دسته‌بندی نشده, مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی منتخب

نمونه هدایای تبلیغاتی منتخب

این روزها که رقابت بین برندها و شرکت ها به اوج خود رسیده، هر شرکتی در تلاش است تا در این میدان عظیم رقابت، راه و روشی را انتخاب کند که محصول خود را بتواند از میان صدها یا هزاران محصولی که شرکت های مشابه در حال تولید هستند، برند کند. هدایای تبلیغاتی منتخب هر شرکت نشان دهنده درک عوامل آن از میزان تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی بر شناخته شدن بیشتر شرکت و برند می باشد.

رقابت شرکت ها در انتخاب هدایای تبلیغاتی

رقابت در انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی

اهمیت انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب

برای همه افراد گرفتن هدایای تبلیغاتی مفید از آنجا که رایگان است، بسیار لذت بخش می باشد. حال تصور کنید اگر این هدیه تبلیغاتی با نیاز مخاطب و سلیقه او همسو باشد، چه تاثیری بر محبوبیت شرکت ارائه دهنده این محصول تبلیغاتی دارد. اگر بخوایم به اهمیت انتخاب درست و بهینه هدایای تبلیغاتی اشاره کنیم، در سه دسته کلی می توان آن را گنجاند.

کاهش هزینه های جانبی شرکت

انتخاب یک هدیه تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که بر هزینه های شرکت اضافه نکند. در واقع اگر هدایای تبلیغاتی خاص خود را با در نظر گرفتن نکات مهم در تاثیر گذاری بیشتر، انتخاب کنید، گامی اساسی به سوی صرفه جویی در هزینه های شرکت برداشته اید.

تصور کنید به عنوان هدیه تبلیغاتی یک شرکت خدمات مهندسی، یک تقویم زمانی که نشان شرکت روی صفحه اول آن درج شده تاثیر بیشتری در جذب مخاطب دارد یا یک ماشین حساب کوچک دستی که قابلیت حمل دارد و مهندسان می توانند در هرجا که لازم داشتند از آن استفاده کنند؟

جذب مشتری ثابت

یک هدیه تبلیغاتی زمانی می تواند سود آوری بالایی برای شرکت به همراه داشته باشد که متناسب با عواطف، سلیقه و نیاز مخاطب باشد. اگر ملاکتان در پیشنهاد هدایای تبلیغاتی صرفا کالایی است که هزینه کمتری برای شرکت داشته باشد، بهتر است در روش خود تجدید نظر کنید چرا که به احتمال زیاد به هدفتان که موفقیت در جذب مشتری است، نخواهید رسید.

هدایای تبلیغاتی باید برای مشتری جذاب باشند.

جذابیت عامل مهم در انتخاب هدیه تبلیغاتی

برند شدن نام شرکت

اگر کالایی که برای شرکت خود انتخاب می کنید، در ذهن مخاطب در دسته هدایای تبلیغاتی جذاب جای بگیرد، شانس خود را در شناخته شدن بالا برده اید. چرا که وقتی فردی از داشتن یک کالایی خوشحال باشد، سعی می کند آن را در نزدیک ترین جای ممکن نسبت به خود قرار دهد تا همیشه جلوی چشمش باشد و از آن لذت ببرد. بنابراین احتمال آنکه دیگران نیز آن را به مشاهده کنند یا دلشان بخواهد آن هدیه را آن ها نیز داشته باشند، بالا می رود. بنابراین یکی از ویژگی هایی که هدایای تبلیغاتی منتخب شرکتتان باید داشته باشد، جذاب و خاص بودن آن برای مشتری است.

هدایای تبلیغاتی منتخب

هدیه های تبلیغاتی که هر شرکت برای خود انتخاب می کند هم می تواند از محصولات تولیدی شرکت باشد تا معرف کیفیت محصولات تولید شده در شرکت باشد و هم می تواند به عنوان یک کالای خارجی که صرفا جذب کننده مخاطب است، باشد. نکته ای که در هر حالت بسیار مهم است انتخاب یک کالای تبلیغاتی با کیفیت است.

کیفیت خوب هدایای تبلیغاتی منتخب حتی اگر از جذابیت زیادی برخوردار نباشد، تاثیر آن برند را در ذهن مخاطب چندین برابر می کند و در غیر این صورت می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

[faq title=”سوالات مربوط به هدایای تبلیغاتی منتخب” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا  امکان ارائه طرح روی هدیه تبلیغاتی توسط مشتری وجود دارد؟” number=”1″]

طرح های روی هدایای تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردارند و با حساسیت زیادی انتخاب می شوند. اگر طرح های ارائه شده ویژگی های گفته شده را داشته باشند، مشکلی در این زمینه نیست.

[/faq_item][faq_item title=”چقدر طول می کشد تا هدایای تبلیغاتی به دستمان برسد؟” number=”2″]

اگر مناسبت خاصی نباشد و در زمان پیک سفارش نباشیم، هدایای تبلیغاتی در کمترین زمان ممکن به شما تحویل داده می شود.

[/faq_item][faq_item title=”چطور می توانم سفارش محصول بدهم؟” number=”3″]

با رفتن به صفحه اصلی سایت ماهور گیفت و شماره گیری تلفن تماس درج شده در بالای صفحه می توانید از نحوه سفارش محصولات مطلع شوید.

[/faq_item][/faq]

نمونه ای از هدایای تبلیغاتی منتخب

هدایای تبلیغاتی زیادی برای معرفی به شرکت ها و مشتریان وجود دارد که با توجه به نکاتی که گفته شد می توانید هدایای تبلیغاتی خاص خود را از میان انواع هدایای تبلیغاتی موجود انتخاب کنید. در ادامه به برخی از هدایای تبلیغاتی منتخب و دلایل انتخاب آن ها اشاره شده است.

بطری آب

بطری های آبی که جنس خوبی دارند و یکبار مصرف نیستند، شاید در دسته هدایای تبلیغاتی نفیس جای نگیرند ولی مزایای خاص خودشان را دارند. بطری های آب علاوه بر جنبه محیط زیستی، می توانند برای مخاطب بسیار کاربردی باشند. بطری های آب به صورت های مختلفی در بازار وجود دارند. از جمله بطری آب شیشه ای، بطری آب استیل و بطری های ورزشی.

کیف های تبلیغاتی

کیف های تبلیغاتی درمیان انواع هدایای تبلیغاتی محبوبیت ویژه ای دارند. مثلا کیف ها و کوله پشتی های سفری می توانند هنگام عید نوروز هدیه مناسبی باشند. کیف های مخصوص حمل غذا برای کارمندان شرکت ها می تواند بسیار گزینه خوبی باشد. کیف کمک های اولیه علاوه بر اینکه نشان می دهد هر خانه ای بهتر است کیف بحران داشته باشد تا در مواقع ضروری به سراغش رود، کالایی کاربردی برای مشتریان است.

الکل و ژل های ضدعفونی کننده

با توجه به شرایط حال حاضر و درگیر شدن سراسر جهان با ویروس کرونا و لزوم شست وشو و ضدعفونی دائم دست ها و سطوح به خصوص در بیرون از منزل، ارائه پک ضدعفونی کننده می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی مفید باشد.

پک ضدعفونی کننده به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص

الکل به عنوان هدیه تبلیغاتی منتخب

فلش مموری

در شرایط امروز جهان به دنبال پیشرفت های تکنولوژیکی که تقریبا فعالیت اکثر افراد جوامع را به طریقی به وسایل الکترونیکی وابسته می کند، هدیه دادن فلش مموری ها به عنوان وسیله ای برای ذخیره و جابه جایی اطلاعات بین وسایل الکترونیکی، گزینه خوبی می تواند باشد. فلش مموری ها به عنوان هدایای تبلیغاتی جذاب در حجم ها و ظرفیت های گوناگون وجود دارند تا مشتریان بسته به نیازشان، فلش مناسب خود را انتخاب کنند.

ماگ قهوه و چایی

ماگ های تبلغاتی می توانند هدیه جذابی برای کارمندان ادارات و شرکت ها باشد. مصرف چای بعد از چند ساعت کار سخت بین کارمندان متداول است. لیوان های تبلیغاتی می توانند در انواع مختلفی با طرح ها و رنگ های جذاب و خاصی تولید شوند.

حرف آخر

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خوب و جذاب برای شرکت خود می گردید می توانید روی کمک عوامل بسیار با تجربه مجموعه ماهور گیفت حساب ویژه ای باز کنید. ماهور گیفت با پیشنهاد هدایای تبلیغاتی در انواع و مدل های مختلف و راهنمایی برای انتخاب بهترین گزینه به شما این امکان را می دهد تا در میان انبوهی از هدایای تبلیغاتی موجود در بازار بتوانید بهترین آن ها را برای شرکت خود برگزینید.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

 

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی منتخب

 

 

هدایای تبلیغاتی پرطرفدار

 

 

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *