مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

برای تبلیغات راه های زیادی وجود دارد. می توان یک تیزر تلویزیونی درست کرد. از یک بیلبورد بزرگ استفاده کنید. در شبکه های مجازی به طور آنلاین تبلیغات کنید. ولی با اطمینان بگوییم که هیچ یک از این ها تاثیر هدایای تبلیغاتی را ندارند. هدایای تبلیغاتی تاثیر فوق العاده ای در ذهن مخاطبین و گیرندگانشان دارند، نه تنها این مورد بلکه برای فروشندگان و کسانی که در کار تجارت هستند نیز باعث افزایش فروش، برندینگ و جهانی شدن می شوند.

محصولات تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی جدید

بسیاری از تاجران و فروشندگان به اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی در تجارتشان پی برده اند و در به کار گیری انواع و اقسام این محصولات از یکدیگر پیشی می گیرند. در این رقابت سنگین کسی برنده می شود که به طرزی خلاقانه و متفاوت عمل کند. استفاده از هدایای تبلیغاتی جدید یکی از این ابتکار عمل هاست.

اکثر فروشندگان از محصولاتی استفاده می کنند که دیگر رقیبانشان هم استفاده می کنند و یا محصولاتی که از سال ها پیش رایج هستند. عموم مردم به دنبال کالاهای جدید و کارآمد می گردند، به همین دلیل است که شرکت ها باید به دنبال محصولاتی برای ارائه باشند که نظر عده زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند. در اینجا ما پیشنهاداتی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برایتان آورده ایم:

مخاطب

محصولاتی را انتخاب کنید که مخاطبین و مشتریانتان آن ها را در محیط بیرون، جایی که تصمیم می گیرند که محصول و خدمات شرکت شما را انتخاب کنند، مورد استفاده قرار دهند. در مکان هایی که جلساتی برقرار می شوند و تصمیم هایی گرفته می شوند قرارگیری محصولاتتان بر روی میز جلسه و جلوی چشم افراد، در انتخاب شرکت و کالاهایی که ارائه می دهید تاثیر به سزایی دارد.

به این نکته توجه کنید محصول انتخابی شما بایستی بتواند سلیقه و علاقه تقریبا همه مخاطبین را در بر گیرد. برای اینکار می توانید از چندین محصول برای گروه های مختلفی از افراد استفاده کنید.

خلاقیت

در ارائه هدایای تبلیغاتی نه تنها جدید بودن محصول مد نظر است بلکه به کارگیری تنوع و خلاقیت در انتخاب و ارائه محصول نیز حائز اهمیت است. شما باید متفاوت از رقیبانتان عمل کنید، با محصولی متناسب با حرفه مخاطب مورد نظر انتخاب کنید سپس در درج لوگو و برند نیز خلاقیت به خرج دهید. البته این نکته هم قابل ذکر است گاهی ممکن است محصول انتخابی شما از نظر ظاهر ارتباطی با کار و شرکت مخاطب نداشته باشد، ولی مفهومی مرتبط داشته باشد. این دسته از محصولات نیز بسیار جذاب و جالب هستند.

خلاقیت

خلاقیت در ارائه هدایای تبلیغاتی

سفارشی

هدایای تبلیغاتی جدید خود را با درج نام مخاطب بر روی آن ها سفارشی کنید. شما می توانید هم نام برند و لوگو شرکت را و هم نام مخاطب مورد نظرتان را بر روی محصول انتخابیتان به شیوه ای جذاب و خیره کننده درج و چاپ کنید. مطمئن باشید نتیجه ای که می گیرید افزایش در تعداد مشتریان، افزایش فروش و در نتیجه رسیدن به تجارتی موفق خواهد بود.

نوآوری

محصولی را ارائه دهید که افراد با دیدنش بخواهند که داشتنش را تجربه کنند. محصولی جدید، زیبا، کاربردی و صد البته با کیفیت. کیفیت بخش مهمی از ارائه یک محصول تبلیغاتی جدید است. شما می توانید کالایی زیبا ولی با کیفیت پایین ارائه دهید، نتیجه را خودتان حدس بزنید. نه تنها آن مشتری را از دست داده اید بلکه احتمالا افراد اطراف آن مشتری که می توانستند مشتری های آینده تان باشند را هم از دست داده اید.

نمونه ای از هدایای تبلیغاتی جدید

در اینجا مثال هایی از هدایای تبلیغاتی جدید و کارآمد آورده ایم:

  • هولدر (نگه دارنده) موبایل
  • کیف های کوچک حمل غذا
  • پاور بانک با ولتاژ بالا
  • فلش مموری هایی با ظاهری متفاوت و جذاب
  • بطری های میکسر ورزشی و حرفه ای
  • لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل
مثال هدایای تبلیغاتی

نمونه ای از هدایای تبلیغاتی

سخن آخر

هدایای تبلیغاتی تاثیر مهمی در ارتقا و بهبود شرایط یک کمپانی دارند. آن ها می توانند نظر تعداد زیادی از افراد را به سمت خود جلب کنند و نام برند شرکت شما را در ذهنشان حک کنند. همچنین می توانند معرف محصولات و خدمات شما به افراد دیگر باشند و یا به عنوان یک مبلغ متحرک عمل کنند. اگر که تصمیم گرفته اید هدایای تبلیغاتی را به عنوان یک روش تبلیغاتی نوین و جامع مورد استفاده قرار دهید، می توانید به ماهور گیفت، بزرگترین تولیدکننده هدایای تبلیغاتی جدید، ارزان و با کیفیت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *