مقالات هدایای تبلیغاتی

زیر لیوانی تبلیغاتی

انتخاب زیر لیوانی تبلیغاتی

یکی از محصولات پرطرفدار در بین هدایای تبلیغاتی زیر لیوانی است زیر لیوانی ها طرفدارهای زیادی در بین عموم مردم دارند. زیر لیوانی تبلیغاتی زیبایی بسیار خاصی دارد و  همچنین یکی از موارد بسیار کاربردی است که در خانه، اداره، شرکت و دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب زیر لیوانی به عنوان هدایای تبلیغاتی یک انتخاب بسیار هوشمندانه است چرا که زیر لیوانی  تنوع بسیار زیادی دارد و می تواند به شکلی خلاقانه آن را طراحی نمود و یک هدیه خاص را به مشتریان خود بدهید. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتر درباره زیر لیوانی تبلیغاتی کسب کنید. اگر تا کنون به فکر آماده کردن زیر لیوانی به عنوان هدایای تبلیغاتی نبودید، با خواندن این مقاله  به طرحی مناسب خواهید رسید.

طراحی زیر لیوانی تبلیغاتی

زیر لیوانی

زیر لیوانی تبلیغاتی

زیر لیوانی تبلیغاتی یک هدیه خاص است که شما می توانید از آن برای  هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. از ویژگی های این  محصول این است که شما می توانید از آن در  مکان های مختلف برای مناسبت های مختلف  استفاده کنید که در ادامه به آنها می پردازیم.

زیر لیوانی یکی از محصولاتی است که تقریبا افراد کمتری به فکر استفاده از این محصول به عنوان هدایای تبلیغاتی هستند. همچنین  زیرلیوانی دارای نمونه های مختلفی است و می شود برای مناسبت های خاص از انواع مختلف آن استفاده کرد.

انواع زیر لیوانی

اگر  میخواهید که زیر لیوانی تبلیغاتی شما در تبلیغات شما  تاثیر زیادی داشته باشد باید به چند نکته توجه کنید.

  1. زیر لیوانی شما باید از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد. یکی از اصلی ترین دلایلی که در برخی موارد هدایای تبلیغاتی به هدف مورد نظر نمی رسند این است که کیفیت بالایی ندارند. زمانی که مشتری هدیه را دریافت کند و از جنس هدیه ناراضی باشد صد درصد فکر خرید از ما را از سر بیرون می کند پس به کیفیت زیر لیوانی تبلیغاتی توجه زیادی بفرماید.
  2. طراحی مناسب زیر لیوانی یکی دیگر از مهمترین پایه هایی است که شما باید به آن توجه کنید. اگر شما طرحی مناسب را برای زیر لیوانی انتخاب کنید و مشتری هدیه شما را دریافت کند، از آن در منزل و یا محیط کار استفاده می کند. همین موضوع سبب می شود که اسم شرکت و یا فروشگاه شما بیشتر و بهتر دیده شود و یک  تبلیغات موثر را انجام داده باشید.

همانطور که اشاره شد زیر لیوانی تبلیغاتی دارای نمونه های زیادی است که شما می توانید در مناسبت های مختلف از آنها استفاده کنید.

انواع زیر لیوانی تبلیغاتی

زیر لیوانی تبلیغاتی فومی

زیر لیوانی نمدی

یکی از بهترین نمونه های زیر لیوانی که می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد، زیر لیوانی نمدی است. زیر لیوانی نمدی به خوبی می توان بر روی آن عکس یا نوشته ای را هک کرد. زیر لیوانی نمدی قابلیت چسبندگی دارد و یکی از بهترین نمونه های زیر لیوانی است. این نوع زیر لیوانی با توجه به کیفیت و خواصی که دارد قیمتی بسیار مناسب دارد.

برای آماده سازی این نوع زیر لیوانی شما نیاز به پرداخت هزینه بالا ندارید. شما می توانید با یک طرح مناسب  و قیمتی مناسب زیر لیوانی تبلیغاتی خود را آماده کنید.

زیر لیوانی چوبی

یک طرح زیبا برای این که شما بتوانید آن را برای محیط  های مختلف رسمی استفاده کنید، زیر لیوانی چوبی است. زیر لیوانی چوبی زیبایی خاصی دارد و شما می توانید برای معاملات بزرگ آن را به رئیس یک شرکت بدهید.

این نوع زیر لیوانی دارای کیفیتی بالا است و شما می توانید آن را به مشتری های خاص خود بدهید، زیبایی این نوع زیر لیوانی بسیار است  و می تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد. کیفیت و زیبایی هر دو کنار هم هستند و می تواند شما را به هدف دلخواه  برساند

انتخاب بهترین نمد برای زیر لیوانی تبلیغاتی

زیر لیوانی تبلیغاتی نمدی

زیر لیوانی پلاستیکی

یکی از نمونه های زیر لیوانی ها که قیمت  پایین تری نسبت به نمونه های دیگر دارند زیر لیوانی پلاستیکی است. این نوع زیر لیوانی ها کیفیتی مختلف دارند  و همچنین دارای قیمتی پایین  تر هستند.  شما می توانید از این نوع زیر لیوانی  برای هدیه به افراد بیشتری استفاده کنید. مثلا می توانید  در محل، هدیه رو به افراد حاضر بدهید.

استفاده در مکان های مختلف

همانطور که در اول مقاله گفته شد  در مکان های مختلف می توانید از زیر لیوانی استفاده کنید. مثلا شما می توانید زمانی که با مدیران جلسه دارید  زیر لیوانی تبلیغاتی شیک را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مدیر بدهید. زیر لیوانی در جلسه جلب توجه زیادی می کند.

همچنین زیر لیوانی ها را می توانید  در زمانی که  در نمایشگاهی شرکت می کنید آن را به افراد حاضر در نمایشگاه بدهید و یا در محلی که  فروشگاه شما قرار دارد می توانید به افراد  حاضر بدهید.زیر لیوانی تبلیغاتی یکی از بهترین ایده ها برای هدایای تبلیغاتی است.

انتخاب چوب مناسب برای زیر لیوانی تبلیغاتی

زیر لیوانی تبلیغاتی چوب

حرف آخر

شما می توانید برای  سفارش  زیر لیوانی به سایت ماهور گیفت مراجعه کنید و همچنین می توانید دیگر مطالب در مورد هدایای تبلیغاتی در سایت ماهور گیفت مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *