مقالات هدایای تبلیغاتی

پخش هدایای تبلیغاتی

هدیه دادن فروشنده به خریدار

هدایای تبلیغاتی امروزه یکی از بهترین راه های جذب مشتریان بیشتر است. چرا که با سخت شدن شرایط اقتصادی و معیشت، مردم هر چیزی که رایگان بدست بیاورند را دوست دارند. پس شما به عنوان صاحب هر نوع از کسب و کار لازم است برای جذب هرچه بیشتر مشتری و سود سازی برای خودتان، به فکر انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی باشید.

هدایای تبلیغاتی باید متناسب با نوع کسب و کار شما باشند. برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب نوع کسب و کارتان باید از یک طراح یا کسی که در این کار متخصص است کمک بگیرید و به تنهایی اقدام به انتخاب خرید کالای تبلیغاتی نکنید. چرا که ممکن است با انتخاب هدیه تبلیغاتی اشتباه نه تنها مشتری های خود را بیشتر نکنید بلکه خرجی اضافی بر روی دست خودتان بگذارید.

اما آیا انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی در هر زمانی درست است؟ آیا پخش هدایای تبلیغاتی زمان و مکان مشخصی ندارد؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به این موضوع بپردازیم.

ماگ به عنوان هدیه تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی

[faq title=”عنوان سئوالات” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا میتوان از مواد غذایی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد؟” number=”1″]استفاده از مواد غذایی برای هدایای تبلیغاتی ایده ای جدید و نو است. اما باید نهایت دقت را به خرج دهید. چرا که مواد غذایی زمان استفاد خاص خود را دارند و نمیشود آنها را برای بلند مدت نگهداری کرد. اما اگر مواد غذایی را انتخاب کنید که بتوان آنها را برای بلند مدت نگهداری و استفاده کرد میتوانید بهترین نتیجه را از آنها بگیرید. برای مثال انواع قهوه ها یا کافی میکس ها انتخاب مناسبی از این نوع هستند. البته به یاد داشته باشید چون مواد غذایی مصرف میشوند و دیگر جلو چشم مخاطب و مشتری شما نیستند ممکن است تاثیر هدیه شما بعد از مدت کوتاهی از بین برود. پس لازم است برای انواع هدیای تبلیغاتی از نوع مواد غذایی جعبه یا قابی در نظر بگیرید. که برند شما بر روی آن باشد.[/faq_item][faq_item title=”هزینه هدایای تبلیغاتی چقدر است؟” number=”2″]تخمین هزینه هدایای تبلیغاتی بستگی به انتخاب شما و نوع طراحی دارد و نمیتوان قیمت مشخصی ارائه داد. اما به یاد داشته باشید هزینه ای که شما برای هدایای تبلیغاتی کسب و کارتان میکنید سرمایه گذاری است و جزء هزینه ها نباید آن را حساب کنید چرا که به سرعت این هزینه جبران میشود[/faq_item][faq_item title=”آیا انتخاب یک نوع هدیه تبلیغاتی کافی است؟” number=”3″]اگر نوع تجارت شما به گونه ای است که کالا هایتان رنج متفاوتی از قیمت را دارید میتوانید 2 یا 3 نوع از هدایای تبلیغاتی با قیمت های مختلف را انتخاب کنید و به هرکدام از مشتری هایتان به نسبت خریدشان نوع مناسب از هدایای تبلیغاتی خودتان را ارائه دهید.[/faq_item][/faq]

تقویم تبلیغاتی رو میزی

تقویم تبلیغاتی

کدام هدیه مناسب شماست؟

با اندکی فکر و جستجو شما می توانید هدیه خاص خودتان را پیدا کنید و به وسیله آن مشتریان خود را شگفت زده کنید. اینکه چه نوع هدیه ای مناسب شماست بستگی به نوع کسب و کار و تجارت شما دارد.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک لوازم تحریری بزرگ هستید، دفترچه یادداشت یا تقویم های کوچک جیبی یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب شماست که می توانید روی آنها برند خودتان را چاپ کنید. یا اگر صاحب گل فروشی هستید میتوانید از گلدان های کوچک کاکتوس به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. به یاد داشته باشید هدایای تبلیغاتی معرف نوع تجارت شما هستند پس باید برای انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج دهید.

البته توجه کنید هدیه تبلیغاتی که انتخاب میکنید از حداکثر کیفیت لازم برخوردار باشد چرا که هدیه تبلیغاتی شما در ذهن مشتری هایتان ماندگار میشود و اگر کیفیت لازم را نداشته باشد نتیجه عکس بر کسب و کار شما خواهد داشت.

استفاده از گلدان به عنوان هدیه تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی

پخش هدایای تبلیغاتی

یکی از مباحث مهم در زمینه هدایای تبلیغاتی این است که آیا میشود همیشه از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد؟ و زمان مشخصی برای پخش هدایای تبلیغاتی وجود ندارد؟

این موضوع به هدیه ای که شما انتخاب میکنید بستگی دارد و نمیشود برای این موضوع نظر کلی داد. برای روشن تر شدن این موضوع مثالی میزنیم. تصور کنید هدیه تبلیغاتی که شما در نظر گرفته اید تقویم جیبی یا رو میزی است. مشخص است که پخش این نوع از هدایای تبلیغاتی در ابتدای سال نو جذابیت دارد و پخش آن بین مشتر هایتان تاثیری روی جذب مشتری برای شما نخواهد داشت.

مثال دیگر در مورد گلدان های کوچک تبلیغاتی است. اگر شما گلدان ها را تهیه کنید و به موقع آنها را پخش نکنید ممکن است دچار آفت شوند و از بین بروند و برای شما باعث ضرر شوند. همانطور که متوجه شدید موضوع پخش هدایای تبلیغاتی بستگی به نوع هدیه شما دارد. برای هدایایی که مناسبتی هستند یا احتمال خراب شدن آنها وجود دارد باید زمان پخش را حتما در نظر بگیرید که هزینه کردن شما به نتیجه برسد.

بعضی از هدایای تبلیغاتی مناسبتی هستند و شما فقط می توانید در موقعیت های خاص مثل اعیاد و مناسبت های ملی آنها را پخش کنید. به یاد داشته باشید که برای این مناسبت ها تیراژ مناسب را سفارش دهید. اگر تعداد بالا سفارش دهید و نتوانید همه را به دست مشریانتان برسانید و هدایتان را بین آنها پخش کنید متوجه ضرر خواهید شد.

ساعت تبلیغاتی رو میزی

ساعت تبلیغاتی

نتیجه گیری

برای اینکه هدیه تبلیغاتی مناسب و جذابی انتخاب کنید و بتوانید حداکثر تاثیر را روی مخاطبتان بگذارید، علاوه بر توجه به نوع هدیه تبلیغاتی و بالا بودن کیفیت آن باید توجه کنید که در زمان مناسب هدیه خود را به مشتری هایتان تقدیم کنید که حداکثر نتیجه را ببینید و هزینه کردن شما به نتیجه برسد. برای این موضوع لازم است به مناسبت ها کمال توجه را داشته باشید.

موضوع دیگر بالا بودن کیفیت هدیه شماست چرا که اگر کیفیت بالا نباشد با یک یا دو بار استفاده هدیه شما از کار می افتد و دیگر تاثیری در جذب مخاطب شما ندارد.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

خرید گیفت تبلیغاتی عروسی

 

هدایای تبلیغاتی چرمی

 

خرید هدایای تبلیغاتی چوبی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *