مقالات هدایای تبلیغاتی

لوازم اداری تبلیغاتی

لوازم اداری

هدایای تبلیغاتی

اگر تولید کننده هدایای تبلیغاتی و یا شرکت تجاری ای که به دنبال کالاهایی مناسب برای درج برندش بر روی آن و تبلیغات بهینه از این طریق است، هستید، لوازم اداری تبلیغاتی از مناسب ترین و کارآمدترین محصولات برای ارئه هستند.

تولیدکننده های هدایای تبلیغاتی به دلیل استقبال و علاقه بیزینس ها و شرکت های مختلف به لوازم اداری تبلیغاتی تمرکز خود را بر روی تولید این قبیل محصولات می گذارند و به همین ترتیب شرکت ها و کمپانی های بزرگ به عنوان راه حلی جهت تبلیغات برند خود از این محصولات استفاده می کنند.

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

لوازم اداری تبلیغاتی

از پر کاربرد ترین و قابل استفاده ترین محصولات، لوازم اداری هستند. این محصولات از شخصی به شخص دیگر منتقل شده و یا به شیوه ای بر روی میز ها قرار می گیرند که هر شخصی از کنارش گذر کرد توجهش به آن جلب شود. در این مطلب قصد داریم انواعی از لوازم اداری تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم.

جا قلمی

شما می توانید هم از جا قلمی همراه با لوگو برند برای تبلیغات استفاده کنید و هم از خودکار های تبلیغاتی درون آن. خودکار ها ابزاری کاربردی و حیاتی برای هر کارمندی هستند. می توانید در تولید و یا تهیه خودکارهای تبلیغاتی خود خلاقیت به خرج داده و از انواع مختلف خودکار ها با کیفیتی عالی برای جلب اعتماد کارمندان و مشتریان خود استفاده کنید. جا قلمی هم به نوبه خود نقشی مهم و حیاتی بر روی میز کارمندان ایفا می کند.

چراغ مطالعه

ابزاری مناسب و کاربردی به خصوص برای شب کاران و یا کسانی که از نور کمی در محل کار خود برخوردارند. هرچند ظاهر زیبای چراغ مطالعه های خاص حتی هنگامی که خاموش باشند و استفاده ای از آن ها نشود هم نظر ها را به سمت خود جلب می کنند.

دفترچه یادداشت

دفترچه یادداشت از دیگر ابزار ضروری کارمندان و مدیران است. می توان به انواع مختلف با شاسی یا با جلدهای چرمی شیک ارائه شود. شما می توانید لوگو برند خود را بر روی صفحات و به شیوه ای زیبا و جذاب بر روی جلد دفترچه یادداشت کنید. حتی می توانید دفترچه یادداشت هایی با ابعاد کوچک و ظاهری متفاوت به کسانی که وارد کمپانی شما می شوند به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه دهید.

محصولات تبلیغاتی

لوازم اداری

جای یادداشت رومیزی

طبیعتا کارمندان و افرادی که در ادارات مشغول به کار هستند، کارشان با برگه ها و یادداشت ها زیاد است. قطعا به جای یادداشتی همراه با لوگوی درج شده بر روی نیاز دارند.

تقویم رومیزی

تقویم هایی با شکل، سایز و رنگ های متفاوت و متنوع که نظر ها را به سمت خود و به سمت لوگو برند شرکت شما جلب کند. تقویم وسیله ای است که در ادارات و شرکت ها مورد نیاز است.

کیف اداری

انواع کیف های اداری با جنس خوب و با کیفیت که در دست کارمندان، مدیران و هر آن کس که به نوعی در ادارات مشغول به کار هستند می توانند به بهترین شکل ممکن برند شما را تبلیغ کنند.

سررسید

اگر قصد دارید که برند خود را از لحاظ کیفیت و جذابیت محصولات و عملکرد خود به دیگران بشناسانید، از سررسید هایی با ظاهر مدرن و یا سنتی خاص استفاده کنید تا انتخاب هرکس برای داشتن یک سر رسید خوب باشد.

لوازم اداری

سررسید و کیف اداری تبلیغاتی

فلش مموری

فلش مموری ها نه تنها برای کارمندان بلکه برای تقریبا عموم مردم با مشاغل مختلف مورد نیاز هستند. از فلش مموری هایی با ظاهر هایی متفاوت و شکل هایی جذاب استفاده کنید و به همین ترتیب افراد را راغب به استفاده از آن ها کنید.

انتهایی

هدایای تبلیغاتی آن هم از نوع لوازم اداری تبلیغاتی، روشی موثر در برندینگ و ارتقای مارکتنیگ است، از محصولاتی با کیفیت و با دوام و همچنین با ارائه آن ها به روش های نوین و مدرن، به سمت اهداف تجاری خود گام بردارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *