مقالات هدایای تبلیغاتی

جا قرآنی تبلیغاتی

جا قرآنی

اگر تازه کسب و کاری ایجاد کرده اید و به دبنبال راهکاری برای توسعه و پیشرفتتان هستید، اهمیت به هدایای تبلیغاتی می تواند امری موثر و مفید با توجه به این کخ در ایام محرم در کلیه مجالس و هیئت ها، قرآن یکی از موارد اصلی است که خوانده می شود برای احترام گذاشتن به آن به مردم جا قرآنی می دهند تا قرآن هایشان را بر روی آن قرار دهند. همچنین شما می توانید جا قرآنی های زیبا، محکم، با چوب اصل و شکیل به کسانی که بعد از نمازهای خود قرآن می خوانند و مجلس می گیرند هدیه دهید که بسیار برایشان زیبا و ارزشمند خواهد بود.

مقاله پیشنهادی: تو گردنی دست ساز 

جا قرآنی به عنوان هدایای تبلیغاتی

یکی از هدایی دوست داشتنی برای اکثر خانواده های ایرانی جا قرآنی در انواع مختلف می باشد، همچنین اگر شما شرکتی تاسیس کرده اید که انواع جا قرآنی را در رنگ ها و تنوع و ابعاد مختلف به بازار عرضه می کند، می توانید به راحتی با هدیه دادن آن به موسسات و مراکز و مجلس های مختلف، محصولات خود را در سطح زیادی از مردم معروف کنید.

به عنوان مثال می توانید با هدیه دادن تعداد بسیار زیادی جا قرآنی تبلیغاتی به مدارس مختلف به ویژه مقاطعی که کلاس قرآن برایشان برگزار می شود، مسجد ها که روزانه تعداد زیادی به آنجا مراجعه می کنند، مجلس ها و هیئت های عزاداری مخصوصا در ایام محرم، مکان های بسیار مناسب برای مشاهده این جا قرآنی ها و برند تجاری شما می باشد.

برای این کار، شما باید لوگو، برند تجاری و آدرس شرکت را به صورت حرفه ای و تمیز در قسمتی که قابل مشاهده باشد هک کنید تا هر موقع افراد جدید قصد استفاده از این جا قرآنی را داشته باشند، با برند تجاری شما مواجه شوند. در ادامه این مقاله به توضیح کاربردهای مختلف جا قرآنی تبلیغاتی در مکان های متعدد می پردازیم.

جا قرآنی تبلیغاتی

کاربردهای جا قرآنی تبلیغاتی

  • جا قرآنی ویژه ماه محرم که با نزدیک شدن ایام ماه محرم، شرکت های بزرگ برای تبلیغ کسب و کار خود از این ایام به نفع خود استفاده می کنند و به دنبال تولید و ساخت هدایای حداکثری ویژه ماه محرم می روند. یکی از این هدایا تبلیغاتی، می تواند جا قرآنی تبلیغاتی باشد. با توجه به این که جا قرآنی در اکثر خانه ها، مسجد، هیئت و جلسه های مذهبی وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید آن را به عنوان یک هدیه خوب تلقی کنید.
  • جا قرآنی تبلیغاتی در نمایشگاه سالانه در تهران، نمایشگاه های متعددی برگزار می شود که یکی از آن ها نمیشگاه عفاف و حجاب است. مردم از سرتاسر کشور و شهرهای مختلف به این نمایشگاه مراجعه می کنند تا از محصولات و پوشش های مختلف عفاف و حجاب دیدن کنند و در صورت نیاز، خریدهای خود را انجام می دهند.

این نمایشگاه از نظر معرفی کردن محصولات شرکت به مردم بسیار موقعیت خوبی می باشد و شما می توانید با هدیه دادن جا قرآنی در ابعاد مختلف یا فروش آن با تخفیفات و قیمتهایی بسیار پایین تر از مفازه ها و غرفه های دیگر، به راحتی محصولات خود را به تعداد بسیار زیادی بفروشید و نام شرکتتان را در غرفه های زیاد تبلیغ کنید.

جا قرآنی تبلیغاتی

بیشتر بخوانید: کمپین های تبلیغاتی فصلی 

چرا باید از جا قرآنی تبلیغاتی استفاده کرد؟

از آنجایی که هدایای تبلیغاتی معمولا شامل لیوان، دفترچه های مختلف، ساعت، تقویم و … می شود، هدیه ای گران قیمت مانند جا قرآنی که از چوب ها و جنس های مختلف ساخته می شود بسیار جلوه ای زیبا تر و خاص تر دارد و افراد زیادی را مجذوب خود می کند. جا قرآنی تبلیغاتی از آن جهت که ممکن است توسط افراد به دیگران هدیه داده شود و دست به دست منتقل شود، بسیار در امر تبلیغ و بازاریابی موثر است و می توان از آن برای تبلیغات لوازم مختلف نیز استفاده کرد.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

برخی از افراد تصور می کنند که هدایای تبلیغاتی تنها به کسب و کار و بودجه آن ها ضرر می رساند و هیچ فایده ای برای شرکت و توسعه آن ندارد اما قابل ذکر و تذکر است که بنا بر چند دلیل هدایای تبلیغاتی بسیار خواهان پیدا کرده و مردم از آن به خوبی استقابل می کنند.

  • اولین دلیل این است که همه مردم هدیه گرفتن را دوست دارند، چه بسا که این هدیه رایگان و زیبا هم باشد.
  • به علت گران بودن اجناس و لوازم خانه، هدیه لوازم کاربردی مانند جا قرآنی می تواند تاثیر برانگیز باشد و وقتی مردم کیفیت بالا و مرغوب آن را مشاهده کنند برای سرویس جهیزیه، هدیه به خانواده های دیگر و مسجد ها، آن ها را خریداری می کنند.
  • نکته مهم دیگر این است که هدایایی که شما جهت تبلیغ محصول خود به مردم هدیه می دهید، بعد از مدت کوتاهی چند برابر میزان هزینه ای که صرف این کار کرده اید، به شرکت شما بر می گردد و کسب و کارتان با سرعت بیشتری رونق می گیرد.

جا قرآنی

آیا فروش جا قرآنی تبلیغاتی به صورت عمده و به میزان انبوه است؟

این سوال بستگی به عرضه کننده و جنس جا قرآنی دارد، به عنوان مثال اگر شما جا قرآنی با چوب اصل و سنگین تولید کنید، آن را به صورت انبوه به فروش نمی رسانید و تعداد فروشتان محدود تر می شود اما اگر با جنس های تقلبی و کمی ارزان قیمت تر، جا قرآنی تولید کنید می توانید آن را در سطح بیشتری به فروش برسانید.

اهمیت جا قرآنی تبلیغاتی در مدارس؟

با توجه به این که در ساعات نماز، جمعیت زیادی از دانش آموزان، معاونان و معلمین برای اقامه نماز جماعت یا برای مراسم های مختلف در روز به نمازخانه ها مراجعه می کنند، وجود جا قرآنی یکی از ملزومات هر نمازخانه ای است که شما می توانید با اهدا تعداد زیادی از آن در مدارس مختلف، مردم را با محصولات خود آشنا کنید.

بهترین نوع هدایای تبلغاتی کدام اند؟

هدایای تبلیغاتی باید از نظر کاربرد برای مردم قابل استفاده باشد، اگر شما یک کاغذ که تنها نام برند تجاری شرکت بر روی آن زده شده باشد را به مردم دهید، ممکن است آن را در سطل زباله بیاندازند یا اهمیتی به محتوای آن ندهند، اما اگر هدیه ای مانند جا قرآنی که در رسم و رسومات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد را به مردم با هزینه کمتر به فروش بگذارید تا علاوه بر استفاده از آن با شرکتتان نیز آشنا شوند.

جمع بندی

اگر قصد دارید جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارتان، هدیای تبلیغاتی به مردم ارائه دهید، با توجه به مناسبات مذهبی و جشن ها و عیدها و به ویژه ماه محرم، می توانید جا قرآنی تبلیغاتی را به مکان های مختلف هدیه دهید تا افراد زیادی آن را مشاهده کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *