محصولات, مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی

مجموعه هدایای تبلیغاتی چرمی

اگر شما هم قصد خرید محصولات تبلیغاتی برای برند تجاری خود را داشته باشید، با اندکی سرچ در اینترنت با انواعی از محصولات تبلیغاتی رو به رو می شوید و شاید برای شما انتخاب بین این محصولات دشوار باشد. در این مقاله سعی شده به شما کمک کنیم تا محصول درست و مناسب را انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و این موضوع که کدام هدیه یا هدایای تبلیغاتی مناسب شما هستند، کاملا بستگی به نوع کسب و کار شما دارد و اینکه محصولات شما در چه زمینه ای است.

خرید انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی

اما هدایای تبلیغاتی در رونق کسب و کار شما بسیار تاثیر گذار است. اگر شما برند معروفی نیستید،هدایای تبلیغاتی به شما کمک میکند که بهتر و توسط افراد بیشتری شناخته شوید و اگر برند معروف و شناخته شده ای هستید، هدایای تبلیغاتی به شما کمک میکند از رقیبان و سایر هم صنف های خود عقب نمانید. چرا که امروزه همه به دنبال جذب مشتری بیشتر و سود آوری بهتری هستند و در این راه از تمام ابزار لازم کمک می گیرند.

پس این تصور که برند و کسب و کار شما شناخته شده است و دیگر نیاز به تبلیغات ندارد کاملا اشتباه است، زیرا اگرتلاش نکتید در ذهن مخاطب بمانید یا او را راضی نگه دارید خیلی زود از گردونه رقابت با سایر رقیبان حذف می شوید و برگشتن به جایگاه ابتدایی که بودید برای شما بسیار سخت میشود.

حتی میبینیم که برند های معتبر جهانی که در تعداد بالایی مخاطب و مشتری دارند باز هم تاثیر هدایای تبلیغاتی را نادیده نمیگیرند و همواره حتی با هدایای تبلیغاتی کوچک و شاید ارزان مشتری های خود را راضی نگه میدارند و باعث میشوند در دنیای رقابت از رقیبان عقب نمانند.

[faq title=”سوالات مربوط به هدایای تبلیغاتی چرمی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”

در جذب مشتری تخفیف بهتر است یا هدیه تبلیغاتی؟

” number=”1″]

این 2 موضوع متفاوت است، که هر کدام یکی از راه های جذب مشتری و مخاطب است که باید از هر کدام در زمان مناسب استفاده کرد، اما به یاد داشته باشید تخفیف از خاطر مشتری شما میرود حتی اگر تخفیف خوبی از شما گرفته باشد. اما هدیه تبلیغاتی شما برای همیشه ماندگار است.

[/faq_item][faq_item title=”یا هدیه تبلیغاتی باید گران قیمت باشد؟” number=”2″]

این تصوری است که اکثریت مدیران و صاحبان کسب و کار ها دارند و فکر میکنند هدایای به نسبت ارزان قیمت بی ارزش هستند به همین علت اصلا به سراغ استفاده از هدایای تبلیغاتی نمیروند و در کسب مشتری ضعیف عمل میکنند. اما باید بدانید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هم اگر از نوع با کیفیت و خلاقانه باشند بسیار تاثیر گذار هستند.

[/faq_item][faq_item title=”

آیا شرکت ها و برند های شناخته شده هم نیاز به استفاده از هدیای تبلیغاتی دارند؟

” number=”3″]

پاسخ به این سوال مثبت است، چرا که باید هم تراز رقیبان خود باشید و از آنها عقب نمانید و مشتریانی که طی چندین سال جذب کرده اید را به آسانی از دست ندهید.

[/faq_item][/faq]

کدام هدیه تبلیغاتی؟

به این نکته توجه کنید که نیاز نیست برای خرید هدایای تبلیغاتی هزینه زیادی صرف کنید و فقط با اندکی سلیقه و خلاقیت می توانید هدایای تبلیغاتی خاص خود را داشته باشید و نظر مخاطبانتان را جذب کنید.

در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید سعی کنید کالایی را در نظر بگیرید که همواره مورد استفاده قرار بگیرد و در جلو چشم مخاطب باشد، این کار باعث میشود نام برند شما در ذهنش بماند و خاطره ای خوش از خرید داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی انواع گوناگون و زیادی دارند و تنوع محصول در این شاخه بسیار زیاد است. اما واقعا چه نوع از این محصولات مناسب کسب و کار شماست؟ در درجه اول شما باید به محصولات شرکت یا مغازه خودتان توجه کنید. چرا که هدایای تبلیغاتی شما باید با محصولتان همخوانی و یا به نوعی هم پوشانی داشته باشند.

هدیه های چرمی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی گران

هدایای تبلیغاتی چرمی

هدایای تبلیغاتی چرمی نوعی از هدایای تبلیغاتی هستند که به علت قیمت بالای چرم بسیار گران قیمت و به عبارتی لاکچری هستند و شاید اکثر طراحان هدایای تبلیغاتی بر این عقیده باشند که این نوع از هدایا مناسب کسب و کار یا شرکت های با پشتوانه مالی خوب باشد. اما ما به شما می گوییم حتی اگر پشتوانه مالی قوی ندارید می توانید از هدایای تبلیغاتی چرمی برای معرفی برند تان استفاده کنید.

در درجه اول هدایای تبلیغاتی چرمی برای کسب و کار های قدرتمند را بررسی میکنیم.

برای این برند ها انواع مختلفی از کیف پول، کیف شانی چرمی، کمربند چرمی و یا ست های چرمی می تواند انتخابی مناسب باشد و بسیار جذاب و تاثیر گذار است، این دسته از کسب و کار ها به علت محدودین نداشتن در هزینه ای که صرف میکنند میتوانند انتخاب های مختلفی داشته باشند. هدایای تبلیغاتی چرمی از بروز ترین و جدید ترین انواع هدایای تبلیغاتی هستند و با انتخاب محصولات چرمی به عنوان هدایای تبلیغاتی کسب و کارتان، گوی رقابت را از رقیبانتان دزدیده اید ما این اطمینان را به شما میدهیم.

دسته دوم مدیران یا کسانی هستند که می خواهند با پرداخت هزینه ای کم و بودجه ای محدود از محصولات چرمی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنند. پیشنهاد ما به این عزیزان محصولاتی است که در ساخت آنها از چرم کمی استفاده شده. در این صورت مبلغ کل هزینه کم میشود ولی در عین حال از چرم نیز استفاده کرده اید. چرم یکی از محصولاتی است که بسیار طرفدار دارد و از نظر اکثریت جامعه کالا های چرمی لوکس و گرا قیمت به شمار میروند.

هدایای چرمی با قیمت مناسب

هدیه چرمی ارزان قیمت

به عنوان مثال جا کلیدی هایی که در ساختار آنها از چرم استفاده شده گزینه ای مناسب هستند. انتخاب دیگری که می توانید داشته باشید استفاده از جا کارتی های چرمی است. این محصول بسیار کاربرد دارد، چرا که همه ما تعداد زیادی از انواع کارت های بانکی یا کارت شناسایی داریم که لازم است همیشه همراهمان باشند و مراقب باشیم گم نشوند، استفاده از جا کارتی باعث میشود تمام کارت ها یکجا و به صورت متمرکز باشند و در عین حال هدیه تبلیغاتی شما دائما در حال استفاده است و حتی میتواند باعث شود افراد دیگر برند شما را ببینند و به جمع مشتریان شما اضافه شود.

همچنین می توانید از خودکار هایی استفاده کنید که در جنس بدنه آنها از چرم استفاده شده، این محصول یکی از محصولات محبوب و پر مخاطب در دسته هدایای تبلیغاتی چرمی هستند.

سالنامه یا تقویم با جنس چرم نیز از موارد دیگری است که میتوانید انتخاب کنید. اما دوباره تاکید میکنیم که انتخاب هدایای تبلیغاتی بستگی به نوع کسب و کار و بودجه شما دارد. اما در هر حال و با هر مقدار بودجه و هزینه ای میتوانید یکی از انواع محصولات چرمی را به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. با ما تماس بگیرید، همکاران ما شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی میکنند.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

 

هدایای تبلیغاتی ورزشی

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندینگ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *