مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مناسب عید قربان

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب عید غدیر

هدایای تبلیغاتی یکی از موثر ترین راه ها برای جذب مخاطب است. شما می توانید به عنوان مدیر و یا صاحب یک کسب و کار هر کالایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید و با اندکی خلاقیت و صرف هزینه آن را به هدیه تبلیغاتی برند خودتان تبدیل کنید.

البته در این بین بهتر است به مناسبت ها و اعیاد ملی و مذهبی که در تقویم ثبت شده است توجه کنید و اگر می خواهید روی مخاطبان و مشتریان تاثیری بیشتری بگذارید برای این منسبت ها هدایای تبلیغاتی خاص در نظر بگیرید.

یکی از اعیاد مذهبی که برای همه مسلمانان و بخصوص ایرانیان بسیار مهم و ارزشمند است عید قربان است. عید قربان به دلیل اینکه در پایان مراسم و مناسک حج واجب انجام میشود، توسط کسانی که در سال های پیش حاجی شده اند بسیار مهم تلقی میشود.

مجسمه سفالی تبلیغاتی

مجسمه تبلیغاتی

با ما همراه باشید تا هدایای تبلیغاتی مناسب عید قربان را بررسی کنیم.

[faq title=”سوالات پر تکرار شما” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا هدیه تبلیغاتی عید قربان باید نوع خاصی باشد؟” number=”1″]هدیه تبلیغاتی عید قربان لزوما نباید نوع خاصی باشد و شما میتوانید هر نوع کالایی را که می خواهید به عنوان هدیه تبلیغاتی عید قربان در نظر بگیرید. فقط کافی است به کمک یک طراح یا گرافیست روی آن چاپی بزنید و عید قربان را تبریک بگویید. فراموش نکنید که برند و علامت تجاری خودتان را نیز روی کار چاپ کنید.[/faq_item][faq_item title=”آیا میشود روز عید هدایای تبلیغاتی را پخش کرد؟” number=”2″]این سوال بستگی به شرایط کاری شما دارد. به عنوان مثال اگر شما مغازه ای در مرکز خرید شلوغی دارید می توانید پخش هدایای تبلیغاتی را به روز عید موکول کنید. اما باید اطمینان داشته باشید همان یک روز تمام هدایای تبلیغاتی که تهیه کرده اید را به دست مشتری هایتان میرسانید. چرا که هدیه تبلیغاتی شما مناسبتی است و اگر از زمان آن بگذرد جذابیت هدیه شما کم میشود.[/faq_item][faq_item title=”آیا امکان طراحی و خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی وجود دارد؟” number=”3″]بله یکی از اهداف ما رساندن شما به خواسته هایتان است بدون اینکه بخواهید مصافت یا وقت زیادی را صرف کنید. شما می توانید با ما تماس بگیرید. همکاران ما شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی میکنند تا بتوانید بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشید و هدیه تبلیغاتی شما بتواند تاثیری عظیم در سود سازی شما داشته باشد.[/faq_item][/faq]

هدایای تبلیغاتی عید قربان

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که با شنیدن واژه عید قربان تنها به یاد گوسفندی می افتید. سمبل عید قربان گوسفند است چرا که خداوند با فرستادن گوسفندی جان حضرت اسماعیل را نجات داد و حضرت ابراهیم بجای فرزند خود، آن گوسفند را قربانی کرد. حال ممکن است وقتی میگوییم هدایای تبلیغاتی مناسب عید قربان این تصور در شما شکل بگیرد که گوسفندی روبان زده قرار است از طرف کسی به شما تقدیم شود. حتی تصور این فکر هم میتواند خنده دار باشد.

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید مشتری و مخاطبانتان را تحت تاثیر قرار دهید که همیشه برند شما را به یاد داشته باشند و یا به فکر جذب مشتری و سود سازی بیشتر هستید. عید قربان یکی از بهترین مناسبت ها برای این کار است.

انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب عید قربان کاملا بستگی به کسب و کار شما دارد و نمیشود یک نوع خاص از هدایای تبلیغاتی را معرفی کرد و یا به عبارتی نسخه کلی پیچید. به عنوان مثال اگر شما صاحب مغازه، فروش لوازم جانبی موبایل هستید و می خواهید به مشتریانتان در روز عید قربان هدیه تبلیغاتی بدهید، می توانید یک مجسمه سفالی گوسفند را انتخاب کنید و برند خودتان را به نحوی به آن متصل کنید. این گزینه یک هدیه تبلیغاتی فانتزی است و می تواند مخاطبانتان را خوشحال کند.

کتاب قرآن مجید

قرآن مجید

مثال دیگری از این مورد می تواند انتخاب کتاب قرآن مجید به عنوان کالایی بسیار ارزشمند برای عید قربان باشد که داخل آن با خط خوش عید قربان تبریک گفته شده و برند شما نیز وجود دارد. این هدیه مناسب کسب و کار هایی است که بیشتر جنبه تجاری دارند و به عبارت دیگر مشتریان خاص خود را دارند.

انواع هدایای تبلیغاتی عید قربان

به یاد داشته باشید انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب عید قربان صرفا در مورد خاصی خلاصه نمیشود و شما می توانید هر کالایی را انتخاب کنید و روی آن با چاپ عید قربان را تبریک بگویید و برند خودتان را نیز چاپ کنید.

یکی از انتخاب های مناسب جهت هدیه تبلیغاتی عید قربان ماگ ها هستند. ماگ ها انواع و اندازه های مختلفی دارند و شما می توانید با کمترین هزینه، یک هدیه تبلیغاتی مناسبتی برای کسب و کارتان داشته باشید.

ماگ تبلیغاتی عید قربان

ماگ تبلیغاتی

نکات مهم و قابل توجه

  • زمان پخش هدایای تبلیغاتی: وقتی شما یک هدیه مناسبتی در نظر میگیرید زمان پخش و به دست مشتری رسیدن آن بسیار مهم است، چرا که اگر از آن مناسبت خاص بگذرد از ارزش هدیه تبلیغاتی شما کاسته میشود. بنابراین بهتر است به این موضوع کمال توجه را داشته باشید و حداقل از یک یا دو هفته قبل اقدام به پخش هدایای تبلیغاتی که تهیه کرده اید کنید.
  • کیفیت هدایای تبلیغاتی: همیشه توجه داشته باشید که کیفیت را فدای کمیت نکنید. اگر می خواهید هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید سعی کنید کیفیت آن بسیار خوب باشد چرا که اگر هدیه شما کیفیت لازم را نداشته باشد مورد استفاده قرار نمیگیرد.
  • قیمت هدایای تبلیغاتی: درست است هدایای تبلیغاتی برای شما هزینه بر است اما توجه کنید که این هزینه نوعی سرمایه گذاری برای شماست و باعث میشود سود سازی شما در بلند مدت بیشتر شود.
سخن آخر

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی از کسی که در این کار تخصص دارد کمک بگیرید تا بتوانید با کمترین هزینه به بهترین نتیجه برسید و هزینه ای که برای خرید هدایای تبلیغاتی کرده اید برای شما تبدیل به سود شود. توجه کنید انتخاب هدایای تبلیغاتی به نوع کسب و کار شما بستگی دارد.

 

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

پخش هدایای تبلیغاتی

 

خرید هدایای تبلیغاتی فانتزی

 

خرید ساعت تبلیغاتی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *