مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تجاری کوچک

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تجاری کوچک

بیزینس های کوچک برای رسیدن به آینده ای موفق در تجارتشان، باید علاقه به برندشان را در بین مردم ایجاد کنند. اگر هنوز موفق نشده اید اسم برندتان را گسترش دهید، ممکن است توسط رقیبانتان کنار زده شوید. در طی سال های اخیر بسیاری از بیزینس های کوچک مجبور به کناره گیری شدند. خبر خوب این است که امروزه راه های زیادی برای بازاریابی موفقیت آمیز و شناساندن برند به وجود آمده اند و این راه ها صرفا محدود به بازاریابی دیجیتالی نیستند.

استفاده از هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها و به عنوان هدیه راهی مفید و کاربردی برای به ذهن ها سپردن نام برندتان است. اگر قصد استفاده از محصولات تبلیغاتی را دارید ولی نمی دانید که ار چه محصولاتی و از کجا شروع کنید، به خواندن این مطلب ادامه دهید. ما انواعی از هدایای تبلیغاتی تجاری کوچک را برایتان گرد آورده ایم.

هدایای تبلغیاتی کوچک

هدایای تبلیغاتی تجاری

کوله پشتی و کیف دستی

یکی از بهترین و رایج ترین ایده ها برای هدایای تبلیغاتی کیف ها هستند. این ها می توانند کیف های دستی کوچک، کوله پشتی و یا کیسه های خرید چندبار مصرف باشند. بهترین نکته در رابطه با هدیه دادن کیف های تبلیغاتی این است که شما یک مبلغ متحرک برای بیزینستان دارید. نکته دیگر این که کیف ها برای مشتریان استفاده های شخصی فراوانی دارند و همین باعث می شود که در ذهنشان بمانید. حتما به این نکته توجه کنید که در صورت استفاده از کیف ها به عنوان هدایای تبلیغاتی کیفیت را هم در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که کیف ها بادوام و زیبا باشند. اگر از جنسی ارزان و معمولی استفاده کنید، شانس استفاده از آن را کاهش داده و تصور مردم را از تجارتتان خراب می کنید.

ماگ ها و لیوان های برند

وسیله دیگری که کاربرد فراوانی بین عموم مردم دارد ماگ های تبلیغاتی هستند. این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی ایده فوق العاده ای هستند بدون در نظر گرفتن ارتباطش با تجارتتان. ماگ های مخصوص قهوه برای مشتریانی که در ادارات مشغول به کار هستند بسیار مفید و کاربردی است. رستوران ها و کافه ها نیز به عنوان مشتریان این ماگ های تبلیغاتی نیز کاندید های خوبی هستند. اگر در صنایع ورزشی و مسائل مربوط به ورزش تجارت می کنید می توانید از بطری های آب ورزشی دارای لوگو برند شرکتتان که استفاده مکرر و روزانه هم دارد استفاده کنید.

ماگ تبلیغاتی تجاری

ماگ های تبلیغاتی

خودکار ها

این ایده شاید خیلی ساده و از مد افتاده به حساب بیاید، ولی هنوز هم موثر است. خودکار های برند روش خوبی برای تبلیغات بیزینستان هستند و هنوز استایلش را حفظ کرده است. شاید به این دلیل که مردم هنوز هم به آنچه که بر روی خودکارها نوشته شده است توجه می کنند. بزرگ ترین مزیت خودکارهای تبلیغاتی مقرون به صرفه بودن آن ها است. مقدار زیادی از آن ها را می شود تولید کرد و هر جا که خواستید پخششان کنید. خودکارهای تبلیغاتی خود را در همه جای اداره، رستوران و یا هتل خود قرار دهید و هنگامی که کسی از آن ها استفاده کرد، آن را به او هدیه دهید.

ابزارهای فنی

وقتی که بحث کالاهای تبلیغاتی به میان می آید نباید ابزار های فنی و مربوط به تکنولوژی را نادیده بگیرید. این ابزار در گستره وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند. در ابزار فنی، گزینه های زیادی برای انتخاب پیش روی شماست، مانند کاورهای موبایل، فلش درایو، پدهای موس و تمامی وسایلی که متناسب با نیاز مخاطبان ارائه می شود. جدا از اینکه محصولات تبلیغاتی باعث ارتقا کسب و کار و بیزینس شما می شود، سبب نشان دادن این می شود که شما در رابطه با ابزار های مناسب تبلیغات و بیزینس مدرن و به روز هستید .

فلش تبلیغاتی

ابزار فنی تبلیغاتی

محصولات سلامتی

اگر بیزینس کوچک شما در رابطه با صنایع پزشکی، فیتنس و سلامتی است استفاده از هدایای تبلیغاتی برند مرتبط، ایده فوق العاده ای است. کالاهای زیادی برای استفاده به این منظور وجود دارند. ضدعفونی کننده های دست و نرم کننده های لب، از محصولات معروف و رایجی هستند و همچنین کاملا مقرون به صرفه. شما همچنین می توانید از کرم های ضد آفتاب و جعبه کمک های اولیه استفاده کنید. این محصولات جهت ارائه در نمایشگاه های تجاری و همراه با کیف های کوچک تبلیغاتی کاملا مناسب هستند. اگر در صنعت فیتنس و تناسب اندام مشغول به کار هستید می توانید از طناب های باشگاه، مت های یوگا و یا حوله استفاده کنید. این ها برای تبلیغات برندتان کاملا کارساز هستند.

انتهایی

هدایای تبلیغاتی تجاری کوچک، برای بیزینس های کوچک تازه تاسیس شده، محصولاتی کاربردی و مقرون به صرفه هستند که جهت ارتقا تجارت، گسترش نام برند و افزایش فروش مورد استفاده قرار می گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *