مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مفید

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید و مناسب جهت تبلیغات تجاری خود و افزایش فروش و برندینگ، ممکن است در ابتدا برای شما سخت و ترسناک باشد، از آنجایی که می دانید هدایای تبلیغاتی می توانند چه نقش مهمی را ایفا کنند. اینکه چه محصولی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای کمپانی شما مناسب و موثر است، به چند عامل بستگی دارد، که با در نظر گرفتن این موارد می توان در نهایت آنچه که برای کمپانی  و برند شما کارآمد است را انتخاب کرد.

از این موارد می توان به نیاز مخاطب و علاقه آن ها، کاربردی بودن محصول، تنوع و متفاوت بودن آن ها با محصولات تبلیغاتی مشابه اشاره کرد. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به سراغ محصولاتی بروید که مشتریان آن ها را نگه می دارند، به طور مکرر مورد استفاده قرار می دهند و شانس دیده شدنشان توسط دیگران را افزایش می دهند.

محصولات تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مفید

بر اساس تحقیقات و همه پرسی های انجام شده، ما لیستی از هدایای تبلیغاتی مفید، مشهور و موفق تهیه کرده ایم و می توانیم به عنوان پیشنهاد برای شما ارائه دهیم:

ماگ تبلیغاتی

حتما تا کنون با این محصول از نزدیک آشنا شده اید. ماگ های تبلیغاتی محصولاتی مشهور و محبوب بین مخاطبین و مشتریان هستند و تقریبا تمامی کسانی که این هدیه تبلیغاتی را دریافت کرده اند آن را نگه داشته و مورد استفاده قرار داده اند. به این نکته توجه کنید که ابزار و وسایل مربوط به نوشیدن رنج وسیعی دارند و شما از هر کدام این محصولات می توانید استفاده کنید. وسایلی مانند بطری های آب ورزشی، لیوان های شیشه ای و …

کیسه خرید تبلیغاتی

کیسه های خرید سفارشی که به صورت چندبار مصرف نیز هستند محصولات بسیار شایع مارکتینگ هستند به خصوص هنگامی که بحث نمایشگاه های تجاری به میان می آید. دلیل واضحی دارد، این محصول به شدت کاربردی و مورد استفاده است. شما می توانید از کیسه های خرید متنوع با ظاهری زیبا به همراه لوگو برندتان بر روی آن به توجهی که از مخاطبینتان انتظار دارید برسید.

ابزار نوشتاری تبلیغاتی

این محصولات در هر کمپانی و متناسب با هر بیزینسی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. خودکار ها و ابزارهای نوشتاری دیگر بسیار مفید هستند و برای مشتریان کاربرد زیادی دارند، حتی می توانند به دیگران منتقل شده و برند شما را به دیگران نیز بشناسانند. نکته مهم در رابطه با ابزار نوشتاری کیفیت آن ها است. محصولی که شما ارائه می دهید نشان دهنده و منعکس کنده برند شماست پس مهم است که محصولاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید که دارای کیفیت و دوام بالایی باشند.

ابزار نوشتاری تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

USBدرایو های تبلیغاتی

یکی دیگر از محصولات معروف و محبوب بین عموم مردم USBها هستند. امروزه هرکسی، محصل و شاغل در هر زمینه ای به این فلش درایو ها نیاز پیدا می کند و دریافت یکی از این ها به صورت رایگان بسیار خشنود کننده است و تاثیر فوق العاده ای بر مخاطبان می گذارد. USBدرایو ها در اشکال، رنگ ها و سایز های گوناگونی وجود دارند، سعی کنید بهترین از نظر ظاهر و کیفیت را برگزینید.

وسایل روی میز تبلیغاتی

وسایلی مانند تقویم، خودکار و دفترچه یادداشت ها وسایلی مفید و کاربردی هستند که به دلیل در نظر بودن می توانند نام برند و لوگو کمپانی را به طور مداوم به مخاطب یادآوری کنند. مخصوصا در مکان هایی مانند ادارات که جمعیت زیادی حضور دارند استفاده از این محصولات نتیجه بهینه ای دارد.

جعبه کمک های اولیه تبلیغاتی

استفاده از این قبیل محصولات تاثیر مثبتی برای برندتان دارد از آنجایی که افراد با دریافت این محصولات به این نتیجه می رسند که کمپانی ارائه دهنده برای سلامتی آن ها احترام و ارزش قائل است.

تقویم تبلیغاتی

این محصولات در همه جا کاربرد دارند. منتها نکته قابل توجه این است که رقیبان زیادی نیز از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند. برای جلب نظر مشتریان احتیاج به محصولی خاص و متفاوت دارید، در انتخاب، تولید و طرح تقویم های تبلیغاتی از خلاقیت خود بهره ببرید.

هدیه تبلیغاتی

تقویم تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی

پاور بانک ها در دنیای دیجیتالی امروز به شدت مورد استفاده عموم مردم به خصوص قشر جوان هستند. اگر به دنبال جلب نظر و توجه تعداد زیادی از افراد و علاقه مند کردن آن ها به برند خود هستید می توانید از پاوربانک ها به عنوان هدایای تبلیغاتی مفید برند خود استفاده کنید.

انتهایی

با توجه به نکات گفته شده، چه عواملی باعث شهرت و محبوبیت یک هدیه تبلیغاتی می شوند؟ در اینجا فاکتورهای مهم موثر بر میزان موفقیت هدایای تبلیغاتی ارائه دهنده را آورده ایم:

  • کیفیت
  • کاربردی بودن
  • میزان تاثیر بر مخاطبان

هدایای تبلیغاتی می توانند تاثیر فوق العاده بر شناخت برند و میزان فروش و مارکتینگ شما داشته باشند، کافیست از تولیدکننده ای خوب، هدایای تبلغیاتی با کیفیت و با هزینه ای کاملا مناسب را برای رسیدن به اهداف تجاریتان تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *