مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ارزان مخصوص فصل زمستان

هدایای تبلیغاتی زمستانه

تبلیغ کردن کسب و کار از ملزومات جلب مشتری است. هر چقدر هم که کالای با کیفیتی داشته باشید اما لازم است تا آن را معرفی کنید تا مشتری های نیازمند محصول شما پیدا شوند و به سمت محصول شما کشیده و جذب بشوند. تبلیغ کردن کالا یک سری اصول و ضوابطی دارد که باید به آن پایبند باشید. با تبلیغ کردن زیادی از حد نباید باعث کلافگی مشتریان خود شوید و آنان را از اطراف خود پراکنده کنید. با تبلیغ کردن درست و منطقی شما می توانید ویژگی هایی که کالای شما دارد را شفاف سازی کنید. برای شفاف سازی کردن بهترین کار این است با چند خط خود را معرفی کنید.

برای این معرفی کردن شما می توانید یک کالایی از محصولات و تولیدات خود را به عنوان هدیه به مشتریان خود هدیه بدهید. برای تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب چند فاکتور وجود دارد که بهتر است به آنان توجه داشته باشید. هدایای تبلیغاتی ارزان مخصوص فصل زمستان می تواند گزینه بسیار مناسبی برای معرفی محصول شما باشد زیرا هم ارزان است و هم با فصل زمستان که در پیش داریم سنخیت دارد.

در ادامه این مقاله به معرفی هدایای تبلیغاتی ارزان مخصوص فصل زمستان می پردازیم. در تهیه هدیه تبلیغاتی نکاتی که خوب است به آن توجه کنید این است. که هدیه تبلیغاتی باید متناسب با موقعیت باشد. حال چه موقعیت زمانی و چه موقعیت مکانی. در تهیه هدیه تبلیغاتی باید به مناسبت هایی که در پیش رو است توجه کنید.

انتخاب هدیه تبلیغاتی

خرید هدایای فصل سرد

جشن کریسمس بهترین زمان برای ارائه هدایای تبلیغاتی زمستانی و جذب مشتری

در فصل زمستانی که در پیش رو داریم شما می توانید روی گیفت های تبلیغاتی کریسمس کار بکنید. یلدا بهترین زمان است تا با هدایای تبلیغاتی جذاب مشتریان خود را سر شوق بیاورید. با توجه به عناصری شب یلدا شما می توانید هدایای تبلیغاتی مختلفی را سفارش دهید.

هدیه تبلیغاتی کریسمسی
  • با لیوانی که طرح بابانوئل دارد می توایند برند خود را هم معرفی کنید.
  • می توانید از محصولات کسب و کار خود برای تبریک کریسمس استفاده کنید. اگر محصولی دارید که تازه طراحی کرده اید، کریسمس بهترین زمان است تا آن را معرفی کنید. اگر محصولات شما قابلیت این را دارد که خودشان به صورت گیفت در بیایند، کریسمس بهترین گزینه است تا از همین محصولات خود برای تبلیغ شروع کنید. برای مثال اگر کسب و کار تولید نوشت افزار دارید دیگر لازم نیست که حتماً با یک لیوان کریسمس را تبریک بگویید بلکه با استفاده از کمک مشاورین ماهور گیفت می توانید از محصولات خود هم یک هدیه تبلیغاتی زمستانی تهیه کنید.
  • حتی از غذا هم به عنوان هدیه ی تبلیغاتی می توانید استفاده کنید. خوشبختانه جشن کریسمس این پتانسیل را دارد تا با همین خوراکی ها به مشتریان خود هدیه تبلیغاتی بدهید یا اینکه در کنار هدیه تبلیغاتی خود از خوراکی هایی استفاده کنید که برند شما را تبلیغ می کنند.
  • استفاده از یک جعبه زیبا که نشان دهنده تبریک کیریسمس است خیلی برای مشتریان جذاب است. اگر شما محصولات خود را نتوانید متناسب با جشن کریسمس طراحی کنید، می توانید آنان را در جعبه های زیبا بگذارید و به وسیله ی جعبه های تزئینی ماهور گیفت آنان را به مشتریان عرضه کنید.

[faq title=”سئوالات متداول ” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”از چه محصولاتی برای تبلیغ با تم زمستانی می توانیم استفاده کنیم؟” number=”1″] استفاده از بشقاب و ماگ و یا خودکار خیلی متداول است و محصولاتی هستند که قطعاً در طول روز بارها مورد استفاده مشتری قرار می گیرد.[/faq_item][faq_item title=”آیا برای نوروز از قبل از بهار فعالیت بکنیم؟” number=”2″] بله باید از قبل فعالیت خود را آغاز کنید زیرا تب و تاب عید در ماه اسفند و در زمستان خیلی داغتر است.[/faq_item][faq_item title=”هدایای تبلیغاتی باید متناسب با فصول سال باشد یا خیر؟” number=”3″] بله خیلی اهمیت دارد که شما به روز باشید و با مشتریان خود همگام.[/faq_item][/faq]

گیفت مناسب شب یلدا

هدیه تبلیغاتی شب یلدا

چند کالای تبلیغاتی با موضوع شب یلدا و زمستان

  • خودکارهای تبلیغاتی که هم برند شما را تبلیغ می کنند و در کنارش شب یلدا و نوروز که در پیش است را تبلیغ می کنند. برای پیدا کردن تم تبلیغاتی نیاز نیست که حتماً به جشن خاصی در زمستان بپردازید و حتی همین زمستان را هم می توانید به عنوان تم تبلیغاتی هدیه خود انتخاب کنید.
  • جعبه یا باکس های تزئینی در مشتریان شما شور و شوق زیادی را ایجاد می کنند. این جعبه ها هم ازان هستند و همین که در جلب مشتری خیلی موفق عمل می کند.
  • ماگ و بشقاب با تم یلدا و زمستان نیز خیلی کاربردی است. اگر این ماگ ها حرفه ای طراحی شوند مشتری شما سالها از این ماگ و بشقاب استفاده می کند و پیوسته شما را در ذهنش نگه می دارد و به صورت اتوماتیک برای خرید های دیگر هم پیش شما می آید.

در زمستان مناسبت های مختلفی وجود دارد تا شما بهانه ای پیدا کنید که محصولات خود را ارائه دهید. ماهور گیفت در زمینه هدایای تبلیغاتی مخصوص فصل زمستان بسیار متنوع عمل کرده است و شما را در این زمینه راهنمایی می کند. در ادامه به معرفی چند مناسب در در زمستان می پردازیم.

به غیر از مناسبت های مذهبی و دینی ما ایرانیان مناسبت های باستانی هم داریم که برای ما اهمیت دارند و به تازگی برای بسیاری این مناسبت های باستانی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با استفاده از این مناسبت ها شما بهانه ای پیدا می کنید تا هم به مشتری های خود نزدیک تر شوید و همچنین محصولات خود را معرفی کنید. با استفاده از تهیه این گیفت ها شما در به وسیله ی این گیفت ها اطلاعاتی درمورد ایران باستان هم ارائه می دهید که برای مشتریان خیلی جذاب می تواند باشد.

انواع هدایای تبلیغاتی فصل سرد

هدیه تبلیغاتی فصل سرد

مناسب های باستانی زمستانی

  • جشن میانه ی زمستان در 15 بهمن
  • جشن یلدا در 30 آذر که به عنوان مقدمه ای برای ورود به زمستان می توانید از آن استفاده کنید تا محصولات خود را تبلیغ کنید و هدیه های تبلیغاتی ارزان مخصوص زمستان تهیه کنید.
  • جشن سپندارمذگان در روز 5 اسفند که به روز عشاق معروف است.
  • جشن نوروز که در فصل بهار در پیش است و شما از قبل در زمستان می توانید تدارک هدیه تبلیغاتی با موضوع نوروز را ببینید.

سخن آخر

با به کار گیری درست از تبلیغات می توانید در فروش محصولات خود و یا معرفی برند تجاری خود تلاش کنید. تهیه ی هدایای تبلیغاتی ارزان مخصوص فصل زمستان برای برند شما می تواند سکوی پرتابی باشد تا شما را به مشتریان مورد نظرتان معرفی و محبوب کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *