مواردی مانند پاوربانک و یا اسپیکرهای بلوتوثی استفاده کرد که البته از محبوبیت زیادی هم بین عموم مردم برخوردار هستند.

مکان مناسب استفاده از هدایای تبلیغاتی

سفرنامه یک هدیه تبلیغاتی احتمالا شما را سورپرایز می کند. بگذارید باز به مثال خودکار برگردیم. تصور کنید شما خودکاری با لوگو حک شده برندتان را به یکی از مشتری های آینده تان می دهید، خودکار ابزار کاربردی و لازمی است، پس احتمال دور انداختنش خیلی پایین است، حال تصور کنید آن شخص خودکار شما را یا در کیفش می گذارد و یا همراه با خود به جلسه ای می برد که در آن جلسه احتمالا صاحب جدیدی پیدا می کند. این شخص جدید خودکار را به خانه اش می برد و روی میزی می گذارد، همسرش خودکار را بر می دارد. متوجه فاصله های طی کرده خودکار و افزایش شناخت برندتان توسط دیگران می شوید؟

محصولات تبلیغاتی

مکان مناسب استفاده از هدایای تبلیغاتی

زمان مناسب استفاده از هدایای تبلیغاتی

هدیه، خیرات، خرده ریز، از اسامی زیادی می توان استفاده کرد اما هنگامی که به طور موثر مورد استفاده قرار بگیرند به آن ها هدایای تبلیغاتی گفته می شود. زمان تحویل هدایای تبلیغاتی دقیقا به اندازه خود هدیه از اهمیت زیادی برخوردار است. عموم مردم از گرفتن محصولات رایگان خوشحال می شوند. اما تعامل و تاثیری که این هدایای تبلیغاتی هنگام تحویل به مخاطبان برجای می گذارند نیز باید درنظر گرفته شود. به فرض مثال شما می توانید پس از اینکه مخاطبان و مشتریان برای دریافت ایمیل ثبت نام کردند که خود راهی برای تبلیغات است، از محصولات تبلیغاتی خود استفاده کنید و به آن ها بدهید. اینکه چه زمانی از هدایای تبلغاتی استفاده کنید به خلاقیت شما بستگی دارد.

دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی

دلیل استفاده از آن را از واکنش مردم می توانیم متوجه شویم از آنجایی که طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که هدایای تبلیغاتی به عنوان بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی نام گرفته اند که توانسته اند بر تبلیغات اینترنت، موبایل، رادیو، تلویزیون، مجله و … غلبه کنند. اگر این موضوع به اندازه کافی برایتان قانع کننده نبود در زیر دلایل بیشتری جهت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای شما آورده ایم:

استفاده از هدایای تبلیغاتی

دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی

مقرون به صرفه است

هدایای تبلیغاتی از آن جایی که به میزان انبوه تهیه می شوند، دارای هزینه مقرون به صرفه ای هستند و احتمال افزایش قیمت تا مدتی، کم است. پس از دلایل و مزیت های استفاده از هدایای تبلیغاتی کاهش بودجه مصرفی در قبال کیفیتی خوب و مناسب است.

نگه داشته می شود

طبق همه پرسی هایی که اتفاق افتاده اند اکثر کسانی که هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اند آن را نزد خود نگه داشته اند و بسته به کیفیت و زیبایی ظاهری، حتی تا چندیدن سال هم نگه داشته شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

ترجیح داده می شود

همه سنین از 18  تا 54 ساله، ترجیح می دهند که به جای تبلیغات تلویزیونی و مجله ای، محصولات تبلیغاتی دریافت کنند.

به ذهن سپرده می شود

اکثر کسانی که هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اند نام شرکت مورد نظر را به خاطر سپرده اند، حال هرچه هدیه و محصول تبلیغاتی بیشتر مورد پسند مخاطبان باشد، بهتر و سریع به ذهنشان می سپرند و دیرتر نیز فراموش می کنند.

متفاوت است

شما از هر محصولی برای تبلیغات استفاده کنید از کوچک گرفته تا بزرگ، تاثیر خودش را می گذارد، زیرا این محصولات با روش ها و ابزار دیگر برای تبلیغات متفاوت هستند و معمولا مردم از استفاده کردن از این هدایا استقبال می کنند.

انتهایی

استفاده از هدایای تبلیغاتی روشی هوشمندانه برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی است و می تواند باعث رونق و بهبودی تجارت، افزایش فروش و جلب مشتری شود. ماهور گیفت تولیدکننده بزرگ هدایای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی متنوع، گسترده و مقرون به صرفه ای ارائه می دهد. شما می توانید از خدمات مشاوره و دیگر خدمات چاپ لوگو، طراحی لوگو و … بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *