مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ورزشی

محصولات تبلیغاتی ورزشی

هدایای تبلیغاتی ورزشی

اگر شما هم در یک گروه ورزشی عضو هستید، تمرین های ورزشی انجام می دهید، دونده ماراتون هستید یا آماده مسابقات می شوید، هدایای تبلیغاتی ورزشی تولید شده اند تا مناسب هرگونه فعالیت فیزیکی شما باشند. لوگو تجاری خود را بر روی هر کدام از این محصولات درج کنید و به مشتریان حال حاضر و آینده خود این امکان را بدهید تا هم از محصولاتتان استفاده کنند و هم به نوعی آن ها را تبلیغ کنند.

کالاهای تبلیغاتی ورزشی

هدایای تبلیغاتی ورزشی

دلایل استفاده از کالاهای ورزشی تبلیغاتی

انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی هستند که می توان برای بازاریابی و مارکتینگ مورد استفاده قرار داد، در اینجا ما به شما خواهیم گفت که چرا هدایای تبلیغاتی ورزشی باید در اول لیست شما قرار بگیرند:

ارتباط شخصی با افراد برقرار کردن

هر تاجری به شما خواهد گفت که ارتباط برقرار کردن با مشتری ها یک کلید طلایی برای رسیدن به فروش است. این یک قانون ساده است که اگر شما مورد پسند شخصی باشید احتمال خرید آن شخص از شما بیشتر است حتی اگر هزینه اندکی بالا باشد. حال این عقیده در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب هم صدق می کند.

هر کسی می تواند یک خودکار تبلیغاتی را دوس داشته باشد ولی تصور کنید چقدر خوشایند است برای طرفدار یک تیم ورزشی که هدیه تبلیغاتی متناسب با تیم مورد علاقه اش را دریافت کند. شناخت علاقه مخاطبان، شما را به ارتباط با آن ها و فروش بیشتر نزدیک تر می کند.

جذابیت ظاهری هدایای تبلیغاتی ورزشی

یکی از ویژگی های حیاتی هدایای تبلیغاتی قابل استفاده بودنشان است. بسیاری از تاجران مایل به تهیه هدایای تبلیغاتی هستند که مشتریانشان هر روز از آن ها استفاده کنند. حقیقت این است که معمولا کالاهایی که بشود برداشت و با آن ها بازی یا ورزش کرد بیشتر مورد استفاده هستند. عرضه هدایای تبلیغاتی ورزشی که توسط بیش از یک فرد مورد استفاده قرار می گیرند تاثیر زیادی بر روی مارکتینگ و بازاریابی شما دارند.

ظاهر زیبای هدایای تبلیغاتی

جذابیت ظاهری هدایای تبلیغاتی

دوام بیشتر

هدیه تبلیغاتی شما باید ماندگار و کاربردی باشد. وقتی شما هدیه تبلیغاتی ای که واقعا مورد پسند مخاطب است را عرضه می کنید، مخاطبان مایلند تا کالای مورد نظر را نگه دارند، با خود به خانه ببرند، عکس هایی از آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند و حتی برند شما را به اطرافیانشان معرفی کنید. این آن چیزی است که برای شناخت هرچه بیشتر برند خود احتیاج دارید.

انواع هدایای تبلیغاتی ورزشی

جوراب های ساق بلند تبلیغاتی

این جوراب ها محصولات تبلیغاتی فوق العاده ای برای استفاده در تیم های ورزشی، باشگاه ها و کلاب ها هستند. استفاده از جنس خوب و طرح های جذاب سبب جلب نظر بیشتری می شوند.

بطری های ورزشی تبلیغاتی

لوگوی خود را بر بطری های آب ورزشی که مناسب برای حفظ سلامتی و انواع باشگاه ها هستند درج کنید. این محصولات همچنین بسیار مناسب برای شروع سریع چالش های سبک زندگی در ادارات هستند.

هدایای تبلیغاتی ورزشی

بطری های ورزشی تبلیغاتی

ردیاب های فیتنس تبلیغاتی

این ردیاب ها مانند ساعت هایی هستند که بر فعالیت های ورزشی شما نظارت می کنند و مقدار های لازم مثلا کالری سوزی را مشخص می کنند. بهترین محصولات برای نشان دادن دائم لوگو برند شما  و کمکی به ورزشکاران برای رسیدن به اهدافشان.

کیف های ورزشی تبلیغاتی

کیف های ورزشی که برای تمامی ورزشکاران جهت حمل وسایل موردنیازشان کملا ضروری هستند. شما می توانید با درج لوگو تجاری خود بر این کیف ها چه در فضای داخلی باشگاه ها و چه در مسیر، شناخته شده باقی بمانید.

طناب های کششی ورزشی تبلیغاتی

یکی از ابزار پر کاربرد ورزشکاران. لوگو شرکت خود را در جای مناسبی از آن ها درج کنید که قابل دیدن باشد و ورزشکاران بدانند از چه کسی برای عضلات جدید خود متشکر باشند.

بطری های شیکر ورزشی تبلیغاتی

از این بطری ها جهت میکس پروتئین لازم پس از تمرین کردن استفاده می کنند. این بطری ها می توانند به افزایش انرژی ورزشکار و همینطور برند شما کمک کنند.

کپ های تبلیغاتی

شما می توانید با درج لوگو برند خود بر روی کپ ها با رنگ های متنوع، به افراد درون باشگاه ها و کلاب ها و همینطور با توزیع گسترده بین افرادی که در در مسابقات ورزشی شرکت می کنند شانس دیده شدن و در یادها ماندن برند خود را افزایش دهید.

توپ های تبلیغاتی

شما می توانید متناسب با ورزش و میزان محبوبیتش بین عموم مردم، توپ هایی همرا با لوگو برند شرکت خود را به عنوان هدایای تبلیغاتی عرضه کنید و تاثیر مثبتش را در شناخت برندتان ببینید.

تیشرت های ورزشی تبلیغاتی

طبیعتا هنگامی که ورزشکاران از پوششی همراه با لوگو برند شما استفاده کنند نظر های زیادی را به سمت برند شما جلب می کنند. استفاده از این محصولات جهت ارتقا شناخت برند و بازاریابی بهتر، گزینه بسیار مناسبی است.

انتهایی

در استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان این نکته را هم در نظر بگیرید که بهتر است برای تهیه انبوه به شرکت هایی مراجعه کنید که هزینه محصولاتش مقرون به صرفه و با کیفیت لازم باشد. ماهور گیفت با ارائه متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات، در خدمت رسانی حاضر است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *