مقالات هدایای تبلیغاتی

تو گردنی دست ساز

هدیه دست ساز

معمولا دختر خانم ها برای رفتن به دور همی های دوستانه، مهمانی های تولد، نامزدی، جشن های خانوادگی و … به دنبال خرید هدایایی هستند که هم از نظر ظاهر خاص و شیک باشد و هم مطمئن باشند که کسی، آن را تهیه نکرده باشد یا شخص مورد نظر، آن را از قبل نداشته باشد. به همین دلیل تمامی مغازه های پاساژ را زیر و رو می کنند تا هدیه مورد پسندشان را پیدا کنند. اما گاهی شما زمان کافی برای گشتن و جست و جوی هدیا را ندارید و به دنبال راهکاری برای صفه جویی در وقتتان هستید ما به شما تو گردنی دست ساز را پیشنهاد می کنیم.

در واقع کلیه هدایای دست ساز از این جهت که فقط یک نمونه از آن تو دنیا وجود دارد و آن هم توسط دستان شما ساخته شده است بسیار می تواند در جلب توجه و نمایش دادن، جذاب و زیبا باشد. تصور کنید اگر این هدایای دست ساز در گردن فرد آویزان شود و در دید ترین قسمت بدن به نمایش گذاشته شود چقدر می تواند دوست داشتنی و برای فرد اغرزشمند باشد.

 

بهترین هدیه

تو گردنی دست ساز به عنوان هدیه تبلیغاتی

تو گردنی دست ساز در واقع هدیه ای مناسب برای جشن ها و مهمانی های متفاوت می باشد و شما می توانید از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی، نیز استفاده کنید. تو گردنی می تواند کاربردهای مختلفی برای خانم ها داشته باشد، از آن جایی که امروزه خانم ها نیز پا به پای مردها در شرکت ها و مکان های بزرگ کار می کنند، تو گردنی های سنگین، شیک، جوان پسند، خانمانه، مناسب کار و … از انواع مختلف تو گردنی دست ساز می باشد.

برای ساخت تو گردنی، دستبند و … شما می توانید از انواع سنگ ها، منجوق ها و مروارید ها استفاده کنید، شما می توانید کلیه این موارد را در رنگ ها و سایز های مختلف در تمامی پاساژها پیدا کنید و نمونه های زیادی از آن را تهیه کنید تا در مناسبات مختلف به دوستان خود هدیه دهید.

بهترین مکان برای لوگو در تو گردنی دست ساز کجاست؟

اگر به عنوان هدیه تبلیغاتی، تمایل به ساخت تعداد زیادی تو گردنی دست ساز دارید، می توانید لوگوی شرکت و برند تجاری خود را به حالت های مختلف در گردنبند به نمایش بگذارید. شما می توانید لوگوی شرکت را بر روی سنگ های تو گردنی، حک کنید، یا می توانید توسط کاغذهای محکم و مقاوم آن را در یک قسمت گردنبند در معرض دید افراد قرار دهید.

 

 

بهترین هدایا دست ساز برای تبلیغ چه چیزهایی هستند؟

بهترین هدایای دست ساز برای تبلیغ تمامی انواع دستبند، گردنبند، انگشتر و زیورآلات هستند زیرا انواع و اقسام متفاوتی از سنگ ها و مرواریدها در بازار وجود دارد که می توانید بیشترین تعداد مدل را با این موارد ایجاد کنید.

هدایای تبلیغاتی دست ساز گران ترند یا انواع صنعتی و کارخانه ای؟

با توجه به این که مردم از هردو مورد هدایا چه دست ساز و چه تولید کارخانه و شرکت استفاده می کنند، شما به عنوان هدیه تبلیغاتی می توانید به عنوان تنوع انواع دست ساز آن را در سطح شهر توزیع کنید و با هدایای تبلیغاتی صنتعی و تولیدات کارخانه ای، سطح رضایت مردم و جذب مشتری را در هر دو موارد مقایسه کنید.

 

 

هدیه دست ساز

هدایای تبلیغاتی کاربردی

همان طور که پیش تر گفتیم یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی بسیار ارزشمند، تو گردنی های دست ساز می باشد. چرا؟!

زیرا شما به وسیله آن می توانید مخاطبین زیادی را جذب کسب و کار و محصولات خود کنید و آن ها را در سطح کشوری به مردم معرفی کنید و با هدیه دادن آن ها بر سر زبان می افتید و در آخر چند برابر هزینه ای که برای ساخت این هدایا کرده اید به شما باز می گردد.

اگر شرکت تولیدی قفل و بست برای انتهای گردبند دارید، شرکت تولید انواع سنگ و لوازم زینتی و … دارید مناسب ترین هدیه تبلیغاتی برای شما، تو گردنی دست ساز است که می توانید آن را در انواع رنگ و مدل های مختلف تهیه کنید و بیمن مردم پخش کنید.

بهترین مکان برای هدیه دادن

اگر به دنبال مکان مناسب برای دادن هدیه تولد، هدیه تبلیغاتی، هدیه های نامزدی و عروسی و … هستید باید فاکتورهایی مانند نوع کادو، نوع مراسم و میزان صمیمیتتان با فرد مقابل را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال اگر قصد هدیه به دوست صمیمیتان را دارید، می توانید در محل تولدش یا در یک کافه و رستوران هدیه اش را بدهید، اما اگر قصد تهیه تو گردنی یا گردنبند های خاص مانند چوکذ و انواع مختلف آن را دارید، بهتر است در مکان های عمومی به ویژه در مناسبت های خاص مانند اعیاد و جشن تولدها این هدایا را بین مردم توزیع کنید. شما می توانید در تمام مجلس های سربسته، هدایای خود را در کنار سایر موارد پذیرایی، به مردم تقدیم کنید. یا می توانید بسته های زینتی در سایز های مختلف را تهیه کنید و انواع هدایای دست ساز خود را در آن قرار داده و به اطرافیانتان هدیه دهید.

 

هدیه تبلیغاتی

جمع بندی

اگر به دنبال هدایای ویژه برای رسم و رسومات مختلف هستید، می توانید با خرید بندها و سنگ های زینتی انواع مختلف تو گردنی دست ساز یا دستبند و گردنبند های مختلف را بسازید و آن را به اطرافیانتان هدیه دهید.

این مدل هدایا که توسط شخص خودتان ساخته و طراحی می شوند، برای سایرین ارزش بیشتری دارد زیرا می دانند که چه میزان وقت و انرژی صرف تهیه هدایایشان کرده اید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *