مقالات هدایای تبلیغاتی

قاب عکس مگنتی

قاب عکس

قاب عکس اشانتیوم

معمولا افراد بعد از خریدهای سنگین در فروشگاه ها و مغازه های بزرگ، در آخر خرید خود و بعد از حساب کردن اجناس یک هدیه کوچک تحت عنوان اشانتیون دریافت می کنند که این هدیه از نظر این که هم رایگان است و هم ئر برخی موارد برای خانواده ها کاربرد دارد، بسیار طرفدار دارد و افراد را در پایان خرید خود خوشنود می کند.

اما تصور کنید که اگر یک شرکت تبلیغاتی، تصمیم بگیرد محصولات خود را به صورت هدیه دادن به دیگران تبلیغ کند و در ازای صرف هزینه ای برای تولید و تهیه این هدایای تبلیغاتی، در عوض مشتریان بیشماری در تمام طول سال پیدا خواهد کرد.

و قابل ذکر است که بسیاری از مشتریان، بعد ها پایه ثابت محصولات شما قرار می گیرند و در صورتی که از کیفیت و کاربرد آن راضی باشند برای خرید موارد بیشتر نیز اقدام می کنند. قاب عکس مگنتی یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای تمامی مراکز خرید، فروشگاه ها و همایش ها و نمایشگاه ها می باشد که شما به راحتی می تواند با نام برند خود این محصول را بین افراد مختلف توزیع کنید، زیرا امروزه همه مردم از یک قاب عکس کوچک برای قراردادن تصویر هایشان در آن و گذاشتنش بر روی یخچال استفاده می کنند.

قاب عکس پایه دار

قاب عکس اشانتیوم

[faq title=”سوالات متداول قاب عکس مگنتی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا طرح قاب عکس های مگنتی به یک شکل می باشد؟” number=”1″]خیر، قاب عکس ها با توجه به نوع کمپانی و شرکت سازنده، در طرح های مختلفی در بازار توزیع می شوند. قاب عکس ها در انواع طرح چوب، سنگ، طرح های ساده مانند فلز و پلاستیک نیز در مکان های مختلف پیدا کنید.[/faq_item][faq_item title=”قاب عکس های مگنت در یک رنج قیمت هستند؟” number=”2″] خیر، قاب عکس های مگنتی به دلیل اینکه برای ساخت آن ها از جنس ها و کیفیت های مختلفی استفاده می کنند، از نظر قیمت یکسان نمی باشند زیرا ممکن است شما یک قاب عکس مگنتی گران قیمت تهیه کنید یا یک قاب عکس ارزان و با کیفیت پایین تر را به صورت هدیه از فروشگاه دریافت کنید.[/faq_item][faq_item title=”قاب عکس مگنتی را در چه اماکنی می توان توزیع کرد؟ ” number=”3″]بهتر است این مدل قاب عکس ها، به ویژه آن هایی که شکلی ساده تر دارند را در نمایشگاه های مختلف، در فروشگاه ها، مغازه ها و هر مکانی که در آن اجتماعی وجود دارد، به صورت رایگان و هدیه به مردم تقدیم کنید. اما اگر قاب عکس هایتان از جنس خوب و محکمی ساخته شده است و با توزیع آن به صورت رایگان ضرر می کنید، بهتر است با کمی تخیف و پایین آوردن هزینه کلی آن، محصول خوب و محکمی را به مردم بفروشید و مشتری های خود را پیدا کنید.[/faq_item][/faq]

قاب عکس مگنتی

یکی از پایه ثابت هدایا در مناسب های خاص قاب عکس می باشد که افراد این قاب های عکس را در انواع سایز، رنگ و مدل های مختلف به افرادی که دوستشان دارند، هدیه می دهند.

قاب عکس ها از این جهت که تصاویر و خاطرات را به تصویر می کشد و برای مدت ها در مقابل چشم افراد قرار می گیرد، هدیه ای بسیار زیبا و دوست داشتنی شمده می شود.

اما امروزه با توسعه و پیشرفت افراد در تمامی صنایع و محصولات مختلف، قاب عکس های متفاوت و خلاقانه ای ایجاد شده که به آن ها قاب عکس مگنتی می گویند. احتمالا تمامی شما، این نوع از قاب عکس ها را بر روی لوازم مختلف خانه به ویژه بر روی یخچال و فریزر مشاهده کرده اید.

قاب عکس های مگنتی به دلیل این که می توانند به راحتی بر روی لوازم برقی قرار بگیرند، سبک و قابل حمل هستند و شما می توانید آن را در کیف یا کیف پول خود نیز حمل کنید، هدیه ای جذاب و دوست داشتنی به حساب می آیند.

انواع رنگ قاب عکس

قاب عکس مگنتی

قاب عکس مگنتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

قاب عکس مگنتی به این دلیل که معمولا ارزان قیمت است و در انواع رنگ ها تولد می شود، به عنوان یک هدیه کوچک یا یادگاری، بسیار هدیه ای کاربردی و مفید است و  در ذهن مخاطب تاثیر می گذارد و او را خوشحال می کند.

شما می توانید نام شرکت خود و برند تجاری و لوگوی مخصوصتان را در پشت قاب عکس به صورت باریک و محو، درج کنید تا هر کس آن را مشاهده می کند نام شرکت شما در ذهنش تثبیت شود.

همچنین از دیگر فواید قاب عکس مگنتی این است که به راحتی در هر مناسبت و تشریفاتی می توانید آن را در ابعاد بزرگ تر یا کوچیک تر، با طرح های سنتی، مدرن، ساده، طرح چوب و … به افرادی که می خواهید با آن ها قرارداد ببندید، مردم و شرکت های دیگر، هدیه بدهید.

قیمت قاب عکس مگنتی

با توجه به این که برای چسباندن این تابلوها به مگنت و آهنربا احتیاج دارید، نمی توان آن ها را در ابعاد خیلی بزرگ تولید کرد و از این جهت معمولا قیمت های نرمال و پایین تری نسبت به سایر قاب عکس ها دارند.

از این جهت شما برای خرید این قاب ها به مشکلی نمی خورید، اما اگر قصد دارید آن ها را به صورت هدایای تبلیغاتی در بین مردم توزیع کنید، بهتر است با توجه به نوع طرح و قابی که برای این قاب عکس ها انتخاب می کنید، آن ها را یا با قیمت های کمتر به فروش بگذارید و یا به صورت رایگان و هدایای اشانتیومی بین مردم و فروشگاه ها پخش کنید.

قاب عکس کودک

قیمت قاب عکس مگنتی

جمع بندی

اگر قصد دارید کسب و کارتان را در سطح شهر های بزرگ و یا حتی کشوری، توسعه دهید و برند تجاری خود را به گوش مردم برسانید، از طریق هدیه دادن اجناس و لوازم کوچک اما کاربردی، شروع کنید.

قاب عکس مگنتی یکی از مواردی است که می توانید هم به عنوان هدیه به دوستانتان از آن استفاده کنید و هم برای معرفی کسب و کارتان، آن ها را در اجتماع ها توزیع کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *