مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

محصولات الکترونیکی

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

صنعت تکنولوژی به نظر می رسد در هرجنبه ای تقریبا همیشه از بازی (game) جلوتر است، از جمله در بازاریابی جهانی.

هدایای تبلیغاتی مربوط به تکنولوژی معمولا بیشترین تقتضا را دارند، احتمالا به این دلیل که محصولات تکنولوژی کاربرد بالایی دارند و تقریبا مربوط به همه می شوند. تقریبا عموم مردم ترجیح می دهند لوازم جانبی تلفن هوشمند که برند هم هست به عنوان محصول تبلیغاتی بگیرند. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی تاثیر فوق العاده ای بر برندینگ و بازاریابی شما دارند در جامعه ای که همه به نوعی وابسته به تکنولوژی هستند.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

در اینجا ما برخی از محصولات تبلیغاتی الکترونیکی را، که بین عموم مردم دارای محبوبیت زیادی هستند، گرد آورده ایم:

پاوربانک تبلیغاتی

همه ما با این موقعیت مواجه شده ایم که تلفن همراهمان در حال خاموش شدن باشد در حالی که شارژرمان را در منزل، محل کار و یا … جا گذاشته ایم. پاور بانک بهترین محصول تبلیغاتی برای این مواقع است. می توان با خود همه جا حملش کرد و در هر موقعیت و مکانی تلفن همراهمان را روشن نگه می دارد.

هندزفری های تبلیغاتی

یکی از مشکلاتی که در رابطه با هندزفری با آن مواجه هستیم، گره خوردن سیم هندزفری است. هندزفری های تبلیغاتی همراه با مکان مخصوص نگه داریشان، جلوی گره خوردن سیم هندزفری و قطعی اتصالش را می گیرند و همچنین فضای موجود بر روی جلد محافظ، می تواند مکان مناسبی برای درج لوگو برندتان باشد.

دستبند های فلش درایو USB تبلیغاتی

فلش درایوهای کوچک را نمی توان معمولا همه جا با خود حمل کرد و ریسک گم کردنشان را پذیرفت، به همین دلیل این دستبندهای فلش داریو USB کاملا مناسب برای افرادی هستند که رفت و آمد زیادی دارند و اظلاعاتشان را باید با خود جا به جا کنند. بر روی دستبند مکانی برای درج لوگو برند شما تعبیه خواهد شد.

اسپیکرهای بلوتوثی تبلیغاتی

قطعا تا کنون برای شما هم پیش آمده که بخواهید همزمان هم موزیک بشنوید و هم با تلفن همراهتان برای پیامک زدن و … استفاده کنید. این اسپیکر های بلوتوثی تبلیغاتی با اتصال (بی سیم) به تلفن هوشمندتان، قابلیت پخش موزیک تا چند ساعت را دارند. می توانید در مکان مناسبی از این اسپیکرها لوگو برند خود را درج کنید.

پایه های تلفن تبلیغاتی

این پایه های تلفن مقرون به صرفه به دلیل خوش ساختی و حالتی که برای جلوگیری از لیز خوردن موبایل دارند و همچنین رنگ های متنوعی که در ساختشان می توان به کار برد، بسیار مناسب استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی هستند. به دلیل رنگ بندی های زیبای این محصولات، لوگو برند شما بیشتر بولد می شود.

محصولات تبلیغاتی

پایه های تلفن تبلیغاتی

هدفون های تبلیغاتی

هدفون های شخصی با کیفیت بالا، بین علاقه مندان به موسیقی، محبوبیت زیادی دارند. این هدفون های تبلیغاتی از ویژگی های تکنولوژیکی خاصی مانند توانایی برقراری و پذیرفتن تماس ها برخوردار هستند.

مونوپادهای تبلیغاتی

این محصولات تبلیغاتی با شهرت رو به افزایششان، محصولی فوق العاده برای دوستداران عکاسی هستند. فقط کافیست با استفاده از ریموت و یا تایمر تلفن هوشمندتان، عکستان را با هر فاصله ای که مایلید بگیرید. شما  می توانید لوگو برندتان را در پشت قسمت نگه دارنده موبایل درج کنید.

قاب های تبلیغاتی

قاب های تبلیغاتی، محصولاتی هستند که کمتر کسی از آنها در زندگی شخصی اش استفاده نکرده است. با استفاده از قاب های با رنگ های متنوع و چاپ لوگو برند شرکتتان با طرحی زیبا و خلاقانه، شانس خود را در افزایش جذب مشتری، بالا ببرید.

موس های تبلیقاتی

برای تمامی کسانی که به طور روزمره با کامپیوتر کار می کنند و یا کسانی که برای استفاده از لپ تاپ ترجیحشان استفاده از موس است، موس های تبلیغاتی ( باسیم یا بی سیم) با مدل های متفاوت و همراه با لوگو برند شما، بسیار مناسب است و برای شما به معنی رونق و رشد تجارتتان است.

پدهای موس تبلیغاتی

برای استفاده از موس، پدهای مخصوص بعضی مواقع بسیار ضروری و لازم هستند. شما می توانید این پد ها را با جنس های متفاوت و طرح های مختلف ساخته و از آنجایی که درصورت درج لوگو، دائما درنظر خواهد بود، نام برند شما در ذهن ها حک می شود و شناخت برندتان افزایش می یابد.

شارژرهای فندکی تبلیغاتی

شارژرهای فندکی تبلیغاتی، با سایز کوچک و قابل حمل بودنشان و همچنین کاربرد بسیار زیادشان بین افرادی که بیشتر وقتشان را در اتوموبیل هایشان می گذرانند، بسیار کاربردی و مقرون به صرفه هستند.

انتهایی

توجه بفرمایید که هر چه شما برای هدایای تبلیغاتی برندتان از محصولات مرغوب تر و با کیفیت بیشتر استفاده کنید در هدفتان که برندینگ و توسعه تجارتتان است موفق تر خواهید بود، ماهور گیفت با رنج وسیعی از محصولات تبلیغاتی مقرون به صرفه، متنوع ترین و بهترین کیفیت ها، در خدمت شما خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *