مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی روز دختر

هدیه تبلیغاتی روز دختر

هدایای تبلیغاتی مناسبتی یکی از بهترین راه های جذب مشتری و مخاطب برای کسب و کارتان است. به این منظور بهتر است به تقویم سری بزنید و مناسبت های مهم را یادداشت کنید.

مناسبت های مثل شب یلدا، روز مادر، روز پدر، عید قربان، عید غدیر و مناسبتی که چند سالی است به تقویم ما اضافه شده، به نام روز دختر. با ما باشید تا بهترین هدیه تبلیغاتی روز دختر را بررسی کنیم.

چرا باید از هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟

در مناسبت های خاص مثل روز مادر یا روز دختر اکثر افراد به دنبال این هستند که برای عزیزان خود هدیه ای هرچند کوچک تهیه کنند و آنها را خوشحال کنند. به همین علت فرصت مناسبی است که در کنار خرید آنها شما نیز هدیه کوچک از طرف برند و کسب و کارتان به مشتری ها بدهید و به این ترتیب باعث ماندگاری نام تجاری خودتان در ذهن انها شوید.

عروسک تبلیغاتی روز دختر

  • آیا میشود هر کالایی را به عنوان هدایای تبلیغاتی روز دختر در نظر گرفت؟

صد در صد میشود. این موضوع بستگی به شما و میزان خلاقیت خودتان دارد. شما حتی می توانید از گلدان های کوچک و یا حتی گیره سر به عنوان هدیه تبلیغاتی روز دختر استفاده کنید. خوشبختانه در این موضوع حد و مرز نداریم و کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. البته نا‌گفته نماند میزان بودجه شما نیز مهم است. اما ما این نوید را به شما میدهیم با هر میزان بودجه ای می توانید هدیه ای خاص و جذاب برای کسب و کارتان داشته باشید.

  • چه تعداد هدایای تبلیغاتی باید سفارش دهیم؟

این خود شما هستید که می توانید تعداد هدایای تبلیغاتی را مشخص کنید. چرا که این شما هستید که از میزان فروش فروشگاهتان اطلاع دارید و می توانید مشخص کنید چه تعداد هدیه تبلیغاتی برای شما کافی است.

  • در روز های کرونایی آیا میشود هدایای تبلیغاتی را آنلاین تهیه کرد؟

هدف ماهور گیفت پاسخ دادن به نیاز های شما عزیزان است، شما می توانید روزهایی که در قرنطینه به سر میبرید از طریق اینترنت و سایت ماهور گیفت هدیه تبلیغاتی مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن هدیه شما را آماده میکنیم و برای شما ارسال میکنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

هدایای مناسبتی مناسب چه مشاغلی است؟

پاسخ این سوال بستگی به مناسبتی دارد که شما انتخاب کرده اید. مسلما مناسبتی مثل روز دختر ربطی به فروشگاه های لباس پسرانه و مردانه ندارد و لزومی ندارد این سبک فروشگاه ها در روز دختر به دنبال هدیه تبلیغاتی مناسبتی باشند. اما فروشگاه هایی مانند اسباب بازی، لباس دخترانه، شال و روسری و کلا هر کالایی که به دختر خانم ها ربط دارد می تواند بع عنوان هدیه تبلیغاتی روز دختر در نظر گرفته شود.جا کارتی هدیه روز دختر

روز دختر چه روزی است؟

چند سالی است ولادت حضرت معصومه(ص) کریمه اهل بیت، که تاریخ 1 ذوالقعده است توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز ملی دختران نامیده شده است و کم کم در بین خانواده های ایرانی این روز جایگاه ویژه ای پیدا کرده. بطوریکه بعضی از خانواده ها در این روز برای دختران مراسم میگیرند و کیک و کادو تهیه میکنند و عده ای دیگر به خرید کادو بسنده میکنند اما به هر سبک به دنبال خوشحال کردن دختران هستند.

پیشنهاد برای هدیه تبلیغاتی روز دختر

لوازم و کالا هایی که مربوط به دختران است در این روز به عنوان هدیه تهیه میشود. شما اگر صاحب یکی از این مشاغل هستید بهتر است به فکر هدیه تبلیغاتی برای این روز باشید.

خوشبختانه هدیه ای که مربوط به دختران است بسیار متنوع است و شما می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما صاحب فروشگاه شال و روسری هستید می توانید از ساک دستی پارچه ای  گلدار استفاده کنید و برند مغازه خودتان را روی آن چاپ کنید و خرید های مشتری ها را داخل آن بگذارید. چرا که میدانید دختران عاشق لوازم گلدار و رنگی هستند و مسلما این هدیه تبلیغاتی می تواند آن ها را بسیار خوشحال کند.

هدیه تبلیغاتی دیگری که بسیار جذابیت دارد آلبوم های دخترانه در سایز کوچک است، شما می توانید این آلبوم ها را در رنگ های مختلف تهیه کنید و به مشتری هایتان هدیه دهید. فقط توجه کنید که نام فروشگاهتان را روی آن چاپ کنید. این هدیه یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که برای همیشه ماندگار است. در کل شما می توانید هر کالایی که مربوط به دختران باشد را به عنوان هدیه تبلیغاتی این روز در نظر بگیرید.

ساک تبلیغاتی روز دختر

نکات قابل توجه

یکی از نکات مهم زمان سفارش و پخش هدایای تبلیغاتی مناسبتی است. لازم است به این موضوع توجه کنید و حداقل 1 ماه قبل هدایا را سفارش دهید که اگر نیاز به طراحی داشت، زمان کافی داشته باشید. همچنین از یک یا دو هفته قبل از مناسبت مورد نظر اقدام به پخش هدایای تبلیغاتی کنید. این کار باعث میشود اگر کسی از شما خرید کرد و هدیه تبلیغاتی شما را دریافت کرد، نام مغازه شما را به دیگران نیز معرفی کند و در نتیجه فروش شما در 2 هفته چند برابر خواهد شد.

موضوع مهم دیگر تعداد هدایای تبلیغاتی است که قصد دارید سفارش دهید. در مورد این موضوع فقط خود شما هستید که میتوانید تصمیم گیری کنید، چرا که به عنوان صاحب فروشگاه از میزان فروش و تعداد مشتری ها اطلاع دارید. به یاد داشته باشید اگر هدیه مناسبتی تهیه میکنید باید نهایتا تا روز مناسبت مورد نظر هدایای شما به اتمام برسد چرا که بعد از آن دیگر هدیه شما جذابتی نخواهد داشت.

 

هدیه روز دختر

نتیجه گیری

مناسبت های ملی و مذهبی موجود در تقویم یکی از راه های جذب مخاطب و مشتری است. شما به عنوان صاحب کسب و کار خاص باید توجه ویژه ای به این مناسبت ها داشته باشید و هدیه مناسبی تهیه کنید و به این ترتیب مشتری های خود را چند برابر کنید و برای کسب و کارتان سود سازی کنید.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

هدایای تبلیغاتی مناسب عید قربان

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

 

خرید هدایای نمایشگاهی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *