مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی و بازاریابی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی و بازاریابی

هدایای تبلیغاتی بر روی استراتژی های بازاریابی شما تاثیرات مثبتی دارند. چطور امکان دارد چنین محصولات کوچکی که نام برند و لوگوی شما بر آن ها درج شده است باعث افزایش فروش و گذاشتن تاثیری طولانی مدت بر مشتریان شوند؟

حقیقت این است که هدایای تبلیغاتی بیشتر از آنکه فکر کنید استراتژی بازاریابی شما را بهبود می بخشند. در ادامه ما توضیحاتی را در رابطه با هدایای تبلیغاتی و بازاریابی در اختیارتان قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

بازاریابی

هدایای تبلیغاتی و بازاریابی

دلایل کارآمدی هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تاثیر فوق العاده ای بر بازاریابی، برندینگ، افزایش فروش و جلب مشتری دارند. دلایل این موضوع در زیر به طور کامل توضیح داده شده اند:

نام برند را در ذهن حک می کنند

تمامی کمپانی ها و ارائه دهندگان هدایای تبلیغاتی می خواهند که مشتریان نام برند آن ها را به ذهن بسپارند. تجارت هایی که از محصولات تبلیغاتی به عنوان یک روش تبلیغاتی استفاده می کنند احتمال شناخته شدن و در یاد ماندن نام برندشان توسط مشتریان نسبت به آن هایی که این کار را نمی کنند به مراتب بیشتر است.

بر طبق همه پرسی ای که در این رابطه انجام شده بود،مشخص شد بیش از نیمی از افرادی که در یک یا دو سال گذشته هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اند، می توانستند محصول، نام کمپانی و پیام همراه با آن را به خاطر بیاورند. به کارگیری محصولات تبلیغاتی راهی تضمینی برای گسترش نام برند و آگاهی افراد از آن است.

باعث افزایش فروش می شوند

ثابت شده است که هدایای تبلیغاتی سبب افزایش فروش شده اند. تقریبا نیمی از گیرندگان محصولات تبلیغاتی با کمپانی ارائه دهنده محصول وارد تجارت شده و از آن ها خرید کرده اند. استفاده از هدایای تبلیغاتی مشتریان را ترغیب به خرید از شما می کند. هنگامی که آن ها نام کمپانی و برند شما را بر روی محصولی یونیک و کاربردی می بینند، بیشتر تمایل دارند از کمپانی شما محصولات مورد نیازشان را تهیه کند تا کمپانی و شرکت هایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده نمی کنند.

هدایای تبلیغاتی و فروش

تاثر هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

از خود اثر به جا می گذارند

این نکته بسیار ساده و قابل درک است. مردم محصولات رایگان و کارآمد را دوست دارند. عموم مردم هنگامی که محصولی مناسب و خوب را دریافت می کنند حس بهتری نسبت به کمپانی ارائه دهنده محصول پیدا می کنند.

دریافتی شما را افزایش می دهند

قدرت تبلیغاتی محصولات تبلیغاتی تنها محدود به مشتریانی نیست که آن ها را دریافت کرده و استفاده می کنند. هر زمان که شخصی محصول شما را مورد استفاده قرار می دهد مانند آن است که دارد محصول شما را تبلیغ می کند. این حقیقت را در نظر بگیرید که اکثر کسانی که محصولات تبلیغاتی دریافت کرده اند حداقل تا یک سال آن ها را نگه داشته اند، و این یعنی در تمام این مدت حکم مبلغ محصول شما را داشته اند.

مقرون به صرفه هستند

هدایای تبلیغاتی با آنکه اثر زیادی در تبلیغ برند شما دارند دارای هزینه بسیار پایینی هستند. این محصولات نسبت به تبلیغات موجود در تیزر های تلویزیونی، مجلات و دیگر روش های تبلیغاتی موثرتر هستند و با این وجود دارای هزینه ای پایین و مقرون به صرفه هستند. این مسئله از آن جایی که شما برای تبلیغات به میزان انبوهی از هدایای تبلیغاتی احتیاج دارید اهمیت پیدا می کند.

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه

مردم دوستشان دارند

نکته مهمی که در رابطه با محصولات تبلیغاتی وجود دارد این است که مردم این محصولات را به سبب کاربردی بودن و ظاهر زیبا و مناسبشان دوست دارند و می خواهند که این محصولات را اطرافشان نگه داشته و مورد استفاده قرار دهند. توجه کنید که اگر شخصی محصول شما را دوست داشته باشد آن را به دیگران نیز معرفی می کند و به همین سبب باعث گسترش نام برند شما می شود بدون اینکه از او چنین درخواستی شده باشد.

سخن آخر

اگر به دنبال جلب نظر تعداد زیادی از افراد و پیروز شدن در رقابت با دیگر تجارت ها و کمپانی ها هستید، استفاده از هدایای تبلیغاتی در روند بازاریابی خود را مدنظر قرار دهید. ماهور گیفت، هدایای تبلیغاتی با کیفیت، زیبا و با هزینه ای کاملا مناسب جهت تهیه انبوه ارائه می دهد، در صورت درخواست کافیست که با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *