مقالات هدایای تبلیغاتی

طراحی لوگو هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای افزایش شناخت برند یک ابزار بازاریابی قدرتمند همراه با یک نتیجه خوب در طی سال ها بوده است. حال چه این هدیه تبلیغاتی یک خودکار، فلش و یا یک کپ باشد، محصولات همراه با لوگو تجاری بر روی آن ها تاثیر زیادی در افزایش شناخت برند دارند.

هدف از استفاده از هدایای تبلیغاتی جذب مشتری و ایجاد یک برند جذاب برای انتخاب است. مردم از گرفتن هدایای تبلیغاتی راضی و قدردان چیزی هستند که در زندگیشان کاربرد دارد و به آن ارزش می بخشد. در حدود 50درصد از کسانی که محصولات تبلیغاتی دریافت کرده اند از آنها در زندگی روزمره شان استفاده می کنند. همچنین آن ها ترجیح می دهند این محصولات را به جای دور انداختن به دیگران بدهند. هدایای تبلیغاتی برای کمپانی های تازه تاسیس شده بسیار سودمند و کارآمد هستند.

هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند.

محصولات تبلیغاتی در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر مانند تلویزیون، روزنامه، مجله و … بیشتر مقرون به صرفه هستند. تولید کنندگان قیمت کالاهای تبلیغاتی خود را جهت توزیع انبوه پایین آورده اند، ولی اثری که بر روی گیرندگان می گذارد به میزان قابل ملاحظه ای بالا است. اکثر مشتریان این کالاها را نگه می دارند و استفاده می کنند، حتی بعضا به دیگران نیز منتقل می کنند.

محصولات تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

  • تضمین وفاداری مشتری

به اشتراک گذاشتن محصولاتتان به عنوان هدایای تبلیغاتی شانس انتخاب شما از بین دیگر رقیبانتان را افزایش می دهد. از تیم بازاریابی خود بخواهید با دادن ایده های خلاقانه در انتخاب محصولات تبلیغاتی و موارد مربوط به آن ها باعث افزایش جذب مشتری شوند.

  • ارتقا روابط بهتر با مشتریان

تجارت ها در یک شبکه قوی و روابط معنی دار رونق می گیرند. مشتریان شما مانند باندی که مسئول معرفی برند شما به دیگران است عمل می کنند اگر شما وقت کافی برای استحکام روابطتان با آن ها صرف کنید.

  • ابزار بازاریابی متناسب با بودجه

یکی از مزیت های هدایای تبلیغاتی، مقرون به صرفه بودن آن هاست. شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده ماه ها از این هدایای تبلیغاتی برای برندینگ خود استفاده کنید.

  • افزایش دیده شدن برند

هدایای تبلیغاتی این امکان را به کمپانی ها می دهند تا با کمترین تلاش خدمات و محصولاتشان را ارائه کنند. استفاده از ابزار کارآمد، برای مشتریان، شناخت برند را تنها با یک بار دیدن بسیار آسان می سازد.

طراحی لوگو هدایای تبلیغاتی

در حالی که کالاهای قابل پوشیدن همچون تیشرت، در گسترش نام برند شما موثر هستند، منتها درج لوگوی تجاری خود بر روی تیشرت ها تنها قسمتی از پروسه کلی هدایای تلیغاتی است. لوگو برند شما می تواند بر روی کالاهای دیگری همچون ماگ، خودکار، جاکلیدی، اسباب بازی ها و کارت های بیزینس درج شوند. با استفاده از این فرصت ها برای نشان دادن برند شما، شانس شما جهت شناخته شدن بیشتر برندتان و ماندگاری در یاد مشتریانتان افزایش می یابد.

کمپانی ها باید به دادن نمونه هایی از محصولاتشان به یک گروه معین از مردم که احتمالشان برای مشتری دائمی شدن بیشتر است، فکر کنند. کسانی که محصولات شما را دریافت می کنند با خوشحالی از آن ها استفاده کرده و حتی آنها را به دوستان و همکاران خود منتقل کرده و برند شما را معرفی می کنند.

طراحی لوگو

طراحی لوگو هدایای تبلیغاتی

شناخت نام برند و اهمیت آن

هربار که شخصی با لوگوی شما در یک مکان عمومی برخورد می کند، باید محصولات، خدمات و شهرت کمپانی شما را به یاد بیاورد. اثرات در معرض دید بودن لوگو برند شما در پذیرفتن عمیق برند و افزایش ارزش درک شده آن است. هنگامی که یک مشتری، یک تیشرت همراه با لوگو یک شرکت خاص را می پوشد، از یک خودکار همراه با برند استفاده می کند و یا از یک ماگ با لوگو برند تجاری شما می نوشد، این پیام را منتقل می کند که ” من از این محصول استفاده می کنم و مفتخرم که اینو اعلام کنم.”

خرید بر اساس وعده های کمپانی

استفاده از لوگو بر روی هدایای تبلیغاتی به شیوه ای از زندگی تبدیل شده که اعتماد به نفس کمپانی، به خوبی تثبیت شدنش و اداره کردن بیزینس به صورت طولانی مدت را نشان می دهد. لوگو برند شما می تواند پیام رسان  این باشد که ” من برای مدت طولانی اطرافتان خواهم بود، تا شما را از تداوم بیزینس و خدمات این کمپانی مطمئن کنم”

یک عهد و وعده که از جانب تبلیغ کنندگان، بر روی کالاهای تبلیغاتی درج شده و ما می بینیم. مشتری به برند تجاری برای ارائه بهترین کیفیت، ارزش و گستره انتخابی محصولات همراه با خدماتی شایسته، اعتماد می کند. لوگوی برند شما نمادی از این عهد خواهد بود که توسط مشتری و دریافت کنندگان پذیرفته شده است.

وفاداری مشتری

هدایای تبلیغاتی تاثیر زیادی در حفظ مشتری و به دست آوردن وفاداری او دارند. اطمینان حاصل کنید که هدایای تبلیغاتیتان به خوبی و به صورت خلاقانه طراحی شده باشند زیرا که سبب می شوند تاثیر مهمی بر روی مخاطب هدفتان داشته باشند و به بالا بردن نمایه برندتان کمک می کنند.

اگر به دنبال مکانی همراه با بهترین محصولات، با کیفیت بالا و ارسال سریع هستید، و همچنین تمایل به طراحی لوگو هدایای تبلیغاتی، یا درج لوگوی خود بر روی هدایای تبلیغاتی دارید، ماهورگیفت با بهترین خدمات، می تواند در تحقق خواسته هایتان به شما یاری رساند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *